druhá Chloe

395 37 33
                                    

Pohled Marinett

Kocour utekl a Alya na mě nechápavě koukala. Alya se na mě koukla „kočko netajíš mi snad něco ohledně kocoura? "

Pousmála jsem se „a tým jako míříš kam".

„No vzhledem k tomu že si něco ťukala do mobilu a přišel kocour"

„Alyo kocour není prostitut aby byl na zavolání".

RÁNO
Probudil mě budík, ten ďáblův nástroj má kliku že je tak daleko. Protože by měl jednosměrnou letenku z okna.

Zašla jsem do koupelny a když jsem se spatřila v zrcadle moje hlava dělá costplay na ježka. Umila jsem se a šla na snídani vzala si věci a pádila do školy.

Před školou mě už čekala Alya došla jsem k ní a pozdravila ji. Cestou do třídy mi Alya řekla že k nám do třídy přijde nový žák a prý je z bohaté rodiny.

„ Nosuper další Chloé " jen co jsem to dořekla se zamnou ozval klučičí hlas„to mě trochu uráží" Otočila jsem se a spatřila Adriena„ ou já nevěděla že si to.... nestihla jsem to doříct a on mě políbil. Alya koukala s otevřenou pusou „vy dva spolu chodíte? " řekla.

„Jo"odpověděla jsem jí.

„A jak to že to nevím" zvedla jedno obočí.

Šli jsme po chodbě a za náma se ozvala ta fůrie jménem Chloé.
„Changová Adrien je můj tak ho pust a to hned" letěla jako raketa. Adrien mě přitiskl k sobě a nastavil jí nohu.
Hodila ukázkový placák na dlažbu.

Políbila jsem Adriena a nastejno jsme řekli do polibku „miluju tě".

Doufám že se tato kapitola
líbí.
Konec.

Marichat Kde žijí příběhy. Začni objevovat