Глава 5

251 7 0
                                    

Г. Т. Н. Джимин

Отворих очи и усетих нечии ръце на кръста си. Обърнах се и видях Шуга да спи. Загледах се в лицето му. Като се замисля беше сладък. Гледах добре оформените му устни и очи. Наистина беше красив. Изведнъж той се размърда. Аз се направих на заспал, но леко отворих очите си, за да го виждам какво прави. Сърцето ми заби по-бързо. Опитах се да дишам нормално, но не можех.
- Недей мърда! Не обичам да ме будят докато спя. - изненада ме той с думите си.
- Хьонг, не мога да...дишам. - казах аз. Той отпусна хватката си. В този момент усетих, че ми се ходи до тоалетната. - Хьонг, може ли...
- Не! - отговори той.
- Но...
- Казах НЕ!!!
- Ходи ми се до тоалетната!
- Върви, веднага!
Тъкмо да се изправя на крака, усетих болка в задника ми. Щях да се срутя на земата, ако не беше Шуга. Той ме хвана, вдигна ме като принцеса и ме занесе в банята. Остави ме да си свърша работата и излезе. Оправих се, но все още ме болеше отзад. Изведнъж той се появи отново. Пак ме вдигна и ме занесе във ваната. Тя беше пълна с вода и розово масло. Ухаеше хубаво. Аз бях гол и настръхнах, тъй като водата беше леко хладна. Той влезе. Седна зад мен, а аз в него. Шуга уви ръцете си около кръста ми. Започна да целува врата ми. Аз изстенах. Хвана члена ми и задвижи ръката си нагоре надолу. Прехапах устни и се извивах от удоволствието. След това без позволение го вкара в мен. Задвижи се бавно.
- Хьонг... Не ме... Дразни! Моля те... По... Бързо!
След думите ми, той забърза темпото. Стенех силно. Усещах, че ще свърша. Той изкара члена си от мен и свърши във ваната. Хвана отново мъничето ми и започна да изпомпва. Изведнъж свърших.
- Отново ми достави удоволствие! Затова ще те наградя.- каза Шуга.
- Наистина ли! Как?!
- Ще те оставя един ден. И без да ходиш никъде. Можеш да бъдеш само в къщата. Разбра ли!?
- Да! Благодаря Хьонг!
- Сега се подсуши и се облечи.- допълни той.
Излязохме от ваната. Влязохме в стаята и Юнги взе някакви дрехи, облече ги и излезе. Каза, че ще се върне след ден. Аз се облякох и седнах на леглото. Започнах да размишлявам върху всичко случило се. Защо ме отвлякоха?! Задавах си много въпроси. Шуга не е толкова лош, но все още не мога да възприема това, че бях изнасилен. Усетих нещо в краката си. Беше меко. Погледнах надолу и видях червено шалче с бели ивици. Чудех се на кой е. Сетих се, че може да е на Юнги. Реших да го взема и да го изпера. Влязох отново в банята и взех един леген, който стоеше в ъгъла. Напълних го с хладка вода и отидох да взема прах за пране. Хванах шалчето и го потопих във водата. Сложих малко прах в ръцете си и започнах да го пера. След като приключих с прането, изтисках водата от плата и го оставих да изсъхне. Легнах отново на леглото и се загледах в тавана. Неусетно съм заспал.

....................................

Събудих се от някакъв шум. Явно Юнги се е върнал. Чух го да вика.
- Кой ми взе шалчето! Къде е то?!
- Шуга, спокойно! - чу се друг глас.
Няколко минути по-късно вратата на стаята се отвори. Видях Хьонга си пред мен. Изглеждаше много ядосан.
- Къде е шалчето ми?! КАЗВАЙ!!!- извика той.
- Намерих го до леглото. Реших, че е твое и го изпрах.
- КАКВО!? Изпрал си го!!! Как можа! Кой ти каза да го переш!- повиши още повече тона си и ме удари през лицето, а аз разтърках бузата си от удара.
- Какво ти направих толкова!? Първо ме отвлече, а сега ми крещиш за това! Защо винаги аз трябва да съм жертвата на всичко и всички!?- казах аз през сълзи.
Той не ми отговори. Взе шалчето и избяга на някъде. Остави ме сам в стаята. Седях и плачех с все сила. КАКВО НАПРАВИХ!?

..............................................

ЗДРАСТИИИИ!!!!!! НОВАТА ГЛАВА Я ПУСКАМЕ ДОСТА РАНО, ТЪЙ КАТО Я БЯХМЕ ПОЧНАЛИ ОТДАВНА. НАДЯВАМЕ СЕ ДА ВИ Е ХАРЕСАЛА! ОБИЧАМ ВИИИИИ😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

My Daddy! Where stories live. Discover now