"Eğer Gece'yi on saniye içinde bırakmazsan memnuniyetle kurşunları beynine dolduracağım."
" Canının yanmasını istemiyorsan bırakmalısın beni yoksa İzgi'nin yapacakları beni pek alakadar etmez."
" Sakin olun kızlar"
Başta Gece olmak üzere İzgi de sesin sahibini tanımıştı. İzgi silahını şortunun ön kısmına yerleştirirken Gece'de derin bir nefes aldı. İzgi şaşkın bir ifadeyle seslendi.
" Demir sen misin ?"
" Hımm evet. Gece bu kadar merak etmiş beni. Ben de onun merakını gidermeye geldim."-Güldü-
Gece kolunu sert bir şekilde çekip istemeyerek de olsa Demir'den uzaklaştı. Demir onun bu hareketine kahkaha atarak karşılık verdi.
" Yanımda olman seni bu kadar heyecanlandırıyor demek. Şaşırdım doğrusu."
" Daha yüzünü bile görmediğim insanlar için heyecanlanma gibi bir eğilimim yok."
" Yani yüzümü görünce heyecanlanacağını sende kabul ediyorsun. Haksız mıyım İzgi?
İzgi önce Gece'nin bozulan suratına daha sonra da Demir'in piç smile yüz ifadesine baktı. Gece'yi daha önce hiç böyle görmemişti. Gözlerinde anlamlandıramadığı tuhaf bir parıltı vardı tabii Demir'de. Bunları düşünürken Demir'e hoşuna gidecek bir cevap verdi.
" Gece'nin şu anki haline bakılırsa dünden razı bile diyebilirim sonuna kadar haklısın."
" İşte bu tam olarak istediğim bir cevap."
"Bunu mu konuşacağız şimdi? Ve ayrıca senin burda ne işin var? Yardımsever bir vatandaş mısın yoksa bir sapık mı? Nasıl buldun burayı? Her şeyi geçtim ne yapıyosun bu saatte? " "Tek tek sorsan daha güzel olabilirdi."
İzgi, Gece'nin heyecanlandığını ve fazlasıyla streslendiğini anladı. Kuzenini bu durumdan kurtarması gerektiğini hissetti.
"Ya napıyoruz hala dışarda hadi içeri geçelim acıktım ben. Oturur benim yaptığım harika yemekleri tırtıklarsınız."
Demir ve Gece aynı anda cevap verdi.
"Aslında iyi fikir."
Bunu söyledikten sonra birbirlerine bakıp gülümsediler. Daha sonra Demir ve Gece'de İzgi'nin arkasından içeriye girdiler. İzgi mutfağa girdiği gibi en sevdiği pizza desenli önlüğünü takıp yemekten saydığı patates kızartmasını yapmaya koyuldu.Gece her zamanki oturduğu koltuğa yöneldi ve İzgi'yi izlemeye başladı. Kalkıp yardım etmeyi falan düşünmüyordu çünkü İzgi'nin özellikle yemek yaparken işine karışılmasından nefret ettiğini çok iyi biliyordu. Daha öncesinde bu konuda yaşadıkları komik bir olay aklına gelince istemsizce gülümsedi. O bunları düşünürken Demir'de karşıdaki oturduğu koltuktan dikkatli bir şekilde onu izliyordu. Önce yüzüne baktı daha sonra kıyafetlerine ve hafif gülümsemesine.Çok güzel ve bir o kadar da tatlı bir yüzü vardı. Teni bembeyazdı ve şuan üstünde olan kısa tişörtten dolayı daha da dikkat çekmesini sağlayan ve bel boşluğuna ulaşan kıvırcık kumral saçları insanda dokunma isteği uyandırıyordu.Fiziği oldukça güzel ve bunların yanında hareketleri tavırları ve davranışları onu daha da farklı kılıyordu. Gözlerini sıkıca kapatıp kafasını ne yapıyorum ben diye yavaş bi şekilde salladı. Bu kızdan uzun zamandan beri hoşlandığını zaten kabul ediyordu ama şimdi düşündüğü şeyler bunun sadece hoşlantı olmadığını kanıtlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradışı İkili
Novela Juveniladsız tüm olanları nereden biliyordu ateş İzgi'ye ihanet mi etmişti her şey den haberdar olan adsız Gece'yi gerçekten seviyor muydu?