bölüm 1

21 3 5
                                    

Sizce hayatta adalet denen şey gercekten var mıdır? Ben o 6 harfli kelime nedir bilmem bile. Hayatin herkese iyi bana kötü davrandığı birşey olabilir diye düşünüyorum. Hayat acımasız...
    Ben Ilkay Köleli. 18 yasindayim ama fiziken ruhenki yaşım 50 li gibi. Hayatin bana çektirdiği acılar yüzünden böyleyim. Neden mi böyleyim? Hadi baslayalim.

Babami canımdan seviyorum. Ama annem hakkinda ayni seyi söyleyemem.Annem ki beni daha dogar doğmaz birakip giden.  Aslında ben düşünülmeden yapılmış bi zavalliyim. Bunu söylemekten utanç duyuyorum ama 5 dakikalık zevk icin benim hayatimin icine edenler var. Ama hatalarini telafi etmekten ise icine etmeyi tercih ettiler. Annem gitti düşünmeden acaba kızım ben olmadan ne yapar demeden hayati nasil olur diye düşünmeden öylece cekip gitmis. Ama babam beni düşünüp benimle kalmayi tercih etti. Neden çünkü beni seviyordu bana deger veriyordu bir babanin kızına nasil davranmasi gerekiyorsa öyle davraniyordu diger babalar gibi tıpkı. O yüzden babami canimdan seviyordum.  Hayatin bana yasattiklari yüzünden daha güçlü duruyordum hep. Kimsenin bana zarar vermesini istemiyordum manevi anlamda.  benim babamdan baska kimsem yok. Ama yetiyoruz birbirimize kimseye ihtiyacımiz yok. Bir gün annem ciksa karsima gelse dese ki kızım affet o zaman ASLA AMA ASLA  affetmeyecegim...

SEN SEN OLDUKÇA ZATEN ÖZGÜRSÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin