Crrrn. Ano presne toto sa ozvalo z môjho mobilu. Viete čo to znamená. Je škola no prvý deň. Môj prvý deň v novej škole s novými ludmi. Už teraz ráno ma prepadal stres.. je 6:40 vstala som z postele a posavila som sa pred skriňu. Obliekla som si:
Presunula som sa do kupelne kde som spravila ranu hygienu. Hodila som na seba moju Make Uo rutinu vlasi som si rozčesala a nechala rozpustené. Zyšla som dole schodmy a zamierila som si to do kuchyme bol tam tanier na ktorom boli lievance a odkaz good morning najec sa v chladničke nájdes javorovy sirup aj ovocie. Škola ti začína o 8:00. Povedala som Loganovy nech ťa zvezie.
KAMILA.
Tá žena sa my začina čoraz viac pačiť.
Nakedla som sa. O 7:45 zyšiel dole schodami Logan v čiernom tričku a biekich roztrhaných nohaviciach s Vanskamy na nohách.
"Dobré ráno" pivedala som mu a ďalej som sa venovala telefónu
"Čau" odpovedal mi a tiež sa venoval telefónu.
Bolo 7:55 "No poď ideme do tej psychiatrie" postavil sa zo stoličky a kračal smerom ku garáži.
Vyšiel na bielom Porsche Canada. Nastúpila som si a išle sme do školy bolo to fakt blízko za 3min sme boli tam.
"Okej tak ja idem do riaditelne čau" rychlo som sa postavila a išla rýchlim krokom ku dverám.
A Logan ten si išiel taky pohodičkovym krokom tak on to má už nacvičene.
Keď som otvorila dvere do školy chodba bola uplne celá preplnená.
Jedna baba išla okolo mňa tak som ju zastavila "Ahoj prosím poradila by si mi kde je riaditelna?"
"Ahoj no musíš ísť rovno po tejto chodbe keď dojdeš ku schodom odboč do prava a tam uvídiš Riadiťelňu" bola mila.
Popredierala som sa cez všetkých študentov. Až kým som nedošla ku riadiťelni. Zaplopala som.
Otvoril my asi 49 muš z bielimi fúzami a čierno bielimi vlasmi.
"Dobrý deň moje meno je Sára Smith a som tu nova"
"Dobrý deň slečna Smith podťe ďalej"
Otvoril mi dvere a sadol si na svoju stoličku za ktorou bolo množstvo pohárov. "Tak nech sa páči toto su vaše knihy vaša skrinka je 612 triedu máte na druhom poschodí 2.B keď budete ešte potrebovať ozvyte sa" podal mi všetky knihy.
"Mhh ďakujem" otvoril my dvere a ja som odišla hladať svoju skrinku.
Keď som ju našla tak som si do nej dala všetky svoje predmety. Prvú hodinu sme mali matyku. Tak vyšla som na druhé poschodie a hladala 2.B. Kedže uz hodina začala chodby boli prázdne. Prišla som ku dverám. Mam stres ích otvoriť. Neviem čo ma tam bude čakať. Keď som sa z hlboka nadýchla a vydychla. Tak som jemňe zaklopala a otvorila ich. "Dobrý ďen" pozrela som sa na učitela prednášajuceho pred tabulou. Nevyzerá byť prekvapené asi ma očakával. "Dobrý deň vy ste tá no však áno" pozeral sa na mňa.
"Áno to som ja" všetky pohlady cíti ako ma prebodávaju je to veľmi nepríjemné.
"No tak si sadnite na to volné miesto dozadu a snažte sa zorientovať kde sme" ukázal my na tú volnú lavicu a ja som išla ku nej.
Sadla som si keď som upokojila moje silno buchajuce srdce a stratila som zo seba červenú farbu popozerala som sa po triede. Zbadala som tam tú babu z dnešného rána. No aspoň niečo ma trocha upokojilo že tu trocha niekoho poznám.
Hodina ubehla už celkom rýchlo keď zazvonilo. Vybrala som si svoj telefón z vrecka a napísala som
J: Hey Girl. Ako to tam zvládaš bezomňa. Nemám čo robiť tak ty pišem cez prestávku moc my chýbaš.
Odoslala som správu. A ešte chvíľu hladela do telefónu.
"Ahoj tak ty si moja nová spolužiačka ja sa volam Kira" prišla za mňou ta baba zrana je fakt moc míla.
"Ahoj hej no to som ja som Sára" a usmiala som sa.
"Nejdeš si zobrať knihu na dalšiu hodinu?" Opýtala sa ma
"Ano idem teraz som sa chystala" postavila som sa zo stoličky
"No tak to je super môžme isť spolu"
Zasa sa usmiala. Prykývla som.
"A aké čislo skrinky máš?" Prebila chvílu trvajúce tycho.
"No 612 a ty?"
"Ja mám ja má 821 to je o chodbu ďalej"
"No tak sa stretneme na hodime tak zatial ahoj"
"Ale iba zatial" zasmiala sa a išla na svoju chodbu.
Predieram sa pomedzi žiakov ku svojej skrinke. Vybrala som si fyziku. Ach ako ja fyziku nemám rada. Zatvorila som skrinku a vedla mňa stál nejaký chalan. Zdá sa mi až moc povedomý. Aha veď to je Kristiam
"Ahoj suseda" povedal a prehodil si ofinou.
"Em ahoj" bolo mu to celkom trápne.
"Ako vidím tak cucflek už mizne" odhrnul my vlasi z krku.
"Nerob vieš kolko prace mi to dalo na za make upovanie " dala som si vlasi naspeť.
"Veď v pohode ale bola to sranda" zotvoril skrinku a odišiel.
Ach debil. Išla som naspeť do triedy. Sadla som si tam na lavicu a pozrela sa na telefón. 1sms CORTNY:
C: Hey bitch. Ale tak ako vždy. Veľmi my tu chýbaš. Na skype ti niečo poviem o Henrym. Nezavidim ti. Iba tých nových peknych chlapcov. A hlavne si tam nájdi nejake kamarátky.
Hneď mi zdvihla náladu. Všimla som si že Kira je už v triede tak som išla za ňou. "Tak keď sme už tie nove kamaratky nechcem my to tu cez velku prestávku ukázať?" Opytala som sa jej
"Hej jasné" usmiala sa.
Už zazvonilo na Fyziku no pomoc. Na hodine som sa tvárila že tam niesom. Keď už konečne zazvonilo. Tak som sa postavila zobrala veci a išla von z triedy. "Počkam ta ored vchodovimy dverami" povedala mi Kira.
Ja som len prykývla a rýchlim krokom som si išla odložiť veci. Dúfala som že tam nestretnem kristiana a naštastie tam ani nebol. Fuch. Hodila som to do skrinky. A išla k hlavným dverám videla som tam stáť kiru.
"No tak čo chceš o našej škole vedieť?" Povedala mi kira
"Povec mi o každom vsetko a ukáž mi tu všetko" povedala som jej a spoločne sme vyšli von
"Takže tam vzadu môžeš vidieť nase roztlieskavačky sú celkom v pohode ale ja sa s nimi moc nebavím niesu to také roztlieskavačky ako v filmoch su normalne a aj múdre celkom a sú to jedna partia držia spolu a bavia sa iba s basketbalistamy" počúvala som ju a zároveň skúmala tie baby a ďalej pokračovala "a plynulo môžme prejsť k basketbalistom sú podobný roztlieskavačkám je tažke sa dostať medzi nych aj párty robia iba medzi sebou" dopovedala mi.
"Okej chápem. A tie baby sú čo?" Pozerala som sa na baby v najznačkovejšom oblečený a hádam najviac pekne oblečene boli
"Oni sú babská elita nechceš aby si ťa všimli lebo roznesu po škole také veci o tebe že o nich sama nebudes vedieť no a tam tý chalani su zase chalanská elita" keď som sa lepšie pozrela videla som tam kristiana logana a lár chalanov s tej party na pláži "oni su BAD BOY školi mavajú tie najlepšie párty na ktoré som sa v živote nedostala" povedala my a celkom aj osmutnela
"No tak ja sa na tie párty s ťebou dostanem lebo ten chalan LOGAN je mojím nevlastným bratom a žijeme v jednej domácnosti" keď som jej to povedala vyvalila na mňa oči.
"Nemyslíš vážne od tejto chvíle ťa mám rada" zasmiala sa natom a ja som sa zasmiala na jek smiechu.
"Tak keď ma máš rada tak ti poviem že od toho kristiana mam cucflek" ešte viac na mňa vyvalila oči.
"Okej ukáž mi ho" ukázala som jej krk
"Ja som cucflek v živote nemala lebo ja som skôr na tejto škole pozorovatelka"
"Tak pome nenápadne okolo ních a možno my Logan alebo Kristian niečo povedia" usmiala som sa na vlastnom nápade
"Okej ale ból to tvoj mapad môj nie"
Tak zošli sme dolu schodmi a kračali sme smerom ku stolom čo tam boli.
Sadli sme si na stôl ktorý bol o dva ďalej od ných. S kirou sme sa ďalej rozpravalim. Po chvíle si prišiel ku nám Logan "Em Sára?" Povedal my a pozeral sa my do očí.
"Áno?" Opýtala som sa ho
"Ako ideš po škole domou?" Spytal sa na moju otazku otazkou
"Neviem ale chcela by som sa prejsť prečo?"
"Ok lebo s chalanmi ideme do mesta tak preto"
"Hej však v pohode neboj sa" usmiala som sa a on ako vždy bez emocí odišiel.
S kirou sme sa vratili do triedy a tam sme boli ešte 4hodiny.
Na konci školi sme sa s kirou rozlučili a ja som kráčala domou..........................