En nu?

125 9 2
                                    

Ik zie Lara en Adam nog in het water en Adam trekt Lara onder, zou Adam hetzelfde doen als Tijmen bij mij? denk ik bij mezelf. "Noortje wil je dan mijn meisje zijn?" vraagt Tijmen opeens en ik draai me naar hem om. "Mag ik daar nog even over denken please?" zeg ik. "Natuurlijk." zegt hij maar aan zijn gezicht kan ik zien dat hij bedroeft is. Lara roept vanaf de kant: '' Adam meen je die?" en ik ben benieuwd wat Adam heeft gezegt. "Ja ik meen het!" zegt Adam en ze komen deze kant op gelopen, "Wat meent ie?" vraag ik aan Lara en ze fluisterd "Hij vindt me leuk!". Nouja wat je fluisteren kan noemen maar Adam en Tijmen hebben het niet gehoort en praten gewoon veder. "Lara jij was de enige die het niet door had" zeg ik, "hij blooste toen je hem een kus op zijn wang gaf, mop ik zie alles." "Haha debiel!" zegt Lara. We besluiten even later met zijn alle de tent te halen bij Adam en we gaan hier bij de put slapen, er is namelijk een speciale plaatst voor en onze ouders vinden het goed. Als we net onderweg zijn kom ik erachter dat mijn ipod nog daar ligt. "'Mensen ik fiets effe terug mijn ipod heb ik laten liggen dus ik zie jullie zo wel weer bij de put." zeg ik en ik begin me fiets te draaien, "ik ga wel mee, fiets maar door" zegt Tijmen en hij draait ook om. "Thanks dat je mee terug gaat!" zeg ik. "No problem." antwoord Tijmen. Het is stil tot ik weer begin, " Zullen we ander een keer met zn tweeen iets gaan doen, dan kan ik je prive beter leren kennen snap je?" "Ja goed idee want bijna alles wat we doen is met die klojos erbij!" antwoord Tijmen. "Nouja 1 keertje waren we alleen, toen we beide moesten nakomen weet je nog?" Zegt Tijmen er nog achteraan. "Natuurlijk weet ik dat nog sukkeltje, het was vorige week" " Ow ja haha wacht dat is waar maar Wat zou je willen doen prinses?" vraagt hij erachter aan. "Misschien kunnen we gaan mini golven? Dat is iets wat ik altijd al heb willen doen met een date!" zeg ik. "Het klinkt maf maar oke, nice waarneer?" vraagt Tijmen. "Uh misschien vrijdag avond?" zeg ik weer. Het is nu maandag en vandaag was het enige wat we moesten doen onze kluis leeg maken en het rapport ophalen dus ongeveer een half uurtje wel door het gezeur van de leraar erbij, toen kwamen de jongens of we mee wilde zwemmen. "Ja ik kan wel, ik kom je om half 8 wel halen goed?" "Ja is goed! Ik heb er zin in!" Antwoord ik, en we gaan zitten want Lara en Adam zouden zo komen met de tent en de luchtbedden, gelukkig hebben Lara en Adam beide een twee persoons luchtbed. Ik loop nog even rond want ik bedenk net dat ik hier kwam voor mijn ipod. "Noor ik heb hem!" roept Tijmen die ongeveer een paar cm van me vandaag zit, "schreeuw niet zo ik sta vlakbij je sukkel!" roep ik ongeveer even hard. "Mijn oor debiel." Zegt Tijmen alsof zijn oor pijn doet. "Awh wat zielig." Zeg ik. Ik pak mijn ipod terug en ga zitten. "Hoeveelste ga je weg en waarheen eigenlijk?" vraagt Tijmen. "Ik ga de 1e van aug weg en ik ga naar België." antwoord ik. "Ik ga ook begin augustus en ook naar België!" "Serieus waar in België?!" vraag ik, oh my god misschien kan ik zelfs heel de vakantie met Tijmen doorbrengen dan die sukkels bij ons op de camping! "Ik ga naar het blauwe meer in lommel, voor het eerst maar volgens mij staan er ook caravans van andere, gewoon vast weet je wel." zegt hij. "Ja dat weet ik, een van die caravans is namelijk van mijn opa en oma en daar gaan wij ook altijd heen!" "Serieus? zeg je nou dat we op dezelfde camping zitten?" "Jep, we gaan naar de caravan van mijn opa en oma, oftewel ik ga me deze vakantie niet vervelen!" Dit wordt de beste vakantie ooit, eerst ga ik volgende week samen met Lara naar Amsterdam daar in een hotel voor 2 nachten vanaf maandag tot woensdag, dan in het weekend met me opa en oma naar Frankrijk tot dinsdag en dan het weekend erna naar de camping samen met Tijmen maar eigenlijk ook weer niet. "Zijn er weer!" hoor ik en Adam en Lara komen onze kant op met de spullen. Het zijn veel tassen dus ben benieuwd wat ze allemaal hebben meegenomen. " Wat hebben jullie wel niet meegenomen?" vraagt Tijmen alsof hij het uit mijn gedachte leest. "Vreten en stuf." antwoord Adam, en hij kijkt Lara aan en lacht scheinheilig. "Stuf?" vraag ik. "Jep heel leuk stuf." antwoord Lara. "Nee grapje, we hebben te veel eten meegenomen." zegt Adam. "Ik dacht al, wat moet dat dan wel niet zijn, jullie een beetje kennende." antwoord Tijmen op Adam waarna hij begint te lachen. "Zullen we dan maar opgaan zetten?" vraagt Lara. "Ja is goed laar kom wij doen het op de vrouwen manier." zeg ik en ik fluister Lara iets in haar oor. "Niet fluisteren in gezelschap dames!" roept Tijmen uit. "Kom nou gewoon Tijmen." zegt Adam terwijl hij wegloopt en de tentzak. (zit een tent in een zak, ik heb zelf geen tent^^) Tijmen knijpt in me zij als hij langs me loopt en begint zacht te lachen. "Dames komen jullie ook met jullie vrouwen manier?" het is Adam die het vraagt. "Laat me je uitleggen wat de vrouwenmanier is." zeg ik en Adam knikt, "De man doet het werk en de vrouw doet niks, of in dit geval de mannen en vrouwen." eindig ik mijn uitleg. "Ja nog effe." zegt Tijmen en Lara antwoord:"Ja nog effe doorzetten."

Even later is het de jongens toch gelukt om de tent in elkaar te zetten en ik lig samen met Lara aan de ene kant van de tent op het luchtbed, we horen de jongens zacht praten want we hebben beide oortjes in, eigenlijk staat de muziek niet aan zodat we de jongens soort van afluisteren en dit vang ik op van het gesprek:( A= Adam en T= Tijmen, best logisch maar oke.)

A: "Dus jij wedt dat ze je gaat zoenen vrijdag?" Ik denk dat ze het over mij hebben aangezien ik vrijdag iets met Tijmen ga doen.

T: "Jep, nadat ik nogmaals heb gevraagt of ze me vriendin wil zijn."

A: "En hoeveel durf je daarop in te zetten?"

Wacht wat gaan ze om mij wedden? Dat had ik van Tijmen nooit verwacht!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

oke de eerste keer dat ik zon verhaaltje shit erbij schrijf maar is nodig.

Ten eerste: WAaatt ik heb al 110 reads! THANK YOU SO MUCHHHH, kee ik spacete toen ik dat zag.

Ten tweede: ik ga nu elke week sowiesooo 1 keer uploade daar worden julli blij van, haha grapje maar nee het is echt veelste lang geleden dat ik heb geuploadt (ow ik ben zo slecht)

maare het is vakantie dus misschien upload ik de komende 2 weken vaker, en daarna wat minder. ga dan pas op vakantie en verveel me momenteel thuis dus ja.. meer uploaden

Als derdee: zal ik een fanfictie maken met 5seconds of summer??

noujaa mensen nogmaals bedankt en reageer of vote pleaseee!!

Doen we!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu