A: "Dus jij wedt dat ze je gaat zoenen vrijdag?" Ik denk dat ze het over mij hebben aangezien ik vrijdag iets met Tijmen ga doen.
T: "Jep, nadat ik nogmaals heb gevraagd of ze me vriendin wil zijn."
A: "En hoeveel durf je daarop in te zetten?"
Wacht wat gaan ze om mij wedden? Dat had ik van Tijmen nooit verwacht!
T: " Ik ga daar niet om wedden wat denk jij!"
A: "Je zei zelf dat je wilde wedden dat ze je ging zoenen vrijdag?"
T: " Man serieus? Als in uitdrukking gebruikt natuurlijk, wat dacht jij dan?"
A: " Ik dacht eigenlijk dat ik geld ging verdienen."
T: " Nee maat dat sowieso al niet!"
Dat is het laatste wat ik hoor, dan val ik een beetje inslaap maar lara schudt me weer wakker, "Je moet niet gaan slapen sukkel!" zegt ze. "We moeten nog wat aan onze bucketlist doen!" Gaat ze veder. "Bucketlist?" Horen we vanaf de jongens en ze ritsen het tussen zeil open, "ah jullie zijn al omgekleed" zegt Adam en we beginnen te lachen. "Ja daarom was dat zeil toch." zegt Lara. "Adam je bent een mogool, ga maar weer in die meidenbladen naar die meisjes staren." Komt Tijmen er nu tussen. Het enige wat ik de hele tijd heb gedaan is lachen en op dit moment kom ik niet meer bij. "Wat sta jij nou dom te lachen?" krijg ik van Adam toe geworpen. "Jij staat te zeuren over dat wij al omgekleed zijn, zou jij niet lachen? Je bent 15." en Tijmen begint nu ook te lachen. "Oke oke ik stop al." Zegt Adam. "Maare een bucketlist? leg uit." Zegt Tijmen nadat hij is uitgelachen. "Oke een bucketlist is een lijst die je maakt met dingen die je wil doen voor je dood gaat, of in ons geval voordat de zomer is afgelopen want wij maken een summer bucketlist." Legde ik de jongens het uit. "Aha en wat staat er allemaal op tot nu toe?" vraagt Adam. "Uh vrij veel, ik zal 5 ideeën van mij opnoemen en dat Noor ook 5 van haar." Zegt Lara. "Bring it on!" zegt Adam en ik begin te lachen, "Wauw jij kan ook echt alleen maar lachen he?" zegt Adam en het klinkt niet bepaald vriendelijk. "Kan ik er wat aan doen dat ik een vrolijk persoon en, zou je ook een moeten proberen!" kaats ik terug. "Bucketlist?!" zegt Tijmen om op het onderwerp terug te komen. "Mijn 5 ideeën die we moeten doen zijn: 1. Twister spelen met scheerschuim op de stippen. 2. Spaghetti taco's maken. 3. Zwemmen in een zwembad met lichtstaafjes. 4. In de trein stappen zonder te weten waar we heen gaan. 5. Waterbalon gevecht in het bos." zegt Lara, "En 5 van mijn ideeën zijn: 1. Naar , 2. Starbuck nemen met een nep naam. 3. Een kleur cake maken, 4. Rare foto's in een foto hokje maken. 5. Verstoppertje spelen in een winkel en daar ook overnachten." ga ik veder en we gaan weer zitten. Ik wil net naast Lara gaan zitten als Adam dat doet, dus ik ga naast Tijmen zitten. "Duss wat zullen we nu doen?" vraag ik. "Wanneer zullen we met de trein gaan?" vraagt Lara. "Misschien kunnen we woensdag gaan?" "Ja is goed." antwoordt Lara weer, "Ugh meiduh,"zeurt Adam. "Je bent gewoon een sukkel." zeg ik.
LEES WAT IK NOG TE ZEGGEN HEB!! BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb een probleem, ik heb niet echt meer de inspiratie om dit verhaal veder te schrijven, sorrryyyyy ik laat hem er wel opstaan mocht ik weer eens iets weten dan zal ik weer update. maaaaaaaaaaar wel goed nieuws, ik ga een nieuw verhaal update misschien zelfs wel twee. maar mensen wel echt super bedankt ik heb gewoon facking 480 reads omg mensen ik hou van jullieee, daarom jullie moeten wel echt mijn nieuwe boek lezen en vote want die moet wel meer reads hebben he, nogmaals sorry en nogmaals ik hou van jullie!!
xx
JE LEEST
Doen we!
Teen FictionNoortje en Lara zijn beste vriendinnen die samen een bucketlist hebben, deze zomer gaan ze zoveel mogelijk uitvoeren. Ze maken de raarste dingen mee en hebben de grootste lol samen. Ze genieten uitgebreid van hun vakantie en zien veel steden, gaan n...