3

344 52 5
                                    

Mbaja nje bllok dhe aty shkruaja cdo gje cdo ndjenje timen...aty gjeja paqen time.

Te tjeret me thonin se i kisha te gjitha zgjuarsine, bukurine , miresine por prap un ndihesha ndryshe.

Pse me ke ndryshuar kaq shum?

Sa do te deshiroja ti flisja atij...ti thoja hej jam ajo vajza qe ti shikon...hej jemi perplasur njehere ose hej ti me ngacmon.

Por jo gjuha ime sikur lidhet qekur permendet emri tij .

"Isi"

Tunda koken dhe qesha leht...me plote fjal do thoja si me ishte bere si droge.

Ndihesha mire kur mendoja por ndonjehere keq aq keq sa te qarat e mia nuk kane fund...por duhet ta kuptoj ta ndaloj veten qe nuk me bene mire te qaj...jam dhe me tiroide po nevrike por c te besh a kupton kjo zemra ime.Zemra ime shkret qe rreh per ate.

Bumm bummm

Nate e dite nuk pushon...po te ishte zemra qenie njerezore ju betohem so do ti thoja vete.

-Po pusho njehere moj e mjere pushoo .-por jo s pushon.

Arsyeja eshte vetem ai...

Do t'ju beje nje pyetje...

A keni dashuruar ndonjehere ne heshtje?

Sepse kjo dashuria ime ashtu eshte...jemi dy persona qe shikojm njeri tjetrin por nuk flasim , nuk shprehmi.Si mund te duash kur nuk thua?Duhet ti them vetes sepse un se pranoj, un nuk nenshtrohem.

Sa qejf do ishte te me shkruante ai...Sibora te dua.

Ju betohem qe brenda sekondit pa marre fryme do i ktheja:

DHE UN TE DUA SHUM

Por jo ja qe ose eshte here ose nuk e di cfare fati kam.

Kur degjova njehere mamin qe me tha se ne shkollen ku ajo punonte kishte ardhur ai...dhe ajo e ngacmonte duke i thene pse me vonese.

Ndihesha ne qiellin e shtate...por ce do.

Prap mendoja ohh nuk e heq dot mendjen...keq te jem prapte ate mendoj fiks si dikur kur ja kisha nevojen shum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Para 1viti

Keni degjuar qe e keqja ndodh shpejt...

Ja dhe mua...ndodhem e shtrire duke pare dritaren por nuk ndodhem ne dhomen time por ne spital.

Sapo isha operuar...

Ndjehesha e pafuqishme dhe e vetmuar...nata kishte rene dhe yjet ne qiell ishin zhdukur.

Me shpetuan disa lote...pse po i thoja vetes?

Pse mendoja me te keqen per ate operacion dhe ajo cfare thash ishte "Dua te jetoj per te pare syte e tij, le te mos jete i imi.Mjafton ta shikoj qe eshte mire dhe pse pa mua dhe larg meje"

Prap se kuptoja ku e gjeja fuqine te mendoja per te.

Kurr nuk lodhesha...sa qejf do ishte te vinte ketu tek mua dhe te me puthte ne ball.Do ndihesha si princesh...le te mos fliste.

Skagje vetem nje perqafim dhe asgje me teper...

16/20Where stories live. Discover now