2014

7 1 0
                                    

Tento rok se nebyl tak strašný jak jsme si mysleli ale těžké to bylo.

6.1 Máte takle hezký den a najednou si uvědomíte že musíte do školy. Vůbec ale vůbec se mi tam nechce jelikož znám moje spolužáky a spolužačky ty se hned budou ptát jak vánoce a říct co jsem prožívala sr mi nechtělo protože by to nepochopili. Oni neví jak těžký byl měsíc prosinec tak když se mě na tuto otázku někdo zeptal jenom jsem řekla dobře opřela jsem si hlavu o ruku a koukala ven jak tam sněží. Všichni byli rozdělení do 3 skupin holky-kluci a já. Seděla jsem v lavici a asi po 5 minutách jsem si šla sednout k holkám aby se neřeklo. Henon jsem seděla a pislouchala jak se měli všichni dobře.

9.2
Táta šel dnes do práce. Před tím pracoval pouze z pracovního notebooku doma. Dnešek byl lepší vidět jak byl táta po 1.dni v nové práci šťastný. Ve škole jsem měla dobrou náladu ktero musela pokazit má "milovaná" kamarádka Salcmanka.
= Tak ty si se nám konečně tento rok usmála. To to trvalo uz jsme myslela že ten 1 šťastný den v týdnu ti stačí.
Jenom jsme se otočila a šla pryč co nejdál ale pak jsem si uvědomila že s ní sedím v lavici. Proč si s ní vždycky sednu ikdyž nechci. Příští rok si asi sednu s Kiki teda pokud si zase nesedne s Maci. Obě holky jsou v poho ale kiki mám radši.

24.2
Dneaka šel táta jako každých 14 dní na kontrolu kde mu řekli že každý měsíc bude muset být 3 dny v nemicnici. Nevím proč, nikdo to nevěděl.
_______________________________________     musím přeskočit trochu dál tak aby jste se nenudili u povídání jak nemám ráda Salcmanku a školu, co se děje na házené a jak táta chodí na kontroly
_______________________________________

25.7
Dneska táta měl přijet z nemocnice.ale nepřijel. Doktoři mají podezření na návrat rakoviny. Bohužel mozku. Musel tedy v nemocnici zůstat a chodit na různé vyšetření. Operaci ještě neplánovali protože si nebyli jistí kdy se bude moci provést (Bohužel to mělo špatné následky)

17.10
Táta je po úspěšné operaci a těší se na příchod domů. Teď bude nejméně 4-5 měsíců pracovat z domova aby nebyl zatěžován. Už jsme v 5.třídě a vypadá to už jako že jsme rozumnější než loni. Co bych vám mohla vyprávět všechno v poho až na češtinu. Možná jste čekali že řeknu matematiku ale to se špatně. Matematika je můj nejoblíbenější předmět společně s dějepisem tělocvikem.

29.11
Táta musel do nemocni na týdenní pobyt aby se ukázalo že s námi může stravit vánoce. Ke štěstí se nic nenašlo a konečně budou vánoce a silvestr jak mají být mají.

31.12
Šťastný nový rok a ať nám a hlavně tátovi to zdraví dlouho trvá. Takto zněl náš přípitek na nový rok. Všichni jsme si ale nejvíc přáli aby se zdraví táty a babičky drželo(měla rakovinu prsa nakonec dokázala že je silnější a tak už dnes můžeme říct že je zbavena rakoviny aspoň někdo vyhrál).

My storyKde žijí příběhy. Začni objevovat