2,Rozlúčka s letom

4 1 0
                                    

Prišla som do izby a otvorila skriňu. Ja neviem čo si mám obliecť. Ach kde ideme?? Čo ideme?? Čo si mám dať??
No po vyhádzaní celej skrini som si zobrala crop top a roztrhane boyfrendy:

 Ach kde ideme?? Čo ideme?? Čo si mám dať??No po vyhádzaní celej skrini som si zobrala crop top a roztrhane boyfrendy:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A obula som si duho modre adidasi. Vlasi som nechala rozpustené. Zišla som dole schodmy otvorila dvere a pohladom hladala Logana. Vyšiel z garáže na aute. Nastúpila som si ako spolujazdec nečakane.
"Kde ideme?" Spýtala som sa ho aby som prebila to ticho
"Na pláž ideme sa rozlúčit s letom" ukázal dozadu boli tam 3 flašky vodky ABSOLVENT a 2 JACK DANIELS.
"Aha a pozrela som sa na svoje rifle a tričko" veď ale ja som pila iba raz v živote a to iba šampanske pomyslela som si v hlave.
"Neboj dobre si oblečena" povedal a usmial sa.
Pustil rádio prave tak hrali 6IX9INE moj najoblúbenejší spevák. Asi ho ma rád aj on. Z vrecka si vybral cigarety BLACK DEVIL. Jednu si vložil do úst a zapálil si ju.
"Chceš aj ty?" Spýtal sa ma a dával mi krabišku k rukam
"Nie ja som to v živote neskúšala" odpovedala somu.
On sa usmial a povedal "tak dnešnú noc to podla mňa skúsiť"
Srdce sa mi rozbúchalo ale nedávala som to na vedomie.
Po 5km odpočil do lava. Išli sme úzkou cestou k pláži. Videla som tam svetlo. Bolo tam vela ludi. A maly zapálený oheň. Vyšli sme von Logan my podal dvoj JACKOU. A kráčala som za ním.
"Ahojte" zakričal na nich. Dvaja chalani prišli ku nemu podali mu ruky "Ahoj bro" povedal jeden "Čau"ozdravil sa mu druhý ktorý sa pozrel na mňa "kto to je??" Spýtal sa ho a všetci traja sa na mňa pozreli "To je tá dcéra toho odčima" obidvaja sa na mňa usmiali a naraz povedali "Ahoj" a opätovala som ím svoj úsme.
"Sara poď ideme odložiť flašky" povedal Logan. Tak som sa nim išla. Flašky sme dali do vody ktorá bola v kýbli.
"Keby ťa niekto moc obtažoval dojdi za mňou.. Davaj si bacha dobre" povedal mi a hladel mi priamo do oči
"Však dobre nemám 10 a neboj sa viem sa o seba postarať" povedala som mu on odišiel ku ohňu a ja som sa prechádzala len tak okolo.
Prišiel za mňou jeden z jeho kamaratov
"Ahoj nás nepredstavili som Kristian a ty si Sára že?" Hodíl na mňa úsmev
"Áno som sára" usmiala som sa
"Poď si so mňou niečo vipiť na pryvítanie do Kalifornie " podal mi ruku.
Chvílu som váhala ale nakoniec som mu ju podala a išla za nim.
Sadli sme si na drevo pri ohni. Doniesol mi štamprlik v ktorom bola vodka. Tak mi ju podal a ja som ju kopla do seba.
A takto to pokračovalo druhý tretí štvrtý piaty šiesty siedmy a ôsmy.
Už som nevedela čo robím. Iba viem že som bola furt pri Kristianovy a vedla mňa sedel ešte niekto.
"Už by si sa mohla krotit" povedal my a dal mi vkasi preč z očí
"Noc je ešte mladá" zasmiala som sa zobrala fľašu do ruky a napila som sa.
A ďalej si nepamätám.............

•Je ráno prebudila som sa v posteli•
Zobudila som sa nato že ma príšerne bolí hlava išla my vybuchnúť. V ústach som mala úplnú saharu. Keď som sa postavila z postele nemala som na sebe rifle iba spodné pradlo a ten crop top. Hodila som na seba tepláky. A išla dole do kuchyne. Oco je asi v robote a Kamila tiež. V kuchyni bol len Logan.
"Na toto si daj a toto celé vypi" podal mi tabletku a šumáka.
Hodila som to do seba a ledva som sedela na barovej stoličke.
"Čo som včera robila??" Vykoktala som zo seba.
On sa na mňa pozrel jeho zelenímy očami končeky vlasov mu do ních padali. "Em ty fakt nevieš?"
"Nie neviem mám úplne okno pamätám si len to že som šla s tebou odniesť tie flašky a ďalej neviem nič" povedala som mu.
On sa zasmial a išiel do obyvačky "poď do obyvačky tu ti to poviem"
Išla som za ním a sadla som si na gauč.
"No odkial začať" povedal mi
"Povec mi všetko" odpovedla som mu
"No bola si tam s Kristianom išla si si vodku bez zapijanie jednu za druhov. Potom si sa tam s ním bozkávala on ti spravil cucflek. Potom si sa tam válala po piesku a robila kokotiny. A tak som ťa račej zobral a zaviezol domou. Sama si sa zobliekla a išla spať" hladel mi priamo do oči keď to dorozpraval.
"Čože ja ja mám cucflek" bežala som ku najblišiemu zrkadlu o pozerala som sa na krk.
"Za dva dni ti to zmyzne len si to skryvaj pred spolubývajúcimi" zakričal na mňa.
Cítila som sa hrozne JA NESMIEM ROBIŤ TAKÉTO VECI ČO SI BUDÚ O MŇE MYSLIEŤ? Behali my v hlave všetky možné myšlienky
"Prepáč" povedala som Loganovy
"Prečo sa my ospravedlnujes?"
"No že si musel skôr odísť" povedala som.
"Aha nie veď to je v pohode aj tak som chcel isť uz domou"
"Ale ja taká fakt niesom ja som len prvý krát pila" povedala som a pozerala som sa na zem.
"Veď ja viem... no choď sa dať dokopy vyzeráš ako strašidlo"
No a mal aj pravdu. Vyšla som do izby hodila ranú rutinu. Dnes nejdem nič robiť len ležat a pozerať toto ból môj myšlienkový plán na dnes. A presne to som aj robila.











LOGAN:

KRISTIAN:

KRISTIAN:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
CRY BABYWhere stories live. Discover now