5.Bölüm

66 59 6
                                    


Gece daha kendisini savunmadan Demir'in telefonu çaldı. Demir telefonu açıp karşı tarafı dinleyip sadece peki tamam olur gibi kelimelerle onaylıyordu. Birkaç dakika sonra telefonu kapattı.

 "Şu anda merkezde olmanız lazım derhal oraya gitmeliyiz." 

 İzgi ve Gece cevap vermeden çantalarını alıp evden çıktılar. İzgi etrafa bakınıp Demir'in buraya nasıl geldiğini düşündü. Demir sanki bunu anlamış gibi o an cevap verdi. 

 " 2 kilometre ilerde bir helikopterle geldim. Ve sormadan söyleyeyim gizliliğiniz hala geçerli."

 İzgi omzunu silkip arabanın sürücü koltuğuna ilerlerken Gece ve Demir kısa bir süreliğine birbirlerine bakıp onlarda arabaya ilerledi. Gece aslında İzgi'nin yanına oturacaktı ama o muazzam kokuyu içine çekmek için Demir in yanına oturmayı tercih etti. Demir ise Gece'nin yanında oturmak istemesine rağmen Gece nin vereceği tepkiyi merak ettiği için İzgi'nin yanına oturdu. Gece Demirin bu hareketinden dolayı sinir olsa da sessizliğini korumayı başarmıştı.İzgi arabayı çalıştırdı ve yola koyuldular sessizliği bozan yine İzgi olmuştu. 

 "biliyorum şu an bunu sormam çok mantıksız ama başka soru bulamadım. Hoşlandığın biri var mı ya da önceden oldu mu? " 

 "Aslında bakarsan İzgicim ben kimseden hoşlanmam ama kızlar benim için birbirini yerler"-Güldü- 

 "Yani hiç sevgilin olmadı mı" 

 "Sevgilim olmadı ama yattığım oldu yani doğrusunu istiyorsan" 

 Gece daha fazla kendisini dizginleyemedi. 

 "Fazla açık sözlüsün"  

 Demirin de istediği buydu zaten Gece nin sesini duymak. Onun dışarıya bakmasını değil kendi gözlerinin içine bakmasını istiyordu. "Demir gerçekten Gece den fazlasıyla etkilenmişti ve bunun farkına varması demir için can sıkıcı bi durumdu çünkü o şu ana dek hiç kimseye karşı böyle şeyler hissetmemişti. 


Destekleyen herkese teşekkür ederim ayrıca                                                                                                              yorumlarınızı bekliyorum...                                                                                                                                                    

Sıradışı İkiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin