CLIO POV
Angelo tidak ingat sama saya. Ini semua salah saya kalau saya tidak ego dan degil untuk kembali kepda Angelo mesti semua ni tidak akan berlaku, tentu Angelo masih ingat lagi saya sekarang tapi semuanya sudah berlaku Angelo tidak ingat dengan saya. Perlahan-lahan air mata saya keluar.
"You don't remember me?" Tanya saya dengan tangisan.
"No. Do I know you?" Tanya Angelo dengan muka yang binggung.
"I...I...I" Saya tidak dapat mengeluarkan sebarang ayat sekarang.
"But I do remember I love my wife and I remember her name is Clio Liliana Rasso." Bilang Angelo terus mata saya tengok Angelo. Tidak lama kemudian Angelo tersenyum kepada saya. "You think I will forget about the woman who stole my heart from the beginning I meet her. She is the most beautiful woman I ever see and she has an angel making me fall in love with her." Bilang Angelo sambil memandang saya.
"You liar! What do you thinking you are doing? You think this is funny!" Bilang saya dengan nada yang marah. Angelo tidak tahukah macam mana perasaan saya bila mommy Livia beritahu saya pasal dia accident ditambah lagi dengan lawak bodah dia yang hilang ingatan. Saya takut kehilangan Angelo.
"I'm sorry mi amore." Angelo tarik tangan saya sampai saya betul-betul dekat dengan dia. Nasib saya tidak terjatuh di atas badan. "It just you are too stubborn to come back in my arms. I know I was wrong making this stupid joke but I just want you back in my arms. I love you Clio." Bilang Angelo lalu mencium bibir saya. Sejak dari 6 tahun lalu lagi saya mahu dengar 3 ayat keramat tu dari mulut Angelo dan sekarang apa yang saya impikan menjadi kenyataan.
"You stupid billionaire!" Bilang saya dengan nada yang geram tapi tidak lama saya tersenyum.
"I'm your stupid billionaire." Bilang Angelo sambil kenyit mata sama saya. Sakit-sakit macam ni pun sempat lagi ni lelaki mahu mengurat saya.
"I love you too Angelo." Bilang saya malu-malu.
"What do you said? Can you repeat again?" Bilang Angelo. Hah, sejak bila Angelo jadi pekak ni.
"Let me go." Saya meronta minta kasi lepas tangan saya tapi Angelo makin kuat gengam tangan saya lalu tarik saya sampai saya menghempap di atas dada Angelo yang hot tu. Telan air liur juga la saya tengok dada Angelo yang sasa tu.
"Like what you see mi amore?" Bilang Angelo dengan senyuman sinis terus saya rasa panas-panas sudah pipi saya. Baru saya mahu bangun tangan Angelo cepat memerangkap badan saya.
"I love you more mi amore. Please come back to me baby. I want you and Carlos back with me, I need my wife and my son." Bilang Angelo dengan nada merayu."I will think about it." Bilang saya sengaja mahu kasi main-main Angelo.
"What?" Bilang Angelo dengan nada yang tidak percaya. "Why you must think first? Please mi amore." Bilang Angelo lagi.
"I better get going because I left Carlos with Raven." Bilang saya sengaja tidak mahu jawap soalan Angelo sedangkan hati saya sudah menerima Angelo kembali.
"I hate that guy." Bilang Angelo dengan nada yang dingin.
"Why? I'm going to marry Raven in the future." Bilang saya dengan selamba terus Angelo tengok saya dengan pandangan yang tajam.
"You better cancel your wedding and break off your engagement with him or you won't like I what I'm going do." Bilang Angelo dengan nada yang dingin dan tajam. Saya tengok Angelo dengan pandangan tidak percaya. Mahu ketawa pun ada juga saya tengok reaksi Angelo ni too overreact.
"I was just kidding with you. There is no wedding between me and Raven, now you tell me how I want to marry a guy who is like man than woman." Bilang saya sambil ketawa kecil.