0.3

242 20 10
                                    

Katy elinde dosyalarla Elisa Hanım'ın odasına adımlarken önüne minik bir kız çıktı. Gülümseyip çömeldi ve kızla aynı hizaya geldi, dosyayı kucağına koyup kızın elini tuttu.

"Annen nerede tatlım?"

Minik kız dudağını büzüp yere dikti gözlerini. Katy kızın çenesinden tutup başını kaldırdı.

"Benden zarar gelmez hadi gel de anneni bulalım." Katy gülümseyip ayağa kalktı ve elini uzattı. Minik kız Katy'nin elini tuttu ve güvenliklerin yanına yürüdüler. Katy minik kızı güvenliklere teslim edip minik kıza el sallayıp hızlı adımlarla yürümeye başladı. Kapıyı tıklattı, 'gel' sesini duyduğunda ise kapıyı aralayıp içeri girdi.

"Efendim istediğiniz konuşmaları çıkarttım, Diğer şirketle olan toplantınızı ise 2 saat sonraya aldım. Ah bir de, acıkırsınız diye öğlen kafeden randevu aldım. İsterseniz gidebilirsiniz." Katy elindeki dosyaları masaya bırakıp doğruldu.

Elisa Hanım gülümseyip dudaklarını araladı. "Teşekkürler Katy, fazla naziksin. Eğer kabul edersen beraber yiyebiliriz? "

Katy sorunun şokuyla gerilse de, başını olur anlamında salladığında Elisa Hanım eli ile kapıyı gösterdi, Katy hızlı adımlarla çıkıp kapıyı kapattı. 'Bu kadın ne yaşıyor?' diye içinden geçirip sesli bir nefes verdi. Sandalyesine oturup dün geceyi düşündü.

Katy ağlarken birisi gelmişti ve gözlerini kapatmıştı. Anın büyüsüne kapıldığı için kim olduğunu öğrenememişti. Gözünü açtığında ise kimse yoktu. Masaya başını yaslayıp gözlerini kapattı. Sızdığını biri başını okşadığında fark etti. Hızla başını kaldırıp etrafına bakındı, hava aşırı derece karanlıktı ve Elisa Hanım dibinde duruyordu. Kolunu takip ettiğinde ise başında onun eli olduğunu anladı, doğrulup eli başından çekti.

"B-Ben üzgünüm sızmışım."

Elisa Hanım gülümsedi. "Farkındayım Katy. Hadi kalk gidiyoruz"

Katy gözlerini ovuşturup ayağa kalktı ve çantasını aldı. Elisa Hanım'ın lüks arabasına doğru yürüdüler. Arabayı açıp ön koltuğa bindiklerinde ise arabayı çalıştırıp gaza bastı. Katy duygusuz bakışlarını cama çevirdiğinde ise Elisa nefesini seslice dışarı verdi.

"Kardeşini öldüren kişiyi biliyorum desem, ne hissederdin miniğim?"

Katy kalbine saplanan hançeri umursamadan hırsla Elisa'ya döndü. "Ne saçmalıyorsunuz?"

Elisa gülümsedi.

"Hiçbir şey tatlım, hiçbir şey..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Acantilado 『Texting』girl✗girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin