Sırıtıyordu. zaten hep sırıtıyor. ukala :p beni hemen yere indirdi.4
Dudaklarına baktım .tapılası dolgun dudakları vardı kızlar anlatıyordu da inanmıyordum. yakından görünce anlattıkları kadar varmış be kıskandım. -_- nane ve sigara kokuyordu. normalde nane kokusu sevmem.ama bu başka nane kokusu gibi .AHNEDİYORUMBEN?SALAKJASMINEOKÖTÜ. bir ses duydum
''hey ufaklık hala beni süzmeye devam mı ediceksin yoksa neden bu saatte deliler gibi burda olduğunu söyleyecek misin ? ''
gözlerine baktı kaçırdım. yürümeye başladık.
ona salakça olanları anlattım. kesinlikle salak olduğumu düşünüyordu .zaten salak değil miydim neyse. sahi ya onun bu saatte. ?
'ama o brathfordun kötü çocuğu ne işini olcak aptal' dıye azarladı iç sesim beni.
one güvenmemem gerekiyor kesınlıkle. ama benım aptal sesım durur mu ? azımdan çıkanları önemsemeden konuşmaya başladım.
''şey..hım...sen bu saatte burda ne arıyorsun?hırsızlık mı yoksa hmm şey ? ''
ah salak ben resmen ondan korktuğumu anlıycak durumu hemen toparlamam gerek.''yani brathfordun kötü çocuğusun sanırım '' deyip 32 diş sırıttım. birden irkildim elım acıyordu benı tuttu döndürdü ve sırtım soğuk duvarla buluştu. bıleğimi cok sıkıyordu. ''
''ah ufaklık benden korkuyor musun ? bencede benden korkmalısın bebeğim.hı-hı dedi.''
nefesi içimi ısıtıyordu resmen.bileklerimiin acıdığını anlayınca serbest bıraktı hemen bilklerimi ovuşturdum.konusmaya başladım''seni egosu tavan yapmış. boya kafanın sevgilisi beni tehdit etme bırak benı gidiyorum dedim'' AMANALLAHIMBENNEDEDİMOFNERDEÇIKTICESARETBENVECESARETAYNIKAVRAMDAYABENİÖLDÜRÜRSEYADAAMANTANRIM.
Yolda yürümeye başladım.
''ileride köpek var dikkat et bana kafa tutan ufaklık''dedi
.onu dinlemedim kesin yalan söylüyordu.bir hırlama sesi duyunca köpek gördüm aman tanrım doğru söylemişti.kosmaya başladım köpek havlıyordu
hayvan zayn de gülüyordu. piç kafalı.
köpek onun üstünede yürümeye başlayınca elimi tuttu ve birlkte koşmaya başladık
.Adrenalini kanımda hissediyordum.ikimizde kıkır kıkır güldük. gülüşü...