Obudził się z krzykiem. Był cały spocony i w oczach pojawiły mu się łzy. Szybko je starł, popatrzył na zegar. Równo czwarta. Westchnął, gdy nagle usłyszał kroki. W drzwiach stanął ciemnowłosy. Sądząc po jego wyglądzie i minie, prawdopodobnie wstał przed chwilą.
-Wszystko w porządku, Junmyeon? - zapytał najwyraźniej przejęty.
-Tak - Kim machnął ręką. - Miałem po prostu koszmar.
Nastała cisza. Oboje stali w mroku, Yixing bijący się z myślami i brunet wycierający pot z czoła. Dopiero teraz miał szanse przyjrzeć się starszemu. Miał na sobie jedynie krótki rękawek z nadrukiem owcy i czarne bokserki. Czarne włosy odstawały na każdą stronę, a urok temu wszystkiego dodawała zamyślona twarz. Model mimowolnie się uśmiechnął. Już chciał przeprosić za obudzenie chińczyka, kiedy ten podszedł do niego.
-Jak chcesz możesz spać ze mną - mruknął nieco zawstydzony własną śmiałością.
Kim obserwował jak policzki fotografa przybierają czerwonego koloru. Wstał, biorąc do ręki poduszkę.
-Skorzystam z twojej oferty - powiedział z figlarnym uśmieszkiem. - Chodźmy.
Podreptali obaj do sypialni, pierwszy bez skrępowań położył się Junmyeon. Zerknął w stronę Zhanga, który stał na środku jak małe dziecko. Zaśmiał się krótko pod nosem. Yixing w końcu dołączył do niego, a jego rumieniec powiększył się. Mimo, że spali po dwóch różnych stronach, młodszy nigdy nie czuł wcześniej takiego ciepła i bezpieczeństwa jak tej nocy.
CZYTASZ
Fell For You; SuLay
Fanfiction《Gdzie światowej sławy model odkrywa profil początkującego fotografa》