Λίγα χρόνια πίσω στο Wattpad

27 9 6
                                    

Written by QueenofCappuccino

Ως μέλος αυτής της εφαρμογής εδώ και τέσσερα χρόνια, αναγνωρίζω κάποιες βασικές αλλαγές. Τόσο στα τεχνικά χαρακτηριστικά του (γραφικά και λειτουργίες) όσο και στις νέες του ιστορίες. Η εποχή που το After ήταν ακόμα ένα fanfiction για τους One Direction και κάποια αγαπημένοι Έλληνες συγγραφείς της εφαρμογής μόλις ξεκινούσαν το χόμπι τους.

Το να είσαι μέλος αυτής της κοινότητας τόσα χρόνια και να βλέπεις να αλλάζει θα έλεγα πως είναι περίεργο. Από εκεί που τα πρώτα βιβλία στη ρομαντική ήταν το Μείνε μακρυά μου και το Χωρίς επιστροφή, φτάσαμε στο Μπάτσο μωρό μου, μετά στο 10 ways to get a boyfriend και πάει λέγοντας.

Όταν ξεκίνησα να γράφω το πρώτο μου βιβλίο, σκεφτόμουν πως "Ποιος θα κάτσει να διαβάσει ότι βλακεία μου έρθει στο κεφάλι;" γράφοντας το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας μου το βράδυ της Πρωτοχρονιάς (δραματικός τόνος). Όμως από ο,τι φάνηκε, η συγγραφική εμπειρία όλων ξεκίνησε κάπως έτσι. Κάποιοι ίσως ήταν πιο τυχεροί, κάποιοι κατέκτησαν την κορυφή με δυσκολίες κι κάποιοι ακόμα προσπαθούν. Αλλά σίγουρα όλοι ανταμείβονται στο τέλος.

Ψάχνω ακόμη και τώρα, να βρω παλιά βιβλία που γράφτηκαν τότε στην εφαρμογή, κρυφά διαμάντια που τα παραμελήσαμε κι μπορεί να άξιζαν περισσότερο και από τα γνωστά βιβλία. Κι μπορώ να σας πω πως έχω βρει πραγματικές εκπληκτικές ιστορίες. Ήθελα να ξεφύγω από τα γνωστά κλισέ που βλέπω συνέχεια και οι τότε εποχές προσφέρουν πολύ ποικιλία σε αυτό.

Θα περιμένω τα αγαπημένα σας βιβλία των τότε εποχών στα σχόλια ή ακόμα και το δικό σας βιβλίο! Ποιος δεν θέλει να ανακαλύπτει διαμάντια;

*Στο site μπορείτε να βρείτε τα 5 βιβλία του τότε που λάτρεψα*

Chit Chat & Coffee ClubWhere stories live. Discover now