"Ah appo!! Aishhhh jjinjayo.... " aku membebel keseorangan.Guess whut? Ai tersadung akar pokok... YEAYYYYYY!!!!
"Gwenchana?" tetibe ada suara garau menceloh pulok... Tanjat tite... 😂😂😂
Aku toleh ke arah suara tu.... Ternyata seorang lelaki yang amat dan teramatlah handsome.... And mata diaaaaa...... HUAAAA LAWANYAAAAAA WARNA BIRUUUU!!!
OH LUPE PULAK... NAMA KAWE KIM NARA...SAING KAWE PANGGIL NA je.... Umo kawe sekaghe baru 14...[ok keling ye tau keling (╥﹏╥)]
Aku masuk hutan ni sebab aku kejar satu anak kucing ke binatang ape entah tapi macam anak kucing... Mata anak kucing tu lawaaaa...warna biruu...bab tu tite kejarr... Alih-alih tersadung pulak dek kerana akar pokok... Lepastu rezeki lagi tersempak dengan mamat mata bighu ni.... Eiii dahlah handsome...
Lelaki tadi hulur tangan kat aku... Aku sambut tangan dia and dia tarik aku bangun...
"Ok tak? Ada mana-mana yang luka?" dia tanya dengan penuh care.
"Ha ok je... Takyah risau... Tersadung je normal lah tu... " balasku."Nama awak siapa?" tanyaku pada lelaki tu.
"Kim Taehyung... Awak?"
"Kim Nara... Umur awak?"
"Ermmm.... 14..awak pun mesti 14 kan?" tanya Taehyung.
"Aah macam ma-" tak habis cakap lagi dia dah potong.
"Chingu??" tanya Taehyung sambil menghulur tangan ingin berjabat tangan.
"Nae,chingu!" aku menyambut tangannya.
Sejak dari haritu aku mula rapat dengan insan yang bernama Kim Taehyung ♡
To be continued
Ola author nak cakap ni.... Cheghiter ni ganti cheghiter laki aku vampayah,fayah,kayah,rayah...k hambar... Bye maaf jikalau bushan..
Special tag: jktown_ staetionary -pjmnhf nadaet
YOU ARE READING
WHEGHEWOLF SEBEN (WEREWOLF HUSBAND)
WerewolfA guy with a half blood wolf.... So guy + wolf : werewolf ❤ Storyline: @kthnjl_ Beautiful cover: @-pjmnhf