Οπτική suga :Σήμερα ξύπνησα αρκετά αργά το πρωί έχουν περάσει 3 μέρες από τότε που ήρθε Κορέα και περνάω υπέροχα! Πήγα στο μπάνιο όμως κάτι με περιμένε...
Όταν μπήκα στο μπάνιο είδα την Κάτια γυμνή να κάνει μπάνιο ευτυχώς που δεν με είδε... Στην αρχή ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ. Είχε γεμίσει την μπανιέρα με νερό και ήταν μέσα με κλειστά μάτια ήταν τόσο χαλαρή και γλυκιά έμεινα να την κοιτάω για λίγο. Ήθελα τόσο πολύ να την αγκαλιασω.
Όμως δεν έπρεπε να κάνω τίποτα ήταν η αδέρφη του κολλητόυ μου και τίποτα παραπάνω.
Οπτική Κάτια :Τρίτη μέρα που είναι ο Suga εδώ και περνάμε souper!!!
Σημερα το πρωί ξύπνησα 11:15 πήγα στο δωμάτιο του Jimin αλλά δεν ήταν εκεί θυμήθηκα πως λογικά θα είναι στην δουλειά του. Μετά πήγα στο δωμάτιο του suga και τον είδα να κοιμάται ήταν τόσο γαληνιος. Έκατσα λίγο και τον κοιτουσα θυμήθηκα τις ωραίες στιγμές που ζουσαμε με τον αδέρφο μου και τον suga στην Θεσσαλονίκη νοσταλγισα λίγο όμως αμέσως σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο γέμισα την μπανιέρα με νερό και μπήκα μέσα για να χαλάρωσο λίγο. Έτσι δεν κάνουν στις ταινίες???
Έκλεισα τα μάτια και σκέφτομουν διαφορά μέτα από λίγο άκουσα την πόρτα του μπάνιου να ανοίγει ήταν ο Suga ήταν εκεί και με κοιτούσε για αρκετά λεπτά. Έτσι πήρα την απόφαση να τον πηραξω λίγο.Ω ναι είμαι κακια.
Κ-σού αρέσει το θέαμα?... Έμεινα με κλειστά μάτια.
S-ε.. Εμ.. Ο-οχι εμ.. Συγνώμη που μπήκα
Κ-δεν πηραζει όμως πρέπει να κάνεις κάτι για να επανορθωσεις
S-οτι και να μου ζήτησεις θα το κάνω αρκεί να μην είναι κάτι περίεργο.
Άνοιξα τα μάτια και πήρα το πονηρό μου υφακι. Εκείνος κοιτούσε στο πάτωμα και ήταν κατά κόκκινος χα χα χα είχε πολύ πλάκα.
Κ-ΛΟΙΠΟΝ άκου τι θα κάνεις... Θα πας μέχρι την κουζίνα θα βάλεις την ποδιά που έχει στο συρτάρι και θα μου κάνεις κρέπες να φάω. Και δεν θέλω αντίρρηση οκ?
S-μάλιστα κυρία ΚάτιαΜετά από λίγο βγήκα από την μπανιέρα έκανα μια πεξουμε τα μαλλιά μου, έβαλα κάτι άνετο και κάτεβηκα κάτω.
Κ-Heyyy
S-ελα να φας
Κ-εσυ??
S-οχι...
Κ-τι επαθες τώρα??
S-αυτο που έγινε στο μπάνιο δεν πρέπει να το μάθει κάνεις και ιδικά ο αδερφός σου
Κ-ετσι και αλλιώς δεν είχα σκοπό να του το πω επίσης δεν το λέω τα πάντα... Α επίσης μάθε να χτύπας της πόρτες πριν μπεις αμάν βρε suga σε βάρκα γεννήθηκες?
S-αντε ρε μικρό τρωγε που θα μου πεις κ τι να κάνω και εσύ μάθε να κλειδώνεις της πόρτες..
Κ-πωω κήρυγμα πρωί πρωί
S-που είναι ο Jimin?
Κ-δουλειά.
Του απάντησα με μπουκομενο στόμα και αυτός άρχισε να γελάει δυνατά... Τι γλυκός που είναι ❤❤
YOU ARE READING
Hard Love M.YG. greek ff
Fanfictionη Κάτια 17 ετών θα νιώσει το συναίσθημα που ήθελε πάντα να νιώσει.Θα γνωρίσει των έρωτα στα μάτια του Min Yoongi. O Min Yoongi ή αλλιώς Suga ένας 22χρονος νέος που ψάχνει το άλλο του μισό. Θα υπάρξουν εμπόδια στην αγάπη τους? Ή θα ζήσουν ευτυχισμένο...