Bukk!
Bunyi apa tu? What that's sound?rupa rupanye xiyeon jatuh dari katil.. Lena sangat sbb tilam empuk gila..
-------------------------------------------------------------
Aku mengaduh kesakitan.. Dan meletakkan muka ke atas katil dan berkata empuknye tilam ni.. Aku menutup kembali mata ku..
Hancheol dengar yang aku jatuh katil..die tersenyum sambil letak jam kat roti.. Dia dah bersedia nak ke sekolah.. Die memanggil ku eh xiyeon bangun.. Yum yum kalau tak aku masuk bilik kau.. Aku tak mendengarkannye Sebab aku tido mati..
Die memanggil lagi xiyeon!!!! Bangun!!!kang aku betul masuk bilik kau!! Aku masih tidak mendengarkan panggilan nye.. Hancheol berkata dalam hati aikk tido mati kah? Ke memang dah mati? Die menghabiskan roti die dengan satu suap sahaja..Selesai membasuh pinggan die naik ke bilik aku
Die mengetuk pintu aku tok! Tok! Tok! Dan berkata yahhh xiyeon!bangun dah lambat.. Aku masih tak menjawab..die mengambil keputusan untuk masuk ke dalam bilik aku.. Skrekkk pintu dibuka..
Die menghampiri aku yang masih di bawah lantai.. Die makin menghampiri aku.. Dan die nampak skrit yang melepasi lutut aku terselak sedikit dan ternampak sedikit peha aku separuh..die menelan air liur nye..
Die cuba untuk menahan nafsu nye.. Dan mengejut ku sambil berkata dalam sesak sebab tahan nafsu punya pasal xi.. Xi.. Xiyeon.. Ba.. Ba.. Bangun die mengejutkan aku lebih pantas sambil menutup matanye.. Aku membuka mata sedikit dan tersedar..
Asal aku duduk atas lantai ni? Aku memandang ke kiri aku.. Ternampak hancheol menutup mata
Aku berkata wae! Asal kau tutup mata? Aku bercakap dengan mata yang puyu..tu.. Tu.. Tutup.. Ka.. Ka. Kau.. Pu.. Pu..punya.. Sk.. Sk.. Skrit.. Die menjawab dengan tergagap gagap.. Aku menjadi hairan.. Skrit aku?.. Aku melihat ke skrit aku dan nampak peha aku.. Cepat cepat aku tutup.. Aku berkata dah! Aku dah tutup.. Bukaklah mata.. Aku bercakap sambil bangun..die membuka mata nye pelahan lahan.. Aku berkata lagi sekarang dah kul bape?! Die masih tergagap gagap kul 6.30 pagi..aku terkejut dan terus mencapai tuala.. Sebelum aku masuk ke tandas tetiba hancheol menarik tangan aku.. Aku berkata nak apa?! Die berkata jom mandi sesama.. Muka aku memerah sambil buat cam marah..
Aku berkata nak mati?kau dah mandi an.. Buat ape nak mandi lagi? Die berkata alah.. Jomlah! Kita mandi sesama.. Aku melepaskan tangan aku dan berkata tak payah! Kalau tak aku seru roh kematian suh matikan kau.. Die membuat muka merajuk dan berkata tak nak kawan kau.. aku berkata kau tengok muka aku.. Ade aku kesah.. Dah lah..dah lambat dah! Aku terus masuk ke bilik air..die berkata alah xiyeon jom lah!! Aku berkata pergi mampos!!
-skip-
Aku keluar dengan memakai baju jeans ketat dan memakai baju sejuk bewarna hitam dan memakai berry hitam jugak.. Black day!
Aku keluar dari bilik dan ternampak hancheol tengah bermain fhone di sofa.. Aku turun tangga dengan cepat dan makan breakfast
Hancheol menegur ku hoit cepat! Nanti lambat.. Aku tersentak dan menghabiskan breakfast tu.. Hancheol membuka pintu untuk keluar..krekkk! Tetiba..
Hai hancheol..jom gi sekolah sama sama tersentak hancheol bila nampak kekasih sejati nye di depan pintu.. Aku hanya melihat di luar untuk melihat siapa yang datang.. Aku menggerakkan badanku ke pintu rumah..
Kekasih nye nampak aku.. Dan bertanya hancheol..sape yang kat belakang oppa tu? Hancheol tersentak dan berkata ahah.. Ni.. Ni penyewa bilik rumah ni..belajar satu U ngan kita.. Die hanya membulat mata dan menganguk..
Die menghulur kan tangan tanda nak berjabat tangan hello! saya baek hyori call me hyo! Okay? Die senyum kepada aku.. Aku menyambut salaman nye dan balas senyumnye dan perkenalkan diri chang xiyeon imnida.. Call me xiyeon..aku senyum pada nye.. Aku mengambil cermin mata hitam ku dan menyumbat earfhone aku ke telinga sambil dengar lagu yang hit sekarang di korea iaitu lagu what is love by twice.. (nak tau cari sendiri.. Hahu).. Sekali sekala aku dengar lagu china favourite aku.. Maklumlah jalan kaki ke U boleh dengar lagu bebanyak
-skip-
Sewaktu berjalan untuk ke sekolah..aku jalan bersendirian di belakang.. Ha? Apa? Hancheol mana? Hancheol ade kat depan ngan hyori tengah Berpegang tangan sambil jalan.. Aku yang kat belakang menyampah pulak rasa.. Sekali sekala aku ternampak hancheol cuba nak mencium bibir hyorin.. Maklumlah bibir hyori sexy.. Setiap kali hancheol ingin mencium mulutnye die akan mengelak
Tetapi hancheol tak berputus asa.. Die tak dapat cium mulut..die cium tengkuknye pulak.. Sesekali hyori mengelak.. Tetapi Kebanyakkan die membiarkan.. Mulut jek tak kasik.. Aku yang kat belakang tengok rasa nak muntah.. Sesekali aku hanya memandang tempat lain.. Aku berkata dalam hati nasib aku pakai cermin mata hitam..
-skip-
Sampai sahaja di U..hancheol memeluk hyori di depan kelas hyori..sebab hyori ngan hancheol lain kelas.. Aku terus berjalan ke kelas aku.. Sara yang baru habis breakfast..masuk ke kelas..die melihat aku yang sedang meletakkan muka aku di meja.. Maklumlah cikgu belum masuk.. Die tanya kepada aku oit! Asal muka masam? Aku berkata tak ade aku rasa nak muntah sebab pagi tadi aku tengok drama free pulak.sara bertanya drama free?maksud kau? Aku menjawab adelah.. Die hanya menjawab sambil membuat muka menyampah die okay.. Cikgu pon masuk..
-skip-
Ting tong..
Menandakan waktu balik sudah tiba.. Aku berjalan balik seorang diri.. Aku memakai earfhone di sebalah kiri sahaja..kalau pakai dua dua takut kena langgar pulak..hari Dan macam biasa seorang diri.. Lonely..
Depan aku pulak pasangan couple.. But bukan hancheol..hancheol teman gf die tu pergi makan.. Nasib aku tau jalan balik.. Aku mengomel sendirian di dalam hati.. Oh ye aku dah sekolah kat situ dua hari dah..Aku sedang mengomel sendirian..tetiba ade yang tegur aku dari belakang.. Cara die tegur tu bukan macam tepuk bahu ke apa.. Tapi die tolak kepala aku..kalau cara tegur macam ni mesti hancheol..aku pusing ke belakang sambil pegang kepala aku..
Dan tak lain tak bukan.. Ialah! Hancheol!.. Aku berkata dalam nada rendah mamat ni lagi.. Bukan die kena teman gf die ke.. Hancheol memandangku dan berkata ha! Apa? Aku hanya membiar kan sahaja soalan itu tergantung dan terus berjalan..
Die berdiri sekejap dan berlari ke arah aku.. Setelah sampai die jalan seiring dengan aku dan die berkata asal kau ni? Aku berkata bukan kau kena teman hyo ke die berkata tak jadi sebab ayah die ambik.. Aku panggil kau tapi kau tak dengar pekak! Aku berkata sedap jek kau panggil aku pekak! Aku korek telinga setiap hari tau.. Bukan cam kau 3 tahun tak korek.. Die terdiam dan berkata cane kau tau? Aku terkejut.. Aku main tembak jek tapi betul
Die kata berkata ku jealous ek.. Aku berkata muka ni nak jealous? Die hanya buat muka tak puas hati.. Tetiba die tarik cermin mata aku dan bawak lari..yahhhh! Aku menjerit kat die yang dah separuh jalan..
Kami berlari sampai ke rumah..siapa sangka dalam gelagat kitaorang ade yang memerhati kami secara senyap senyap.. Ishhhh! Tunggu kau xiyeon
To be continue..stay tune!!!
Menarik ke tak? Kalau menarik tekanlah bintang tu.. Komen dan share kalau rasa best.😂. Maaf lah kalau ade part boring.. 😅maaf lambat update..
Ha! Korang rasa sape si mesteri tu.. Kalau nak tau tunggu lah citer ni.. Kalau tak ade yang nak support maybe author akan buang ff ni.. Cuma kemungkinan..
Bye! ❤
YOU ARE READING
aku terjatuh
RomanceChang xiyeon mempunyai bnyak kisah silam..die tiada kawan dan mempunyai kelebihan..adakah die dpt menempuhi smua itu? Apakah kelebihannyer? Apakah penghujungnyer?semua akan terjawab di aku terjatuh vote jgn lupa!