Byl zajímavý, chtěla jsem znát jeho jméno. Bylo na něm něco, co mě přitahovalo. Zatím jsem s ním neplánovala mluvit. Měla jsem své vlastní způsoby, jak si o někom zjistit, co chci.
Ten můj byl jednoduchý. Najít si skupinku Zmijozelských holek a posadit se blízko nich. Díky nim se vždy dozvím vše, co chci.
"Viděli jste ten nový účes Ellen?" odfrkla si jedna z nich. Protočila jsem očima, ale přesto dále poslouchala a doufala, že z nich konečně vypadne něco užitečného.
"Asi si myslela, že tím někoho zaujme" zachichotala se jiná. Musím uznat, že na mojí bývalé škole to šlo vždy lépe.
"Třeba někoho speciálního a nedostupného, jako je Tom" pokrčila rameny nějaká zrzka.
Potom už jen odešli. Naštěstí jsem ještě večer, kdy bylo zařazování zjistila, kdo je Ellen. Takže nebude tak těžké zjistit, kdo ten nedostupný Tom je.
Pomalý krokem jsem šla k dívce, která seděla u krbu a čas od času po někom pokukovala.
"Ahoj, ty jsi Ellen, že?" usmála jsem se na ní, jak nejlépe jsem mohla.
"Uhm... Jo" odpověděla potichu a zadívala se na černovlasého chlapce, kterého jsem viděla v ten večer.
"To je Tom?" zeptala jsem se.
Jenom přikývla. Povzdechla jsem si a znova vstala. Z ní jsem nemohla nic dostat. Na chvilku jsem se na ní podívala. Černé vlasy měla krátké a její hnědé oči byly pořád upnuté na chlapci. Po chvilce od něj odtrhla pohled, když se zvedl a odešel ze společenské místnosti.
Také jsem odešla, ale s tím rozdílem, že já šla do své ložnice.
Konečně jsem se dokonalá k vydání 1. kapitoly. Snad se vám zatím líbí 😊 Tohle je zatím jenom začátek a kapitoly budou snad i delší.
S láskou Katt 👑