2

474 37 0
                                    

Ashton Irwin pov

 Meteen in de wc’s kijk ik of er niemand is en bel ik haar op. ‘Layla?’ ik hoor gesnik aan de andere kant van de lijn. ‘Layla alles oke?’ ‘ik ik dacht dat je boos was omdat je niet op nam’ snikt ze. ‘waarom zou ik boos zijn. Ik was in een interview.’ ‘ik ik weet het niet misschien omdat omdat ik zwanger ben en jij dat misschien niet zou willen. Ik zou je wel snappen hoor als jij gewoon nog van je jeugd wou genieten’ ‘Layla ten eerste; ik ben bijna 20 dus mijn jeugd is bijna voorbij. Ten tweede; dat je zwanger bent is niet  alleen jouw schuld ik zat er ook wel tussen… ik ben toch de vader he?’ ik hoor gegrinnik aan de nadere kant van de lijn. ‘Layla ik kom zo snel als ik kan tot bij jou. Binnen minder dan 2 weken is deze tour gedaan en dan hebben we 2 weken vrij.’ ‘ja en dan ben je weer weg voor maanden’ ze klinkt teleurgesteld. ‘Lay die tour is alleen in Australië dus dan kan ik altijd als het moet meteen overvliegen als het moet of als je me nodig hebt.’ ‘dank je’ fluistert ze net luid genoeg zodat ik het nog kan horen. ‘maar wat zeiden je ouders of weten ze het nog niet?’ ‘mama weet het maar mijn papa is nog niet thuis. Mijn mama was helemaal niet kwaad. Maar het was ook niet dat ze een gat in de lucht sprong van blijdschap.’ ‘Lay ik bel je meteen terug na het interview want ik mag niet te lang weg blijven of de jongens gaan zich vragen stellen. En ik denk niet dat je wilt dat de jongens het al weten.’ ‘oke tot straks’ ik hoor een lange tuut als teken dat ze heeft afgelegd. Hoe the fuck ga ik dit ooit aan mijn moeder moeten uitleggen als ze nog niets eens weet dat ik een lief heb? En de jongens dan, die hebben het meestal meteen door als ik iets verzwijg…

me or music? (sequel on the hater or the best friend)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu