Why?!(deel 2)

125 8 0
                                    

"noor ik wil je dit echt lang vertellen." zegt hij opeens terwijl hij stopt. "Noor?" hoor ik Lara roepen. "niks zeggen!" zegt Tijmen en hij begint te lachen, hij trekt me nog een stukje mee en hier kan niemand ons zien. "Dus wat ik wilde zeggen is, ik vind je leuk!" zegt Tijmen opeens. "wie, wat, waar, hoe, waarneer?" stamel ik. Tijmen begint te lachen maar antwoord. "nou ik, ik vind je leuk, overal, je bent lief en spontaan, en ong een maand." "Sorry , natuurlijk had ik wie en wat wel begrepen maar echt???" vraag ik. "Ja echt!" zegt Tijmen. "Waarom zeg je dat nu?" vraag ik. "Nou ik hoorde dat je nog niet over luke heen was en ja iemand anders zag je ook wel zitten ." antwoord hij. "Ja da viel me wel zwaar maar luke is nu weg en ja niemand weet waarheen, maar nog iemand?" vraag ik. "jup, het is bert volgens mij." "ugh please omg laat het niet waar zijn!" zeg ik. "Haha jij mag hem echt he?" "noppp, voel de haat." antwoord ik weer. "Noor en Tijmen we hebben jullie wel gezien maar waarom is het zo stil?" Vraagt Adam opeens. "Go away you!" zegt Tijmen zogenaamd boos. "Niet zo boos hé." zeg ik en ik geef een kus op zijn wang. Hij begint te blozen en daarna tilt hij me op. Hij loopt terug naar onze spullen en zet me daar neer.

Doen we!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu