Г. Т. Н. Тае
Бях на земята. Усещах студената земя под себе си. Чух гласове. Зрението му беше замъглено.
- И сега, какво правим, за кого от нас двамата ще остане?
- Не знам, но аз съм по-старш за това мисля, че аз трябва да го взема.
- Ти може да си по-старш от мен, но аз съм по-голям от теб. - двамата спореха за нещо.
- Хайде де хьонг, не съм имал играчка от месеци.
- Добре ще направим компромис, ще си го поделим.
- Как така?
- Лесно, той ще е нашата курва на повикване. - гласовете замалъкнаха. Чуха се стъпки, някой ме хвана за косата и ме вдигна откъсвайки кичури от косата ми.
- Ставай! - изкрещя някой в ухото ми. Напъха нещо пластмасово в устата ми.
- Добре Джънгкук, ти си първи, забавлявай се. - каза другия и излезе от стаята. Най-накрая можех да виждам.
- Нямаш си и на представа колко много, Джей-хоуп. - отговори другият и се усмихна ехидно. Погледна ме, знаех, че съм обречен да се влюбя в него. Той се приближи към мен, взе един стол и ме бутна на него. Преди да се съвзема от бързото действие, той ме закопча за стола с белезници. Взе нож и се доближи. Наряза дрехите ми на парцали и ги махна от тялото ми. За игра се със зърната ми, целуваш ги, хапеше, и оставяш следи. МММММ толкова удоволствие се събираше там долу. Той за целува врата ми и вкара един от пръстите си в мен. Усещах по голото си тяло собствената си капеща слюнка. Убийствено удоволствие се вряза в мен. Започнах да се дърпам, имах чувството, че ще умра ако не свърша. Бях близо до ръба, само още малко и.... Той спря. Извади пръста си от мен, изчака малко и започна наново сладкото мъчение.
Диша тежко, имах чувството, че изгарям отвътре. Докато едната му ръка беше в мен и се движеше бързо и грубо, другата обхвана члена ми. Започна да помпа бавно.
От зърната започна да слиза на долу, и все по надолу. Докато движеше ръката си на члена ми обхванана главичката ми с устни и задвижи език по дължината ми. Заигра се с тестисите ми и ги мачкаше. Бях близо...и в същото време толкова далеч от освобождението. Той спря отново, изчака да започна да дишам нормално и започна мъчението наново. До нас имаше малка чинийка с ледени кубчета. Той взе едно и го прокара по вече втвърдените ми зърна. След това надолу по корема. Мина през цялата ми дължина, аз стенех като обезомяло животно и виках през топката в устата ми, изведнъж той каза:
- И, какво правим сега, остана още от леда. - огледа ме, погледа му се спря накъде върху мен и момчето се усмихна злорадно. - Сетих се!
Взе остатъка и вкара целия лед в мен. Опитах да извикам, но топката не ми позволяваше.
- Спокойно, не се дърпай, просто ме остави да си по играя с тялото ти. - засмя се той. - Стопи ли се леда? - нямах сили дори да кина, но го направих. - Добре, време е да ти дам това което искаш. - явно щеше да ме пусне, защото откопал топчето от устата ми. Но вместо да ме развърже, той започна да се съблича.
- Н-н-няма ли да ме пуснеш.
- Да те пусна?! Ти не разбра ли, ти си мой, моя играчка, моя курва. ТИ. СИ. МОЙ. - изкрещя ми той последното изречение. От копча си колана, смъкнат панталоните си и сабу слиповете си. Приближи се, удари ме през лицето и започна да навлиза в мен с масивния си член. Тласкаше се в мен, редувайки ги с бързи и бавни. С едната си ръка бърка в устата ми, а другата обгърна пениса ми. Докато се забиваше в мен, той задвижи ръката си нагоре-надолу. Накрая, под напрежението от дългоочаквания оргазъм, свърших с пълна сила върху себе си. Когато забеляза това, той извади члена си от мен и ме накара да му духам. Обгърнах пениса му с уста, завъртях езика си около червената му главичка. Накрая ме накара да пусна чудовището му от устата си и свърши върху мен. Той стана, избърса се и тръгна да излиза.
- Беше ми приятно! - каза той усмихвайки се и излезе от стаята оставяйки ме целия в сперма . Моята и неговата. Останах в стаята, завързан, изцеден, унижен и въпреки това ламптях за още.
YOU ARE READING
My Daddy!
Random- Защо ми го причиняваш? Защо ме отвлече? Защо, по дяволите, се държиш така с мен?! -Защото си моята играчка.