Sabah oldu okul icin hazırlanmaya calisiyordum. Ne giysem diye düşünüyordum giuecek pek fazla kiyafetim yoktu cunku alacak durumumuz yoktu. Siyah pantolonum var onu giymeyi karar verdim. Üstüme de beyaz omzu acik dream yazili tişört giymeye karar verdim. Cantam hazirdi babamdan para aldiktan sonra kapidan cikip ayakkabimi giyip yola koyuldum. Yolda giderken tam otobüs durağına geldigimde beyaz ferrari durdu önümde. bana yaklaşıyordu yavaştan yavaştan. Ne olduğunu anlamaya çalışırken birden arabadaki cocuk bana seslendi:
--"Bu saatte okula gidiyor olmalisin herhalde." dedi
--"Bu gayet normal değil mi sizcede?" diyerek cevap verdim.
--"Neden tersliyorsun ki kotu birşey mi dedim?" diyerek biyik altından sinsi sinsi gülerek cevap verdi.
--"Neden beni rahatsiz ediyorsun?" dedim.
--"Bu kadar güzel bir genç kızın otobüs duraginda isi ne gel de biz birakalim seni." diyince cok sinirlenmistim.
--"Herkesi sizin gibi art niyetli mi zannediyorsunuz?" dedim.
--" Ya güzelim sen bizi yanlis anladin ama bak sadece burda zaman kaybetme diye dedik." demesiyle onkat daha sinirlenmiştim çünkü kendileri gibi aptal saniyorlardi ve üste çıkmaya çalışıyorlardi.
--"Hadi yolunuza bakin!!" diyerek karsilik verdim ve giderler sandim ama gitmediler aksine daha ısrarcı davrandilar.
--"Eeee!! Amma da uzattın haa güzelce gel dedik sana gelmedin simdi de zorla yapıyoruz." diyerek beni arabaya bindirmeye calisiyorlardi.
--"İmdaaaaaatt!!! Kimse yok muuuu ? Yardim edin!!" diyerek bagiriyordum ve sesimi artik kimse duymaz diye bagirmayi biraktim artik yalvardim beni birakin diye.
-"Nolur bırakın beni nolurrrrrr!!" diyerek yalvardım.
-"Sen cok konustun ama yeterrrr." dedi birisi.
--"Tam o an arabaya bindirecekken bizim okuldaki Berke geldi ve;
--"Ne yapiyorsunuz lan burda!! Bırakın kızı çabuk!" diyerek beni kurtarmaya calisiyordu.
--" Sen ne karışıyorsun ulan sananeeee!!" diyerek Berke'nin üzerine dogru yürümeye basladilar. Korkmustum Berke'ye benim yüzümden birşey gelmesini istemiyordum asla. Sari saçlı züppe Berke'ye yumruk atti. Berke de karşılıksız bırakmadı bu yumruğu. Bir tane de o attı.
--"Kiz istemiyor lan ne demek sanane" diyerek yakasindan tuttu adamın.
--"Bana bak ulan bu kızın yaninda birdaha gormucem sizi anladiniz mi?" diyerek tekme ile uğurlamıştı onlari bu hoşuma gitmedi değil ama olsun.
--"Iyi misin??" diye sordu.
--"Sen olmadan önce kötüydüm ama sen geldin iyiyim tesekkur ederim ne kadar teşekkür etsem azdir." diyerek karşılık verdim.
--"Önemli değil ama sende birdaha yaninda biber gazi filân taşımayı ihmal etme tamam mi?" dedi.
--"Elbette bunu söylediğin cok iyi oldu hemen alırım" dedim.
--"sen bizim okuldasın galiba, görmüştüm seni." dedi.
--"Evet, ben de seni görüyordum." dedim.
--"Okula birakmamı ister misin?" dedi.
yani o çocuklardan sonra güvenmeli miydim bilmiorum ama içimdeki ses güven diyordu ve sesimi dinledim.
--"Tamam cok iyi olur tesekkur ederim." diyerek tebessüm ettim.
--" hadi gel gidelim"dedi.
Arabasi da baya pahalı birşeye benziyordu. Spor bir arabaydi ama güzeldi doğrusu. Arabaya binince konu açılır sanmıştım ama açılmadı çünkü konuşulacak birşey yoktu. Hemen çocuğa yavsayan kizlar gibi konusmak istemedim. Konu acsa konuşurdum ama. Her neyse konuşmadan sessizce okulun önüne geldik. Arabadan indikten sonra sınıfa girdik. Evet ayni okuldaydık ama ayni sınıfta değildik. Ben sınıfa girdigimde Gamze benim Berke ile okula geldiğimi görmüş. Sıraya oturur oturmaz;
--"Ohaaaaaaa! Sen Berke ile yani okulun en popi çocuğu ile mi geldin?" diye sordu şaşkınlıkla.
--" Hic sorma ya yolda başıma neler geldi tahmin edemezsin" dedim.
--"Ne oldu lan anlat cabuk catlatma beni" dedi.
--"Ya iki tane züppe beni zorla arabaya bindirmeye çalıştılar binmeyince de zorladılar ben bağırınca da arkadan Berke geldi sesimi duymus olmali herhalde sonra iste o bırakin kızı fln diyince ee kavga ettiler. Daha sonra beni okula birakti hepsi bundan ibaret" dedim.
--"Oha lan aksiyona gel. Kızım seni okula bırakmış ne güzel daha ne ister ki bir insan?" diye cevap verdi. Ama benim icin özel bir durum değildi ki bu. Bence abartiyordu Gamze.Hoca sınıfa gelmişti. Ders matematikti en sevdiğim ve ayrıca başarılı olduğum bir dersti. Geometri işliyorduk. Üçgenler biraz sor olsa da yapabiliyordum ama. Hoca herkese soru sordu sıra bana geldiğinde kolay bir soru geldi. Çözdükten sonra siraya oturdum. Teneffüs çaldığında Gamze , bora, efsun ve ben kantine gittik. Biz muhteşem dörtlü gibi takılırdık. Bora ve efsun da iyi arkadaslardir ama Gamze farklıydı benim için. Kantine indiğimizde bora bize çay almıştı gönlü bol arkadaşım benim ya seviyodum ya tatlıydı.
--"Oo bora bey çay almis bise hayret" dedi gülerek efsun.
--"Lan nankör kedi ne zaman almadim deli etme beni" dedi Bora minnos atariyla. Biz ona kısacası Malbora diyorduk saçmaydı evet ama seviyorduk ve onun da hoşuna gidiyordu. Gamze;
--"Abartma efsun hergün çayları cocuk aliyor nankör" dedi gülerek ve alaycı sekilde. Ben de duruma ses çıkarttım
-"Bosver knk aldırma sen onlari" diyerek masaya koydum çayları.
-"Cansin Ilkay valla en bestimsin valla" dedi.
-" Tamam yalakaliga gerek yok knk" dedim.
-" Ask olsun ilkay ne zaman yalakalik yaptığımı gördün?" dedi. Ben de gülerek;
--"Sence bir düşün bakalim ne zaman yapmiyormuşşun"
--" Her zaman" dedi gülerek.
--"Insanin kendini bilmesi kadar guzel birsey yok ya " dedim nerdeyse haykıracaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN SEN OLDUKÇA ZATEN ÖZGÜRSÜN
Teen Fictiongenc bir kizin ailevi sorunlari yüzünden yaşadığı sıkıntılar sonucuyla hayatının aşkını bulur. LUTFEN OY VERIN