0.2🔥

34 4 0
                                    

Yine lanet alarmin sesiyle yataktan duserek uyanirim alarm susmayinca saati duvara firlatirim ve yine kirilir sanirim bu 9.saatti. Herneyse yarim okullar aciliyor lanet olsunn. Sanirim bugun alisverise cikacaz. Ben dusa girip cikarim hafif makyaj yapip ustumu giyerim

 Ben dusa girip cikarim hafif makyaj yapip ustumu giyerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odamdan cikip assagi inerim. Bella kahvalti hazirliyordur abim televizyonda mac oyunu oynuyor amberda bi dakka Amber nerde o yok.
"Amber nerde bella?"(ben)
"Markete gitti sigara almaya."(bella)
"Tamam bende gidiyorum onun yanina cok olmadi demi cikali?"(ben)
"Aynen 2 dakka once felan cikti."(bella)
"Tamam cikiyom ben istediginiz bisey varmi?"(ben)
"Evet bella birazdan sehun, jackson, jhope ve suga gelecek bira icki biseyler al iste"(henry yani abim)
"Tamam gorusuruz"diyip cikarim. Marketin onune geldigimde icerde amber bi tane erkek le baya iyi anlasmis oturup konusuyorlardi merak edip yanlarina gittim.
"Marry bende seni cagiracaktim. Jimmy sana bahsettigim Marry bu iste" (amber)
"Noluyor amk" derim amber bana niye kufrediyon mal bakisi atarken ismi jimmy olan cocukta guluyordu.
"Ben jimmy sende marry sin amber senden bahsetmisti tam senin kafadan felan demisti sanirim gercekten oyleymis"diyip gulumser.
"Marry jimmyle sabah karsilastik bizimle ayni yasta neden bilmiyorum ama ona kanim cok isindi"(amber). Amberin duyacagi bir ses tonunda
"Amber sende kanmi vardi vampir deilmisin sen aq" derim. Jimmy denen cocuk gulmeye baslar
"Of marry cok konusmada otur suraya"(amber)
"Tamam tamam"(ben). Ben jimmy le baya iyi anlasirim telefon numaralarimizi bile veririz birbirimize.
"Benim birlikte yasadigim 4 abim daha var sizi onlarlada tanistirmak istiyorum." (jimmy)
"Onlarda yakisiklimi?" derim dememle kafama bir vampirden yumruk yerim yani amber dan."ahh acidi mal"derim jimmy guler.

Jimmy' nin agizindan

Ben zaten marry i taniyordum ama o beni tanimiyor herneyse tekrardan tanistik hatta cok iyi anlastik ben abilerimle 1 yil dir marry i ariyorduk 1 ay once henry abiye ulastik ve marryide bulduk ama suan sadece beni taniyor. Abilerim buna cok sevinecek. Aslinda marry e zarar vermek icin aramiyorduk annesiyle babasi onu bize emanet ettiler marry annesiyle babasinin kayip oldugunu saniyor ama onlar kayip deil Berry yuzunden baya uzak biryerlerlere gittiler berry annesiyle babasini tehtid etti marryden uzaklasirlarsa marrye bisey yapmiyacaklarina soz verdi ve annesiyle babasi marrynin guvenligi icin uzaklastilar. Ama Berry hala marrynin pesinde o yuzden onu koumamiz gerekiyor. Neyse bunlari gecelim.
Marryle amber ihtiyaclarini aldilar ve marketten ciktik en son marry "onlarda yakisiklimi?" demisti amber da kafasina vurmustu gercekten cok komikler. Yururken marry "abilerinke yarin tanisalimmi?" dedi bende onayladiktan sonra yurumeye devam ettik.
Marry'den

Yururken baya konusuruz jimmy bizi eve kadar goturecegini soyledi. Eve giderken ormanlik bir alandan geceriz bi ciglik sesi duyariz aslinda burada hayvanlardan cok vampirler oldugu icin alisigim boyke seslere ama bu daha degisik bir sesti bu ses cok tanidik bi dakka bu bellanin sesi ses hala devam ederken biz sese dogru kosuyorduk
"Amber noluyor?" (ben)
"Bilmiyorum marry ama kotu bisey oldugu kesin"(amber)
Jimmy aniden durur ve sessiz olun isareti yapar jimmy bi andan saldirir bi dakka onun gozleri disleri yoksa odami "amg jimmy sende vampirsin" diye bagiririz amberla "bu konuyu sonra konusuruz bellaya bakin"der. Ben kosarak bellayi kaldiririm yerden ve sirtima alirim o şoktan bayilmis ama oda vampir neden bisey yapmadi ahh ven bile vampir deilken kendimi koruyorum bu kizi hic anlamiyorum......
Begendiyseniz devamini getirecegim🌹

Bu arada marry dövmeci sonradan ekleyeyim dedim. Kendi dövme dükkani var ole ole iste jsjdjd.💕

Vampire Friends🔥💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin