"Demonul malefic întinse mâinile spre fată, iar aceasta căzu pe jos. Leeo sări și își luă forma demonică . Acesta se poziționă protector asupra stăpânei sale, fiind gata să atace.
Încordarea lui Leeo mai scăzu când îl simți pe Luxorr venind spre ei.
Hakudoshi sări să-i atace pe cei doi, nebăgând în seamă demonul auriu ce îl lovi brutal cu lamele atașate coziilor sale. Picuri de sânge se observau căzând din rănile ascunse de blana neagră și deasă ce îi acoperea trupul.
Luxorr făcu schimb de priviri cu Leeo, acesta luându-și forma umană pentru a-și îngriji stăpâna.
- Stăpână, ești bine? întrebă acesta speriat.
- Nu mă pot mișca, zise fata gemând de durere.Mâinile lui Luxorr se plimbară deasupra trupului lui Angelique, încercând să descopere ce o ține pe loc. Rosti niște cuvinte ca mai apoi să îi facă semn stăpânei sale să se ridice. Aceasta zâmbi și îi mulțumi băiatului cu păr blond și ochii albaștri, sărutându-l blând pe obraz.
Privirea ei se întoarse către Leeo și observă cât de încinsă era lupta dintre el și dușmanul lor. Simți cum sângele începe să îi fiarbă de nervi când văzu că demonul ei este ușor rănit de către Hakudoshi. Nu își putu abține mârâitul când simți mirosul sângelui ce o înconjura. Știa că partea de vampir din ea are să iasă cât de curând la suprafață, dar spera să poată amâna această problemă.
Dorea să îl ajute pe Leeo. Voia să îl pedepsească pe Hakudoshi și după să se răzbune pentru răul ce propriul ei frate geamăn i-l provocase. Știa că nu se poate baza în totalitate pe puterile ei. Dar știa și că merită să riște.
Închise ochii și lăsă ceața să îi învăluie trupul. Simți cum corpul ei începu a-și schimba forma în ceva diferit, puternic.
Nu după mult timp ceața se spulberă într-un val de putere ce le provocă fiori de teamă celor trei demoni. Leeo și Luxorr admirau mândri, în timp ce Hakudoshi privea terifiat demonul-vulpe din fața lui.Blana aurie, cu petice albe de-a lungul pieprului, la baza celor nouă cozi și a labelor. Ochii gri cu firicele albastre, colții lungi și ascuțiți, pregătiți să sfâșie orice întâlnesc în calea lor. Semnele ynn-yang ce se aflau pe bot, umeri și lanțul roșu de care strălucea un pandantiv în formă de lună."
Bruneta se trezi respirând sacadat. Un nou vis, o nouă viziune.
O nouă zi. O nouă dimineață din viața fetei fără amintiri, cum se auto numea ea.
Îşi legă în grabă şireturile adidaşilor şi fugi spre şcoală. Nu se simțea în mediul ei acolo, de când se trezise în acea zi, ştia că nu aparține acelei lumi. Dar tot nu ştia cine este în realitate.
- Destiny! un strigăt îi întrerupse reveriile în care cădea tot mai des în ultimul timp
Cu un zâmbet fals se întoarse către Dylan, prietena ei. Nu se cunoşteau de mult timp, dar ajunse să o îndrăgească enorm pe blonda minionă ce îi făcea zilele mai bune.
- Neața! rosti Destiny aparent bucuroasă.
Viața ei era plictisitoare. Școală, teme și întrebări fără răspuns. Nimic nu îi părea familiar. Totul era străin și anost pentru ea.
- Azi o să fie diferit! spuse plină de speranță
Intrând în baia școlii o întâlni pe Andre, una din fetele populare cu care nu prea avuse discuții.
- Ador melodia aia! rosti fără a se gândi de două ori înainte de a lăsa cuvintele să zboare
Andre își ridică privirea din telefon și zâmbi. Privind-o cu atenție pe Destiny observă o aură intensă ce o înconjura.
" Oare ea o fi?" gândi și o analiză minuțios.
Nu părea puternică. O brunetă slăbuță frumos proporționată ce nu arăta a avea de aface cu lumea din care trăiau ei.
" Nu, e mult prea firavă pentru a fi acea persoană." se contrazise dezamăgită
- Și mie îmi place mult. Eu sunt Andre.
- Destiny!
Bruneta îi zâmbi încercând să pară prietenoasă. Nu îi stătea în fire, dar avea un sentiment diferit acum, de față cu Andre. Simțea că au ceva în comun și dorea să descopere ce._____________________________________________________________________________________________---__________
Cred că au trecut 1000 de ani de când nu am mai postat nimic...
Vreau să vă spun că îmi pare rău și că am fost prinsă cu munca. Lucrez 12-13 ore pe zi într-un mall și îmi mănâncă tot timpu, dar am de gând să mă pun iar pe treabă.Ce părere aveți de schimbarea radicală făcută? Este o variantă mai bună sau vă plăcea mai mult cea anterioară?
CITEȘTI
Renaşterea
Random" - Niciodată nu am crezut că îmi va putea face aşa ceva, geamănul meu." - Angelique " - Putere! Voi face orice este nevoie pentru a o obține, nu contează prețul." - Raphael Lupta de acum o sută de ani reîncepe atunci când Angelique reapare î...