♡♡♡ FALL FOR YOU ♡♡♡

28 8 9
                                    

Harini dah masuk 2 tahun aku kawan dengan Kim Taehyung.. Makin lama aku makin sayang dia ♡

"Awak ni Tae... Aigoooo jjinja kyeopta..." kataku sambil mengusap lembut bulunya.

Korang nak tau takkkk rupa-rupanyakan anak kucing yang aku kejar tu kan bukan anak kucing -_-.....
Aku kejar anak serigala ghupanya... Ngeh...

Baru aku tau yang aku kawan dengan werewolf ...tu pun mamat mata bighu yang kat atas peha aku ni yang bagitau... Kalau tak sampai bila-bila aku tak tau dia werewolf...

Flashback 1 tahun lepas...

"Tae! Taehyung! Kim Tae-" tiba-tiba ada anak kucing? bergesel kat kaki aku.... Eh ni bukan ke..

"Huaaaaa kucing mata bighu!!" aku cangkung and usap bulunya lembut.... "Aigoooo why shooo cute you lil creature??? " aku bermain dengannya....

TIBA-TIBA...
ADA BENDE PELIK JADI..

ANAK KUCING TU BERTUKAR JADI TAEHYUNG?? WTF CHINGU AKU?

"Tae? What the actual heck is going on? How come kau... Ka-" tak habis cakap lagi dah kena potong.... 😒 budak ni hobi dia potong cakapppp oranggggg jeeee..

"Heeeee.... Nak tau takkkkk... Aku wheghewolf sebernanya..." balasnya sambil senyum petak.

"What? Ape awak ngarut ni Tae?" aku still tak percaya..

"Tak caye?" tanya Tae.

Tetibe badan dia tukar jadi anak kucing tadi balik...

Aduhhh lemah akuuu asal chumillll sangatttt Tae?? Dah lah pelat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aduhhh lemah akuuu asal chumillll sangatttt Tae?? Dah lah pelat... Sebut werewolf pun wheghewolf... Halah halah....  😆😆

Dia gesel lagi kat kaki aku.... Aku duduk bersila and main dengan dia ♡

End flashback
 
Dia turun dari peha aku and ambik tempat kat sebelah aku.... And dia transform jadi manusia...

"Nara... Gelilahhhhh awak geletek ke ape?? " katanya dengan muka yang agak kelihatan penat... Penat tahan geli ah tu 😛

Aku hanya gelak...sekarang ni kitaorang dekat... Aku pun tak tau kat mana....tapi tempat ni tersorok... Taehyung yang bawak aku datang sini... Dia cakap kalau dia bosan dia akan selalu datang sini...

Ye aku tau lawa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ye aku tau lawa... Tapi memang heaven gila ah sebab Tae cakap tak pernah lagi mana-mana orang jumpa tempat ni...

"Tae-shiii,janji dengan saya kalau apa-apa jadi jangan tinggalkan saya sorang-sorang...." kataku sambil bermain dengan jari dia.

"Ye saya janji... Awak pun..." balasnya.

"Kenapa?"

"Sebab saya dah tersuka dekat awak" katanya and HE GIVE ME A PECK... I REPEAT A PECK!!!

AKU TERGAMAM... PLUS TERSENYAP SEKETIKA.... OK GURAUUU

"Kenapa? Awak takut dengan saya ke sebab saya wheghewolf?" Taehyung tolong berhenti cairkan aku...

"Hahahaha kyeopta... " aku cubit pipi dia... "Cuba awak cakap werewolf betul betul... Awak dah 16 tahun dah... Hehehe" kataku.

"Alahhhhh tak bolehhhlahhh susahhh... "rungutnya.

"Saya tak paksa awak... " aku tersengih...

"Nara Kim... "

"Ermm wae?" aku pandang dia.

"Saranghae... " dia cium pipi aku pulakkk..

"Nado" aku sandar kat dada dia... And tak lama tu aku terlelap...

Neomu neomu neomu saranghae Kim Taehyung ♡

To be continued...

Ah yeah ah yeah ah yeah ah yeah ah yeah *insert exid ah yeah* ok gurau... Camne chapter ni? Mian kalau bosannn ♡

Speacial tag: jktown_ nadaet -pjmnhf gucciboi_gang

WHEGHEWOLF SEBEN (WEREWOLF HUSBAND) Where stories live. Discover now