-1 HAFTA SONRA-
1 hafta geçti diyorum koca 1hafta! Onu gördüm mü? evet ama karşılaşmamak için hep kaçtım.Hatta jessicayla öpüşürken gördüm pardon ya öpüşürken demiyim resmen kızın dudağını sömürüyordu kıç beyinli piç -jessica beni okula rezil etmeye çalışan eksik etekli sürtük-
ben niye kızıyorumki allah allah neyse işte.
1 hafta boyunca yaptığım şeyler ders-okul-yemek-banyo-tuvalet-test-kitap-supernatural-teen wolf-zaynden kaçış aşamaları-kütüphane-marcieyle buluşmalar..
ve bu akşam jessica parti vericekmiş.Ben gitmek istemiyorum ama benim parti çılgını arkadaşım marcie gidelim beni yalnız bırakma diyerek beni zorluyor hatta en son attığı yavru köpek bakışından sonra dayanamayarak gitmeyi kabul ediyorum. Kesin zayn'de orda olur umarım yine karşılaşmayız(!)
Hemen saate bakıyorum eyvah parti başlamasına 2 saat var ve ben hala giyinmedim hatta elbise ayarlamadım artı marcie birazdan burada olur. Kesinlikle beni giyinmemiş görünce bir güzel azarlayacak..
Ah zil çalıyor. Terlık falan ayarlayıp arkama koysam mı? saçmalama iç ses diyerek söylene söylene kapıyı açtığımda marcie duvara yaslanıp kollarını bitiştirmiş duruyordu. Söylene söylene içeri girdi.
Elbisesinide getirmiş sanırım burada giyecek Odama geçtik
'' ne giyeceksin bebeğim?'' şaşırdım kibar konuştu.
''ıh şey yani daha karar veremedim.'' dedim
Kaşlarını kaldırdı ve ölümcüll bakışlarından attı Gözlerimi devirdim.
''tamam koca bebek ben hemen bir şeyler seçiyorum'' deyip dolaba doğru ilerledi.
koca bebek mi hahahaha
hayır jasmıne bu bence hos
susun iç ses!
Koca bebek demesi beni her zaman gıcık eder. Ama beni daha az azarlamışken üstüne gitmek istemem yani.
''AH tanrım jasmıne buradaki elbiseler hiç parti tarzı değil.Sen hiç partiye gitmez misin?'' salak sanki bilmiyordu
''ah doğru firekanslar karıştı'' sırıttı.sırıttım dayanamamki
Dolabımdan altıma katkat fileli mini etek çıkardı ben bunu ne ara almışım ya?
üstünede arka tarafı acık sadece kocaman bir papyon olan badi çıkardı '' elbise olmadığı için bunlarla idare et ama en yakında asosyal ve biricik arkadaşım seni alışverişe cıkaracağım,''
direk kabullendim ''tamam''
Üstünü giymeye başladı bende giyindim. tanrım elbisesi cok kısaydı hos benımde eteğimin farkı yok eğilsem götüm gözükücek neyse-.-
Gidip banyodan maşa ve makyaj setiyle geri döndü. O değilde elbisesi aşırı sexsi durmuştu ben olsam öyle mini ve aşırı sexsi elbiseyi giymem. Hayır kıskanmadım.
Saçlarımızı yaptı ve kendine ağır bir makyaj bende hafif istediğim için gözlerimi öne çıkaran derecede hafif makyaj yaptı.
''aman tanrım marc çok sezsi oldum ben yanında sönük kaldım'' dedim ve yavru köpek bakışı attım.
'' hey hey hey! sen daha güzelsin her zaman çirkin giyinsen bile tanrım şu gözlere bak bu akşam esinlikle sevgili bulucaksın çünkü cok güzelsin bebek'' dedi 32 dış sırıtıp ardından gözlerimi devirdim.
'' hadi gidelim marc'' dedim ve taksi çağırıp bindik.
Hadi bakalım parti umarım sorunsuz bir gece olur. Umarım onunla karşılaşmam...