Moji rodičia sú rozvedený, doteraz som žila s mamou. Lenže odkedy dostala povíšenie v práci musí cestovať do Europy. Dali jej ponuku a ročnú prácu víkonej riaditeľky priamo v PARÍŽI. To znamená že mamina ide bývať v Paríži a kedže nechcela aby som nemenila krajinu a nešla na školu inde musím ísť bývať k otcovi. Ktorý žije v Kalifornii je riaditeľom realitnej národnej kancelárie s vilami. Čiže musím ísť z New Yourku do Kalifornie a vymeniť školu no výborne. Otca som nevidela 6 rokov. Ale viem že má novú ženu a ona má syna ešte z prvého vzťahu je odo mňa asi o rok starší.
Ja som sa vám ešte nepredstavila moje meno ke SARA SMITH. Mám 16. V mojej starej škole som nebola vôbec výstredná mala som svoj kruh kamaratkov a svoj kruh konfortnksti ktorí som neopuštala. Frajera som doteraz ešte nemala. Moja najlepšia kamaratka sa volala Cortny bola to topka medzi kamaratkami. Ona bola tá výsdredná ja som bola len šeda miška popri nej.
Je deň odletu. Rozlúčila som sa s maminou a nastúpila do tietadla. Let som prespala. Keď sme vystúpili osvietilo ma slnko ktoré mi bilo do očí.
Zbadala som tam otca. Až tak moc sa nezmenil len má šedivejšie vlasi. Rozbehla som sa ku nemu s dvoma kuframi (ostatné veci uz prileteli o dva dni skôr)
"Ahoj oci" usmiala som sa a objala ho.
"Ach Sara Smith ako si mi vyrástla za tie roky" usmial sa a dal mi pusu na čelo.
Nastúpili sme do jeho BMW X7. Celu cestu sme sa rozprávali ja som mu hovorila o svojom živote ako som sa mala čo som robila. On iba počúval.
Prišli se pred dom bielej farby taka menšia vila a štirma garážiami. Brána bola mohutná. A električka. No kto nemá v tejto dobe elektricku bránu keď je riaditeľ realitnej kancelárie. Vošti sme dnu dk garáže. Vystúpila som z auto a išla za otcom. On ma zaviedol dnu do domu. Bola tam mala biela chodba išla som stále za ním. Vošli sme di velkej miestnosti do obývačky ból tam veľký čierny gauč oproti bieli krb nad ním plazma a 4 velké francúzke okná. Čierny kobere pod konferenčním stolíkom, stôl ból dlhší a sklenený. Vedla gauča stála jeho nová žena Kamila má dlhé ģierne vlasi zelené oči a plné pery. Je chudá a vysoka. Vedla nej stojí asi jej syn Logan je vysoký má čierne havranie vlasi a výrazne zelené oči veľkú sanku a má vyšportovanú postavu.
"Tak toto je Sara zoznámte sa" povedal oco "toto je moja žena Kamila a jej syn Logan" predstavil mi ich oco
"Ahojte ja som Sara" pozdravila som sa a jemne usmiala.
"Logan čo keby že si išiel pomôcť Sáre s kuframi do jej izby" povedala mu Kamila.
On prikývol a zovral moje kufre. Krážali sme po bielich lesklých schodoch. Keď sme višli hore predomňou bolo velké okno pred ním čierny klavír potom čierny gauč a obar mesta na stene.
Odbočili sme do prava. A kráčali primo rovno. Logan zastal a otvoril dvere.
"Tak toto je tvoja izba" povedal a dal sa nabok.
Ja som vošla dnu bolo to tam nádherne. Dal kufre dnu a odišiel ani som nestihla povedať ĎAKUJEM. Moja jzba bola velká mala som tam velké francúzke okno pri nom postel ktorá bola vysoká na nej boli čierno ružove vankúše a obliečky. Steny boli biele skriňa bola zrkadlová. Vedla skrine bol stôl bieli na stene za ním zrkadlo s žiarovkami. Podlaha bola biela. Vedla postele bol malý stolík taktiež bieli. A na zemi pri posteli bol huňatý čierny koberec. Moje veci som mala povimalované. A vedla dverí boli dalšie dvere ktoré som si nevšimla otvorila som ich a vošla do nádhernej mramorovej kúpelne. Tak tu sa mi bude páčit povedala som si. Zapla som so reprák a pustila pesničky. Ešte som si dovibalovala veci.
Sadla som si na postel a SKIPOVALA som s CORTNY. Rozprávala som jej aké to tu je a tak. Zaklopal mi niekto na dvere. Počitač som zatvorila a šla otvoriť. Stála tam KAMILA
"Ahoj páči sa ti to tu??" Opýtala sa ma s úsmevom
"Áno je to tu fakt nádherne zariadené to vy??" Povedala som
"Áno ja ale nemusíš my vykať nechcem mať pociť že som stara" zasmiala sa a ja s ňou "Ale neprišla som preto prišla som lebo som ťa chcela zavolať na večeru."
"No dobre a kedy bude?" Spýtala som sa jej
"Už je na stole poď." Ona išla predomňou ja som zatvorila za sebou dvere a kračala za ňou.
Sadli sme si na čierne stoličky. Na stole bol šalát a na tanieroch kuracie mäso. Ponaberali sme si a rozpravali sme sa. Asi o pól hodinu sme dokedli pomohla som to KAMILE odniesť. Logan prišiel za nami a povedal "Mami idem von neviem ešte kedy prídem"
Kamila sa otočila "Však dobre choď ale zober zo sebou aj Saru" keď vyslovila moje meno mala som divny pocit v bruchu.
Logan sa pozrel na mňa "Tak sa choď prezliecť a čakám ťa von" a ja som len prikývla a išla do izby.