♥TOGETHER♥

21 6 4
                                    

Ok author gurau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ok author gurau... Tapi meme ni amatlah menarik... Hue hue

"Oppa... Oppa tak bosan ke duduk dalam hutan ni? Oppa tak nak keluar? Tengok dunia luar?" tanyaku.

"Oppa.... " dia terhenti.

Ye kitaorang bahasakan "oppa-aegi" semenjak kitaorang couple. Dia panggil aku aegi kau petau? (๑ ิټ ิ)

(๑ ิټ ิ) author ghindu moji ni...  ♡♡

"Aegi... Tak pernah jumpa family oppa... Aegi teringin jugak nak jumpa family oppa..." kataku sambil mengusap pipinya lembut...

"Oppa...trauma... Sebab tu oppa duduk sini... Oppa lari dari rumah oppa..." jelasnya.

"Ceritalah kenapa... Aegi nak tau... "aku bermain dengan jari dia pulak.

Korang jangan pelik... Kitaorang tengah baring atas rumput sambil menikmati pandangan langit yang penuh dengan "bintang"

 Kitaorang tengah baring atas rumput sambil menikmati pandangan langit yang penuh dengan "bintang"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Aegi nak tau kenapa oppa boleh jadi wheghewolf?" tanya Taehyung dengan "kepelat-tan" dia tu.

"Erm...ceritalah... "

"Oppa ni...dilahirkan dalam kalangan family yang sederhana... And one day...oppa tak taulah mana omma oppa jumpa seekor vampire ni...and dia buat perjanjian dengan vampire tu yang mengatakan kalau omma oppa nak kaya kena jual oppa dekat vampire tu.... Disebabkan omma mata duitan,omma setuju tapi omma cakap jadikan oppa setakat wheghewolf sudah... Jangan lebih dari tu... Tch, tak sangka sayang lagi anak walaupun time tu dah nak dapat duit... "dia stop sampai situ.

"Alaaaaa at least dia sayang lagi kat oppa sampai mintak dekat vampire tu jadikan oppa sekadar wheghewolf,dari oppa jadi vampire? Mesti sekarang kerja oppa hisaaaapppp daaaaaaraaaaaaahhhhh jeeee.... "bebelku sambil tersengih.

"Banyak bebel lah aegi ni... "dia pusing hadap aku and cubit pipi aku...

"Tak nak sambung cheghiter ke?" tanyaku.

"Eh mian... Lah.... Aegi punya pasal lah banyak sangat be-" aku tekup mulut dia.

"Ppali cerita... " kataku dan lepaskan tangan aku.

"Heeeee.... Ok lepastu vampire tu pun ambiklah oppa pergi dekat alam lain and jual oppa dekat ketua wolf... Bila dah settle semua proses nak jadi wheghewolf tu.... Oppa ditukar jadi seekor anak wolf....and masatu oppa sorang-sorang sampailah oppa terjumpa seorang wheghewolf betina.... And sekarang tu omma angkat oppa... Masa oppa jumpa dia pun time tu dia manusia... Dia bawak balik rumah dia and dalam rumah tu ada lagi 2 ekor anak wolf...dia sediakan tempat tidur untuk oppa, jaga makan minum oppa... Semualah! Oppa sayang dia sangat♡ sampai 1 day baru oppa tay dia tu pun wheghewolf jugak... Appa oppa mati masa nak pertahankan kitaorang satu family..." suara dia makin lama makin kendur.

"Takpe oppa, aegi faham..." kataku sambil memeluknya.

"Kamsa♡ oppa sambung eh? Okay... Omma oppa pun tau yang oppa wheghewolf....same goes to my siblings... Satu fam oppa wheghewolf ♡" dia naikkan tangan dia ke atas dan buat bulatan...

(FAHAM TAK? TAU AYAT KELING... EIII NENEK BETUL AUTHOR NI)

"Aegi nak jumpa family oppa.. Mesti omma lawo... Siblings oppa pun mesti handsome macam oppa and lawo macam omma..." pujukku.

"Macam mana aegi tau siblings oppa sorang laki sorang perempuan?" tanya Taehyung.

"Eiii oppa ni... Aegi teka je..." balasku.

"Ermmm.. Pasal soal nak jumpa fam oppa tu nantilah... Kita spend time dulu malam ni... Tengok tu langit penuh bintang..." katanya sambil menunjuk ke arah langit.

"Esok?"tanyaku.

"Esok... Aegi tak nak pergi sekolah ke?" tanya Taehyung.

"Alaaa lepas sekolah kan ada...." balasku.

"Ada-ada je cari masa ehhh... " kata Taehyung sambil cium pipi aku...

AKU SAYANG KAU TAEHYUNG... AKU HARAP KAU TAKKAN TINGGALKAN AKU LEPAS KAU DAH TAU AKU SIAPA...

TO BE CONTINUED ♡

haaaaaaa....agak agak siapa nara tu? Hue hue.... Mian lah kalau bosan... Author karang ni semalam pun time tu dah ngantuk tapi sebab nak update cepat-cepat author buat je.... Sehari tu tak sah kalau author tak baca citer ni... Author admit citer ni sweet... Author tak tau ape kena dengan author dua tiga hari ni... Nak kata kena sampuk dengan hantu sweet... Hantu,jin,shy shyton semua dah kena ikat... Ohh tak ade yg terlepas...  Kim Seok JIN..... OK HAMBAR... Bye!  Nak vote vote nak comment commentlah... Taknak?  Lantaklah kisah pe aku... Ok gurauuu byeeeee

Oh.. Special tagggg ♡♡: jktown_ staetionary kthnjl_ -pjmnhf

WHEGHEWOLF SEBEN (WEREWOLF HUSBAND) Where stories live. Discover now