Pa njohur çfarë na mungon,nuk mund të gjejmë se çfarë na duhet.
Kishin kaluar 4 muaj...
Dhe un po mundohesha te shkulja ndjenjat nga zemra...
Cfare kisha bere keto muaj?
Vec qejf,party ,shopping.
Po ai?
Epo hera fundit dhe qe qajta ishte per ditelindjen e tij,jam munduar te mos e shikoj e te mos interesohem por e pamundur.
Ne cdo date 20 hidhte foto...ika njehere ne party dhe ai direkt hodhi nje shprehje qe te mos shkoj ne party por te beje nje jete normale me kemb ne tok...dhe kujt i intereson?
Gjithsesi ai ka terezin e vete dhe un timen...
Do mundohem dhe po luftoj ta heq ate fiksim seps e kshu eshte mendoj.
E shperqendruar me mendime, ne vete me sjell zilja celit.
Hah harrova te thoja...sot eshte ditelindja ime dhe mbush 17 vjec...nuk eshte se jam shum ne qejf per ta festuar por me shoqerin time ja vlente keshtuqe u cova me vrap nga krevati drejt e ne banjo.
Nxitova duke dale shpejt kam pune...mora fustanin duke e nxjerrur nga dollapi.
Tani kam pune...
Kishin kaluar 3 ore dhe me ne fund gati...Qendroja para pasqyres me nje fustan te thjesht ne nje bojqielli te leht qe vinte pas trupit...floket e drejtuara me ndryshonin komplet.
Takat ngjyre argjendi me shkonin shum dhe duke qeshur...e pranova qe ja dola me te gjitha dhe me make up.
Shkova me nxitim mora celularin,canten...dhe nxitova te hidhja parfum.
Zemra filloj te me rrihte...dola para pasqyres thashe
-Uhh qetesohu Bora...asgje s ka per te ndodhur.-thashe e cuditur sepse po ndihesha ndryshe.
~~~~~~~~~~~~~~
-Boraaa ti je?!-ishte ky reagimi i vajzave.
-Me duket se un jam.-thashe duke pare veten dhe filluam te qeshnim.
-Je bere shum e mire?-thane te gjitha njeherazi.
-Ju faleminderit...dhe ju s jeni keq.-thashe duke shkelur syrin dhe hym brenda.
Vajzat po kercenin,atmosfera ishte zjarr,pije pafund meshkuj hot dhe un qe e bezdisur rri ulur.
S isha ne humor per asgje...aq me teper qe nje djal me sheh sikur do te me haj.
Mundohem ta shmang por asgje...uhh dhe ja ku po vjen drejt meje.
-Pershendetje Barbi...kercejm?-tha dhe me neveri e shtyva.
-As ne endrra.-thashe dhe u nisa drejt banjos.
Por dhe ai maniak nuk mund te mungonte...dhe un pse erdha ktu.
-S te thashe a do por urdherova!!!-bertiti ai duke me perplasur drejt murit dhe duke vendosur krahet prane supeve te mia.
-Meqe po te shoh me mire...qeke e bukur Barbi.Po sikur te ta kafshoj buzen?-tha ai maniak dhe un mbylla syt.
-Me lesho.-thashe.
Jojojo s isha gati per ta dhene puthjen time te pare joo.
Lotet me dolen dhe mbylla syte ,nuk doja qe hera ime e pare lere qe nuk e kisha menduar keshtu do te doja qe te ishte vetem me ate...o zot ku je Isiiiii.
Ne ato momente...ai maniak perfundo ne toke dhe vura re nje djal brun qe filloj ta godas.
E tronditur i lashe aty dhe fillova te vrapoja por kto taka...
-Ajo te tha ta leshosh!!!-degjova zerin e atij djali qe po e godiste.
Ndjeva nje therrje ne zemer dhe dola jashte...
YOU ARE READING
16/20
Short StoryHistori e bazuar ne ngjarje reale. -Momenti pare kur e pashe ishte si nje enderr...nuk e kuptoja pse e shikoja ate person dhe ai mua,nuk e kuptoja se pse dita dites po ndjeja. E veshtroja me syte e mi blu...ai me shikon. Pse s flet? Pse gjithmone me...