Nauczyłam się norweskiego, żebym w przyszłości mogła nauczyć naszych dzieci twojego ojczystego języka.
Schudłam, nie ważne ile, ważne, że dla ciebie. Żebyś nie czuł się za chudy w moim towarzystwie.
Kupiłam bluzę z twojego sklepu i wyobrażałam sobie, że jest twoja. Że dotykała twojego ciała.
Powiesiłam zdjęcia z twoim wizerunkiem na ścianach całego pokoju. Żebym mogła cały czas cię widzieć, nie ważne, w którym miejscu pokoju bym siedziała.
Nazwałam pluszowego krokodyla twoim imieniem i spałam z nim w nocy. Chociaż wolałam żebyś to leżał ze mną zamiast niego.
Przestałam się spotykać ze znajomymi. Uważali mnie za wariatkę. Nie mogli zrozumieć naszego związku. Nie mogli zrozumieć mnie.
Wolałam siedzieć przed telewizorem i oglądać skoki, albo patrzeć się na twoje zdjęcia i wyobrażać sobie moment kiedy w końcu mnie pocałujesz.
Musiałam dlugo czekać na dzień, w którym cię zobaczę.
I ten moment nadszedł. Tak długo wyczekiwany i pożądany przez mój chory umysł i głodne twojej miłości serce.
LGP Wisła 2018
Widziałam cię i pomijam fakt, że prawie zemdlałam z nadmiaru emocji.
To było tak nierealne, że zrobiło mi się niedobrze. Jak dobrze, że nie zwymiotowałam wtedy na ciebie.
Zapytałeś się czy chcę autograf. Nie chciałam.
Pragnęłam ciebie, a nie śladu na papierze po twoim istnieniu. Już bym wolała twój palec jak już chciałeś dać mi jakąś pamiątkę.
Nie zrozumiałeś mojej miłości. Zdradziłeś ją. Pewnie masz inną. Ciekawe w czym jest lepsza ode mnie.
Wezwałeś ochronę.
Chciałam się rzucić z mostu, tak jak ty rzucasz się w powietrze po wyjściu z progu.
Chciałam, ale nie znalazłam żadnego mostu.
Chciałam, ale zobaczyłam Gregora Schlierenzauera i nie mogłam pojąć w czym jesteś lepszy od niego.
Pieprz się Forfang, Gregor to ciacho.
* * *
Witam w kolejnej części "tego czegoś"Zostawcie coś po sobie jeśli dotrwaliście do końca tego shota, będzie mi bardzo miło 💗💗💗
CZYTASZ
One Shoty - Skoki Narciarskie
FanfictionPo prostu krótkie opowiadania o skoczkach narciarskich, które od czasu do czasu nawiedzają moją głowę.