0.3🌹

33 4 3
                                    

  (medya marry nin büyük babası. Geleck bölümlerde çıkacak)
....bu kızı hiç anlamıyorum. Jimmy bellayi kucağına aldi ve yürüdük eve geldiğimizde kapıyı çalmadan açan jackson bi bana bakıyor bi amber a bide baygin bellaya en sonunda jimmy i gordu ve "ooo kardesimm sen nerden ciktin?" dedi gülümsedi sonra bisey hatirlamiscasina yuzu aniden dondu "b bella ona noldu n neden baygin?" dedi. Ben "merak etme biseyi yok içeri geçsekmi artık! Jimmy gel sana kahve yapiyim hem abimgillede tanisirsin" dedim. Jackson "iyide onu hepimiz ta-" derken aniden jimmy "olur tanisirim abingilide merak etmistim zaten" dedi. Biseyler dönüyor ama neyse yarim saat sonra bella uyandi ve telasla "Marry onlar b b buradalar sak- saklan" gibi seyler kekeliyordu ben ona saskinca bakarken jimmy abim ve sugayla jhopenin gozleri korku
Ve ofke saciyordu.
1 gun sonra

Bugun okullar aciliyor ve hepimiz erkenden uyandik. Ben assagi indim abim ve amber hazirlanmis kahvalti hazirliyorlardi. "Hadi lan ne bakiyon git cabuk ustunu giy assagi inerken bellayida cagir" dedi abim. "Tamam be ne bağıriyon" dedim gidip abimin yanaklarini optukten sonra 2 saat yapmak icin ugrastigi saclarini dagittim ve kosarak odama ciktim arkadan "lan gerizekali ben 2 saat ugrastim bu saclara" diye biseyler geveliyordu. Ustumu giyindim

ve bellanin odasina girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...ve bellanin odasina girdim. "Oha cok guzel olmussun len" dedi bella. Ben" ama ben sana ayni seyi diyemiycem kardesim dogru duzgun biseyler giy lutfen" dedim. Bana ters ters bakip olumsuz anlamda basini salladi "aman ne halin varsa gor ya hadi gel abimgil cildiracak biraz daha gec kalirsak".
((bellanin giydikleri)

Assagi indik ve abimle amber bellayi oldurecekmis gibi bakiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Assagi indik ve abimle amber bellayi oldurecekmis gibi bakiyordu. "Abi ben dukkani napacam aksammi acacaz artik" dedim." aynen marry gunduzleri acamiycagimiz kesin".
Okula geldigimizde abimin lise 3.sinifa kadar okudugu okul oldugu icin herkez onu taniyordu. Bahceye girer girmez butun gozler bizim uzerimizdeydi. Bir grup cocuk abimin yanina geldi ve tokalastilar. Cocuklardan biri "ooo henry naber kardesim." dedi. Abim "iyiyim bro senden naber" dedi ahh kalbime biseyler oluyor sanirim bu nasil konusma aq. Adini bilmedigim diger cocuk "henry bu bahsettigin kardesinmi?" diyerek bellayi gosterdi benim kaslarim catildi. Abim gulup "hayir o deil yanindaki" onlarda bellanin yanindaki amber'a donup "iyide senin kardesin kiz deilm-" derken amber sinirlenip "bende kizim gerizekali" dedi abim kahkaha atip "olm siz malmisiniz. Onun yanindaki prenses benim kardesim" dedi. Onlar da saskinca bana baktilar adini bilmedigim dier cocuk "oo anlattigin kadar varmis lan" dedi. Abim cocugun kafasina vurup "yavsama lan kardesime" dedi tekrar ekleyerek "bellayada yani su pembe sacliyada yaklasmayin. Amber i soylemiyorum zaten ona istesenizde yaksamazsiniz siker" dedi en son dedigi kelimenin ustune basarak soyleyince kikirdadik. Mudurun odasinin onune geldigimizde abim kapiyi tiklatip iceri girdi arkasindanda biz girdik. Mudurle konustuk bize sinifimizin yerini soyledi abimle amber ayni siniftaydi bende bellayla. Abimle amber kendi siniflarina gittiler bizde sinifimizi bulmaya calisiyorduk. Sinifimizi buldugumuzda iceri girdik ve karsimizda suga ve grubuyla karsilasacagimiz aklimiza gelmemisti dogru ya onlarda bu okula geliyordu. Off bu cocuklar bu kadar yakisikli olmak zorundami.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampire Friends🔥💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin