BABAM YAPMAZ

211 66 29
                                    

bu manyakdan kacmam lazim bana karicigim demesiyle iyice korkmama neden oldu ve onun hasta olduguna kani getirdim.ne kadar dövusebilsemde kiza goreydi dovusebilmemde o bir erkekdi veee baklavalari adonisleri var :O kacmam lazim odada sadece yatak var baska bi bok ya sukur ki yaz ayindayiz, yildizda olsak soguk olurdu zaten, tamam espiri yapmiyorum bunu o bronz a yapsam beni birakir hani, adi demir ya ondan dedim brozn anladinizmi haha tamam sustum.

şu anda beşinci kattayız ve ben camdan atlayamam ki zaten yükseklik korkum var yaniiii ne yapıp edip burdan çıkmam lazım yoksa bu adamın bana çok çektireceği var en azından telefonuma ulaşıp gereksiz babamı arayıp yardım çağırabilirim galiba 

Ş:Demir kapıyı aç

D:sebeb?

Ş:tuvalete gitmem lazım angut!!

D:naapcan

Ş:bok'

D: ani bir harelketinde sana acımam bilmiş ol sadece babanın intikamını almak için burdasın sana katlanmak zorunda değilim

Ş:ne babası be neyden bahsediyorsun açık konuş

iki dakika sonra açmasından umudum kesildikden sonra kapı açıldı 

D:bak kızım artık benlesin ve baban itibarı için seni benle evlenmen için sattı ona cokca para verdim çünkü benimde şirketimin itibarı söz konusu ve benle evlenmek zorundasın!

dedikleriyle olduğum yere çöktüm kulaklarım uğulduyodu benim babam kızını canı kadar olmasada, en azından kızı olduğum için seven babam, beni satmıştı hemde kaç yaşında bir adama çok canım acıyodu kalbime delik açtılar sanki ama asıl intikamı ben ondan söke söke alacağım bana yaptığı kaçıncı kalleşlik bu?ama babam yapmaz diyen ışık belirdi orda onu öldürdüm yerini intikam parlayan KARANLIK IŞIK aldı !!!!!!!!!!!!

D:birazdan çıkıcaz evine uğrayıp eşyalarını toplıycaz çok sorun çıkarma annemlerde biliyo formalite oduğunu ayı evde yaşıcaz ama sakın gece hayatıma karışma 

Ş:ozaman ben kendi evimde kalayım zaten senden daha çok zenginim babam denecek adam bunu bilerek yapmış ama buna piişman olacaksınız!!

bu ani çıkışıma çok şaşırmıstı beni tanımıyordu o ben okuduğum okulun ve yapilam universtesinin sahibiydim ve asıl oyun şimdi başlıyor!!!!!

multimedia da şirin ve demir var bu bölümü elif ve begüme itaf dettim :)) elif sayesinde okuyucum arttı teşekkürler bebek:)) 10 vote sınır:))) bu bölüm sınır dolmadan paylaştım çünküsü yok :))

SİYAHIN AYDINLIK TONU(askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin