Parti- Sen benimsin.

45 2 0
                                    

UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM UMARIM OKURSUNUZ.

Partinin olduğu yere gelince şok oldum ama ne beklenirdi ki?  her yer yiyişen ve sürtüşen bedenler son ses müzik,içkiler. tam bir bar havası yani

sanki daha önce bara gittinde hahahahah 

sus iç ses!

yiyişen insanları görünce içimde bir öğürme isteği oluştu öyk ky kyk! marcieyle bir masaya geçtik. Barmen heraldeyoksa garson mu of her ne boksa geldi ben kola istedim

hey benle dalga geçmeyin ben alkol kullanmam.Zaten 1 bardak bile bana çarpar.

Marcda bira söyledi.

garson kolayı bira ve kolayı getirdi ve bana bakıp sırıtmaya başladı. Neden sırıtıyordu bu 

''Kola içtiğin için sırıtıyor olabilir mi?'' Marcinin seni kulaklarımda duyuldu. Akıl mı okuyor bu kız ? ah hiç sanmıyorum. 

''Ne var ben sürtük falan değilim.Hem biliyorsun bir kere sarhoş olduğumda başıma neler gelmişti.''

''Bir bardakla sarhoş oldun ev kuşu''  

''Ama çarptı işte hem ev kuşu mu kusacağım'' kusma takliti yaptım ardından ölümcül bakışlarımdan attım 

'' tamam tamam'' dedi.O sırada masamıza yakışıklı bir cocuk geldi ve marcinin elini öperek bana bu dansı lütfeder misiniz hanfendi? dedi  Marcie;

''Ben gidiyorum birazdan gelicem burda dur jas'' diyerek uzaklaştı. Arkasında homurdandım. uhm uhm hum. İşi pişiricek kesin.

Etrafı süzerken gözüme zayn ve jessica ilişti. Resmen jessica zayn'e kucak dansı yapıyordu. 

Ayağı kalktım desenleri izleye izleye lavoboya giderken Bam!

Kafamı kaldırdığımda bir çok kıvırcık gördüm birden sevinip bin kıvıcık gördüm diye zıplayasım geldi fiyuuv

Harry elindeki içkisini üzerime dökmüştü. Nerden tanıyorsun diyeceksiniz okulun popisi tanımayan yoktur ki inek biri olduğum halde tanıyorum . neyse 

harry özürler yağdırırken eteğimi temizlemeye çalışıyor bende o sırada önemli değil diye söyleniyordum. tam temizlerken ellerimiz buluştu Harry kafasını kaldırıp yüzüme baktı ve gözlerimiz buluştu.

Sırıtıyordu. Tanrım o iki çukur da neydi öyle? Eğer ölürsem beni oraya gömün dedirtecek güzellikte.. Büyülenmiş bir şekilde bakarken arkada zayn 'in sinirli suratı ve kasılmış damarları belirdi.Kesin gamze büyüsündendir diyerek gözlerimi kıpıştırdım.

Yok hala orda elini yumruk yapmış koyulaşmış gözleriyle bakıyor.Harryde zayn'i farketmiş olacakki pardon zayn'i değil koyulasmı iki adet gözü ve bir sıkıcı yumruğu farketmiş olacakki görüşürüz diyeke gitti.

Bende o ahmak zzayn'e bir şey demeden lavaboya girdim. Musluğu açtım ve üstümü silmeye çalıştım o kadar kötü olmasada sarı bir leke iğrenç duruyor.Eve gitmeliyim hem buraları bana göre değil.

Marciyi arasam işini böldüğüm için bir ton laf eder. bakmayın öyle marci sürttük değilde kardeş gibiyiz zıt kutuplarız ama zıt kutuplar birbirini çeker hesabı.. benim hep yanımda oldu.

En iyisi yalnız eve gitmek diyerek saate baktım 12:30 sakin diye bir koca nefes alarak kendimi dışarı attım.Temiz ve soğuk hava kokusunu içime çektim.

Yoldan sola sapıkca karanlık bir sokak karşıma çıktı önce bakıştık bakıştık sonra sakin diyerek sessizce sokakta ilerlemeye başladım. Kafamı meşgul etmek amacıyla kendime bir güzel laf yetiştiriyordum. 

Niye geldin salak?

şimdi ne güzelpopon yatakta film izlerdin ya da kitap okurdun. sıcak kahvede sana eşlik ederdi

İç sesimi kesen bir ses boş ve karanlık sokakta duyuldu.

''Gel güzelim eğlenelim.''

Harika ya cidden(!) tam ekşın yok diyordum o kadar aksiyona birde bu eklendi oh mis. 

''' git işine!''

'' olmaz güzzelim böyle güzellikle  bu yolda tek başına yürünür mğ hiç? tıhjh tıh htı ''

deyip üstüme yürümeye başladı.O bana adım attıkça ben geri gidiyordum .Tabi sırtım soğuk duvarla buluşana kadar..

Tanrım ben napıcam şimdi?   Ya sonum her kıtaplardaki gibi olursa beni becerdikten sonra leşimi atar mı yoksa mezarım olur mu acaba sus gerizekalı diye susturdum kendimi

Vallah bak bu durumdan kurtulursam ilk işim dua etmek  olucak. Bana melek gönder allahım. lütfen derken adam birden üstüme yığıldı.

Tanrım dileklerimi gerçeklestirdiğin için teşekkür ederim.Vallah en yakın zamanda sözümü - derken zayn öküzünün kafası gözüktü.Tanrım yardım dilerken bir melek gönder diye yalvarmıştım. Ama şuan benim kurtarıcım Melekten çok şeytana benziyor yani şey tamam tapılası vucudunu saymazsak şeytan. Tanrım ben ne sacmalıyorum ya. Mükemmel sesi bir anda kulaklarıma doldu.Elerini gözümde bir ileri bir geri sallıyordu. el sallıyordu yani.

''Dalmışım'' dedim ve ilerlemeye başladım. 

Gözlerim dolmuştu ama ona göstermek istemiyordum.Beni güçsüz bilsin istemiyordum Bir anda elektrik çarpmışa döndüm kolumu tutmuştu.İlerleyemiyordum. Bana her dokunduğunda kalbimin gümbür gümbür atması ve dokunduğu yerin bir ateş gibi yanması normal mi? Sanırım normal. Aşık olamam aşk olmaz,olamaz o Kötü Çocuk! 

'' Ne istiyorsun'' dedim. Yaklaştı. yüzlerimiz arasında santimler kalmıştı.Sıcacık nefesi suratımı yalayıp geçiyordu.'' Bir teşekkür bile etmeyecek misin kötü kurtarıcına?''dedi 

''Im şey teşekkür ederrri-im '' Sesim titrek çıkmıştı sırıttı. Sırıtışı dikkat çekiciydi.

''Bütün belaları mıknatıs gibi çekmek zorunda mısın bücür? Ama artık sen benimsin.Bende belanın tam kendisiyim...'' dedi ve bomboş sokakta tapılası poposunu dönüp ilerlemeye başladı. 

Hala ağzım açık arkasından bakıyordum.Daha başıma neler gelicek allahım of . Bir taksi bulup eve gittim.Ertesi gün alarm sesi odada yankılandı. Bir dakika ben alarm kurmamki Telefon tabi ua hemen esneyip ayaklarıma pofuduk pinilerimi giydim.Götümğ kaldırıp telefonu elime aldım.

Marciii arıyor. Telefonu açtığımda

''özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim vallah ben seni unuttum lütfen affet ben çok içtim seni partide unuttum üzgünüm sen na--'' lafını böldüm 

'' hey sakin ol marc tamam affedildin.Ama hemen bize gel !''

''Tamam bebek kapının önündeyim zaten.''

 zil çaldı.Koşarak kapıyı açtım. sarıldık. Okul için hazırlamam lazım ama marc olanları flaan sorunca her şeyi ona anlattım. Şuanda ise ağzı açık şaşkın ifadelerini izliyordum. haha

'' Hadi be yuh sen benimsin mi dedi?İnanmıyorum tüm kızların salyalarını akıtarak baktıkları zayn malik mi?'' diyerek devam etti

''Ayrıca sabıkalı, okul dosyası kabarık ve bratforhun kötü çocuğu olarak bilinen çete lideri zayn?''

''evet sanırım '' dedim

'' bak hum ondan uzak dur yoksa senide sürtüklerinin arasına katar. ''Ses tonu endişeli çıkıyordu.

''Öyle bir şey olmayacak marc bir daha zaten onunla karşılaşmayı düşünmüyorum aptal partilerde yok'' dedim'

'' Tamam ama sen yinede dikkatli ol bebeğim hadi okula gidelim''' dedi ''tamam''

 Kıkırdayarak giyindik.Okula giderken Marc yine saçma şakalar yaptı ve dün gece yaşadıklarını anlattı.

Gülüşerek okula geldiğimizde seslerimizi kesmek zorunda kaldık çünkü her yer sessizdi. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

One and Only.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin