ÖZEL BÖLÜM 1

21.4K 844 139
                                    

26.04.2018
18:55

İYİ OKUMALAR
Yorumun boynunu bükük bırakmayın lütfen, seviliyorsunuz...

***

Mirza hızla konağın kapısından içeri girip merdivenlere yöneldi. Paytak adımlarla kendisine gelen yeğeni Arya'yı görünce yavaşladı ve eğilip kucağına aldı Yekta'nınu
deyimiyle mavişi.

Mutfaktan koşarak çıkan Eslem kızını amcasının kucağında görünce rahatlayıp gülümseyerek
"Hoşgeldiniz." dedi kızını öpen Mirza'ya ve kapıdan girenlere.

"Baba!"derken kollarını heyecanla babasına uzatmış Arya.
"Kızım daha yeni amcana gittin hayırdır?" derken tek kaşını kaldırmış kızına bakıyordu Bora.

"Baba?" derken dudağını büzmüştü minik kız. Zaten babaların zaafıydı kızlarının dudak büzmeleri.

Dila böyleydi, Berva hala böyleydi ve görünüşe göre Arya da öyle olacaktı.

Mirza yeğenini öpüp Arya'nın dolan gözlerini sildi.
"Bora al oğlum kızını, ben zaten kızıma hasretim, bari sen sev kızını."

Bora göz devirip kızını kucakladı ve abisine bezgin bir bakış atıp
"Sanki neredeler ha! Kırk yılın başı yengem amcasının evinde kalmaya gitti."dedi.
Mirza'nın çatışan kaşlarını görünce aceleyle kızını alıp merdivene yöneldi.

Bora gidince de herkes ikilinin bu hallerine gülmüştü.

***

Mirza eşofmanın giyip sırtüstü yatağa atladı. Saate bakınca 22:00 olduğunu gördü. İşleri anca bitmişti ve gözlerinden uyku akıyordu. Yine de karısı ve çocuklarının sesini duymak istiyordu.

Bücürler yatmış da olabilirdi, ama karısı kesin aramasını bekliyordu.

Telefon çalarken kendisinden uzaklaştırmadı zaten anında açılmıştı.
"Mirza?"
"Bakıyorum da birileri çok özlemiş beni."
"Sen özlemedin mi birilerini?"diye sorarken sesi heyecanlı çıkmıştı genç kadının.

"Çook."
"Seni özledim."
İki gün ayrı kalmak bile iki kalbe ağır gelmişti.
"Çocuklar uyudu mu?"
"Evet, biraz geç aradın bu gün?" sesi soru sorar gibiydi.

"Bazı işler vardı bitmesi gereken."derken esnemişti.
"Mirza?"
"Hımm?"kısık sesle gülüp
"İyi geceler hayatım."dedi Zeynep aslında konuşmak istiyordu kocası ile ama uykulu olduğu sesinden anlaşılıyordu. Şu an Mirza'nın bir kolunu karısının yastığının altına uzattığına -çünkü Mirza, karısı evde değilken karısının yastığına sarılıp yatıyordu-, diğer koluyla da telefonu tuttuğuna ve yan bir şekilde uzandığına emindi.

Mirza
"Seni seviyorum." diyince derin bir iç çekip tebessüm etti yanında uyuyan oğlunun saçını parmakları ile tararken
"Ben de seni."diye cevap verdi göğsünden taşan sevgiyle...

***

Arda uyku mahmuru bir şekilde başını annesinin göğsüne gömüp ağlamaya devam etti.

Zeynep irkilip uyandı ve oğlunun başını göğsünden kaldırıp yüzüne baktı. Başucu lambasından görebildiği kadarıyla miniği hala tam olarak uyanmamıştı

Yatakta doğrulup oğlunu kucağına uzattı, aşağı inip süt getirmeliydi oğluna. Arda'yı yatağa uzattı ve kenarda duran sabahlığını hızlıca giyip oğlunu kucaklayarak odadan çıktı. Konak halkı hala uykudaydı ama Mirhan abisinin ışığı açıktı gülmemek için dudaklarını ısırırken kapı açılıp da Mirhan uykulu gözlerle odadan çıkınca yüzündeki gülümsemeyi sildi. Zaten Arda da başını annesinin boynuna gömmüş mırıldanıyordu.

BERDEL~ÖZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin