Salak insan mal insan gotos ya sanki senle seve seve evleniyoz nedir bu tripler yani zaten kac saattir bengu kafamin etini yiyo tepemden bu insan daha yeni cikimis hastaneden bi ayricalik yapta sus be kadiiiiiin "yetheeeeeeer"kendi sesim resmen benden habersiz kacti gitti.
"noluyo lan?" kimdi sizce bu bes puan bes yyıldız tabikide Demir öküzü "yavaş ayı yavaş ya çıplak olsaydim ha?"dedim iyi dedim demi la dedim demii ."Onu zaten gördüm merak etme okadar da ilgimi cekmiyor."zonk ohal cus nededi o ama yoaaaa salak aptal"ergen kızlar gibi tiplere girme"dedi ben tabi durumuyum"Aptal ergenlik çağındaki bir kızim ben zaten hem bu seni hiç ilgilendirmez "dedim ve Bemgu'ye göz kırptım bu onla bizim saçma kelimelerimizdi tabi berrak'i da unutmamak lazım ama neyse.bunlar konumuz değil.Aslında şöyle bir düşünüyorum da annemin acısını hafifleten insanlardı salak Demir bile bana biricigimin acisi unutturmustu.Ama ya o babam ne hatlar yiyor kim bilir şu evlilik zividisi bi geçse o konulara geleceğim daha of bide üniversite var"Hey leyla daldin yine tamam çok yakışıklıyım ama sen çok cirkinsin gülüm annem aşağı çağırdı hadi "dedi ve gitti hayvaaaan nasil incem ya kafam dönerse elim de kebabsa ahsjsjsj anladınız demi tamam vurmayın.Bengucugume bir miyav bakışı firlatarakdan imdadıma kostu ve beni aşağıya ulaştırdı aşkım benim.Aşağı indiğimde Ece son sürat geldi ve kucağıma atladı son anda dengemi sağladım yoksa olan minige olurdu benim bunye alışti."Siyin ablacimm çok ozyedim seni Şen banyoda Demir dayımın goymussun yakisikliligindan bayilmissin ama aliysiysin abya "ece'nin dedi şeyler kafama yemi yeni dank etmiş gibi bakislarim hemen o aptal buldu alaylı alaylı beni süzüyordu aptal şirin dusucek yeri buldun sanki.Ben Demir'e pis bakışlar atarken Sevim hanım soze girdi"Şirinciğim dugum vakti yaklasti ve hiç bir hazırlığın yok yarım demir ile gidin ve çeyiz gelinlik dagmatlik alın ve artık birbirinize alismaya baslayin çocuklar öyle ya da böyle bu izdivaç gerceklesmek zorunda"Dedi ve "Bu evliliğin anlaşmalı evlilik değil gerçek bir evlilik olmasına karar verdik şirket için en uzun vadeli hayat bu oyuzden lütfen artık didismeyin"dedi ve Demir"in devirdigi vazolar ayaklarımın dibine düştü"Nasıl anne nasıl melegime çocuklarım bana orda darilmaz mi ha?ben heryerde önümüzdeki yuzunu görürken sen bunu benle nasıl evlendirirsin"bunları söylerken bana igrenir gibi bakiyordu.Ya ben benim içn cokmu kolay?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN AYDINLIK TONU(askıda)
Teen FictionKARANLIĞI KARANLIKLA İTMEK SAÇMA GELMİŞTİ GENÇ KIZA,BİR ÇİFT MAVİNİN SİYAHA ÇALAN TONU ONU DİPSİZ KUYUDAN NASIL ÇEKİP ÇIKARABİLİRDİ Kİ?