7

437 34 0
                                    

Layla James pov

'Euh Layla ik moet je iets vertelen' begint Ashton in de auto op weg naar huis. 'Vertel' 'euh ja euh Calum weet dat je zwanger bent. Maar hij heeft belooft het aan niemand te zeggen!' 'en hoe weet hij dat?' verbaast kijk ik Ashton aan. 'Tijdens dat interview heeft hij gezien dat ik zo hard schrok van je sms dat ik hem liet vallen en ik was daarna 20 minuten weg en hij wou weten waarom. Hij geloofde mij niet toen ik zei dat het niets was.' 'Hij zou het toch ooit zijn te weten gekomen zijn' mompel ik. Ashton parkeert de auto op de parking. Ik stap uit en bel aan aan de deur. Niemand doet open. 'Ashton ik ben denk ik de sleutel vergeten' fluister ik. 'shit' mompelt hij binnensmonds. 'We kunnen naar mijn huis gaan' stelt hij voor. 'we kunnen dan misschien ook meteen vertellen aan mijn moeder dat je zwanger bent?' ik knik. Misschien is dat wel het best idee. Even later zitten we weer in de auto op weg naar Ashton zijn moeder.

'Dag Ashton' begroet zijn moeder hem. 'En euh wat is jouw naam meisje?' vraagt ze aan mij. 'Layla' beleeft schud ik haar hand. 'mama ik denk dat je even moet gaan zitten want we moeten je iets vertellen.' ze kijkt Ashton bezorgt haar en neemt ons mee naar de woonkamer. 'Zo wat wil je vertellen?' 'Ja mama, Layla is dus mijn vriendin. En ja er is een klein ongelukje gebeurt waardoor ze nu zwanger is' ze kijkt ons blij aan. 'dan wordt ik oma!' roept ze luid. Een meisje komt de trap afgelopen. 'mama je wordt geen oma tenzij ik zwanger ben of Harry zijn lief heeft zwanger gemaakt of Ashton dat heeft geda-' ze stopt midden in haar zin als ze Ashton ziet zitten. 'oh my Ashton is je vriendin zwanger?!' ze springt vrolijk in het rond. 'OMG ik word tante en OMG ik moet het tegen al mijn vriendinnen zeg-' Ashton onderbreekt haar. 'je zegt je vriendinnen helemaal niets. Niemand weet hier van buiten Layla haar ouders, Calum jij en mama' Ze kijk hem met een pruillip aan maar dan loopt ze vrolijk naar me toe. 'Hallo ik ben Lauren de zus van Ashton' stelt ze zich voor. 'Hi, ik ben Layla. Ja je weet nu wel wie ik ben' stel ik me lachend voor. Mijn gsm gaat af. Ik heb een berichtje van papa. 'Ashton mijn papa vraagt of ik naar huis kom hij is net thuisgekomen' 'Oh oke ik breng je anders naar huis maar ik kom meteen terug ik wil nog tijd inhalen met Harry mijn broertje' Ik zeg gedag tegen Ashton zijn moeder en zus en volg hem naar buiten.

me or music? (sequel on the hater or the best friend)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu