vakantie!

811 8 1
                                    

Samen met mijn beste vriendin Lara loop ik de school uit. ''EINDELIJKKK, VAKANTIE" schreeuwen we tegelijk, het is eindelijk zomer vakantie wat betekend: elke dag naar het strand, bruin worden, jongens spotten, bijna elke dag logeren en als beste onze bucket lijst doen!! "Dit wordt de beste vakantie ever met jou mop" zeg ik en ik druk een kus op Lara's wang. "inderdaad"is haar antwoord. "hé dames" horen we achter ons, het zijn Tijmen en Adam(spreekt het op zijn engels uit)" Gaan jullie mee zwemmen in de put?" vraagt Tijmen, Tijmen en Adam zijn de knapste en ook nog eens de aardigste jongens uit onze klas. "sure, half 1?" antwoord Lara. " top, zien we jullie zo" zegt Adam en ze fietsen weg.

-------------------------------------------------------

Veel mensen lezen alleen dit deel dus ik post het ook hier effe:

ik heb een probleem, ik heb niet echt meer de inspiratie om dit verhaal veder te schrijven, sorrryyyyy ik laat hem er wel opstaan mocht ik weer eens iets weten dan zal ik weer update. maaaaaaaaaaar wel goed nieuws, ik ga een nieuw verhaal update misschien zelfs wel twee. maar mensen wel echt super bedankt ik heb gewoon facking 480 reads omg mensen ik hou van jullieee, daarom jullie moeten wel echt mijn nieuwe boek lezen en vote want die moet wel meer reads hebben he, nogmaals sorry en nogmaals ik hou van jullie!!

xx

Doen we!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu