1

400 50 2
                                    

Uji qe rridhte ne trupin tim me beri te ndihesha akoma me e lodhur dhe pa hezituar e coj nga e ftohta...ndoshta bashke me ujin do te iknin dhe mendimet e mia.

Preka buzet lehte dhe ndjeja sikur gjurmet e tij ndodheshin ne trupin tim sepse ndihesha e pushtuar sikur ai te ishte ne cdo vend,cast dhe moment me mua.

Mbylla syte dhe cdo gje e lashe te kthehej ne kohe.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Emri im eshte Sibora dhe ne te vertete perthute shum me pamjen time...

Lekura e bardhe, syte bojqiell , floket e gjate kacurrela e bionde.

Thjesht isha un dikush qe percillte vetem miresi.

Kisha pothuajse 3 muaj qe se merrja dote veten.

Mendoja per te ne cdo cast dhe papritur me duhet te levizja neper klasa qe te merrja mungesat.

Dhe kur hyra ne nje klas syte e mi takuan ate....dhe fjala qe tha.

-Kane ardhur dy miushe ne klase.-tha duke u referuar per mua dhe shoqen time.

U ndjeva ne siklet dhe me padurim prita te mbaronte ajo dite por ishte nje dite e lumtur.

Nuk e di si mund te shfaqet dashuria duket absurde thjesht me nje shikim por ne syte e tij kishte shum gjera te pathena ,shum rastesi dhe shum embelsi ne te njejten kohe.

~~~~~~~~~~~~~

Isha gati per te hyre ne palester dhe shoqja ime e ngushte e dinte shum mire qe kisha rene ne dashuri por thjesht sdoja ta pranoja.

Un s kisha folur kurr me te aspak...vetem shikimi ai nuk e hiqte kurr nga un.

Si pa cuditur ndjeva shoqen qe me shtyhu dhe u perplasa me dike...

Zemra filloj te rrihte me perpara se te kuptoja qe ishte ai...

Ishim kaq prane sa ndjeja frymarrjen e tij te perplasej ne buzet e mia.

Ndjeva parfumin e tij qe me pushtoi.Po e ndjeja ate syte e tij mbi mua, ishte kaq I bukur.

Ai buzeqeshi leht duke treguar dhembet e tij dhe me pas leshoj doren nga beli im...as nuk e kisha vene re qe po me mbante.

Me njerin gisht me preku hunden leht dhe iku, isha aq e hutuar dhe qendroja si e ngrire.Instiktivisht preka hunden dhe qesha leht , ndjeva trupin te me dridhej.

Mos kam rene ne dashuri?A eshte kjo ajo c'ka thojne "Dashuri me shikim te pare"

Por nje dite me pas dicka ndodhi...

Hapa fbn duke hyre dhe shikoj qe ai me kishte cuar ftese...u hodha perpjet nga gezimi.

S mendoja kurr qe ai do me conte mua...ai ishte aq perfekt sa te gjitha vjazat i shkonin nga mbrapa.

E gezuar u drejtova drejt mamit dhe i thashe.Keshilla saj ishte qe te mos e pranoja me fillim dhe keshtu bera.

Por buzeqeshja ime shkriu kur pashe qe ai e kishte e hequr.

Me keto mendime mbaroj duke dale nga uji i ftoht qe e kishte ngrire te gjithe shpirtin e saj

16/20Where stories live. Discover now