Capitolul 1
MAMA
Toti vedem la televizor seriale si filme cu vampiri si varcolaci dar cum cu totii sctim ei nu exista. Cel mai cunoscut loc di Europa pentru faptul ca ar traii vampiri in el este Transilvania si mai precis Bran, unde cu totii cunostem legenda lui Dracula.Hai sa ne gandim cum ar fi ca vampirii sa traiasca in zilele noastre? Aceasta este si povestea unui ascendent al lui Dracula numit Christopher Hugg un copil care a fost abandonat in orfelinat de la varsta de 2 ani. El a trait si a copilarit in orfelinat pana la varsta de 17 ani cand a fost adoptat de o familie din America. Cristopher isi iubea tara si iubea sa locuiasca in Brasov. Strazile vechi si locurile intunecate parca ii dadeau putere de a trece cu brio de zilele sobre din orfelinat. Noi sai parinti Melinda si Billy Hugg au observat acest lucru si au incercat sa se adapteze noii sale tari lasand totul in urma in America. Cei trei au plecat in cautarea unei case si nu a durat mult ca au si gasit un bloc vechi langa piata sfatului.Parinti lui Christopher au cumparat blocul si l-au amenajat in asa fel incat sa le aminteasca de "acasa".Blocul cu trei etaje, amenajat in stil american avea la parter o cafenea de care se ocupa mama tanarului iar la etaj erau amenajate camerele acestora. Christopher era indiferent fata de locul unde statea. Comportamentul sau distant si lipsit de afectiune fata de parintii sai era vizibil si deranjant pentru Melinda.
-Christopher, de ce nu vrei sa vorbesti cu noi? Ce ai patit? se straduii frumoasa americanca sa il intrebe pe baiat.
-Nu am nimic...Asa e firea mea.spuse baiatul printre dinti.
-Ok dar as vrea sa ne spui daca ai patit ceva.
-Da. O sa va spun.
Melinda il imbratisa si il saruta pe frunte pe Christopher, cea ce l-a lasat si pe baiat fara replica uitandu-se la mama sa adoptiva si neintelegand ce face.
-Ce faci? Lasa-ma!! Christopher o impinse pe Melinda si fugi in camera sa intrebandu-se daca e bine cum a reactionat.Nu era sigur daca mama sa facuse un gest frumos imbratisandul sau vroia sa ii faca ceva rau, nestiind ce este afectiune el neintalnind-o pana la aceasta varsta.
Melinda a ramas socata de gestul fiului sau si dadandu-si seama ca el a dus lipsa de afectiune s-a dus sus si i-a zis:
-Stii ce m-a invatat pe mine mama?
-Ce?spuse baiatul cu lacrimi in ochi.
-M-a invatat ca sub soare nu-i nici un cuvant, atat de drag si asa de sfant ca MAMA, mama e aceea fiinta care te iubeste si te sprijina mereu si iti ofera toata afectiunea sa.
-Dar eu...din ochii baiatului au inceput sa curga rauri de lacrimi si privind trist spre Melinda ochii lui incepeau sa se lumineze.
-Tu nu ai avut niciodata o mama dar o mama poate lua locul oricui dar locul ei nu-l poate lua nimeni.Poate te gandesti ca eu nu sunt mama ta naturala dar eu te voi iubii ca si cum tu ai fi sange din sangele meu.
Christopher puse capul in poala Melindei si plangand o intreba:
-Vrei sa fi tu mama mea?
La auzul acestor vorbe Melinda izbucneste in lacrimi si isi lua fiul in brate spunandu-i ca nimeni de pe pamant nu o sa ii desparta de acum innainte. Christopher simtea insfarsit iubirea si usor, usor intelegea ce este o mama ,dar copil nu stia nimic despre fosta sa familie si nu stia ce se va intampla cu el odata cu implinirea celor 18 ani.Mai avea un an sa se bucure de umanitate caci ceva diferit il astepta....
Cast list:
Christopher Hugg-Leam Hemsworth
Melinda Hugg- Sharone Stone
Billy Hugg-Jhonny Depp
Anda Lou- Emma Watson
Marius Ionescu- Daniel Radcliffe
Evelina Dobre-Penelope Cruz
Olivia Cristal-Kristen Stewart
Teo Louis-Zac Efron
Vanesa Popescu-Claire Holt
Roberto Catzalli-Kellan Lutz
Elizabhet Forghistann-Ashley Green
Sper ca va placut! AStept impresiile voastre printr-un comentariu..:)
CITEȘTI
Viata de om in corp de vampir
VampireChristopher este un baiat care a fost parasit in orfelinat atunci cand era mic iar la varsta de 17 ani a fos adoptat de o familie americana.Aventura sa incepe la varsta de 18 ani cand descopera ca e vampir si pleaca in cautarea familiei sale natural...