¤4¤

49 5 0
                                    

Mă simt destul de rău azi, nu știu ce am. M-am trezit cu o imagine nu prea plăcută pentru că prima persoană pe care am văzut-o a foat Biia. De ce nu vrea să-mi zică ce a vorbit cu Lucas? De ce are atât de multe secrete?
Excluzând faptul că prima persoană pe care am văzut-o a fost ea, dimineața am inceput-o cu un miros plăcut pe care nu mi-l puteam șterge din minte sau din suflet. Mirosul lui Lucas. Fără să-mi dau seama am adormit cu hanoracul lui pe mine, un hanorac gri, simplu, dar care a devenit preferatul meu, nu doar pentru că e larg ci pentru că este a lui, pentru că atunci când îl port îl simt lângă mine. E un sentiment ciudat pe care nu l-am mai experimentat înainte. Nu e ca și cum aș cădea, iar ceea ce simt e durerea, sau bucuria pe care o simt în suflet atunci când îmi revăd apropiații, acest sentiment e diferit.
*din perspectiva lui Lucas*
E doar 09:00? De ce m-am trezit atât de dimineață? De ce am visat-o pe ea? De ce mă simt așa?
Se pare că e duminică, cea mai plictisitoare zi a saptămânii!! Cică azi e ziua relaxării. Dar nu, nu și pentru noi, elevii. Duminica este ziua internațională a temelor
"Oare ea ce face, s-a trezit? Ar trebui să-i dau mesaj? Nu cred că e o idee prea bună..oare i-a plăcut ziua de ieri?" aceste întrebări îmi răsună în cap, în fiecare secundă. Biia avea dreptate, Anto e diferită și asta îmi place cel mai mult la ea. Poate...chiar o plac? Ce înseamnă a plăcea pe cineva? Unii oameni folosesc aceste cuvinte forte des, dar nu cred că toți îi înțeleg rostul. "Te accept așa cum ești, îmi place că ești diferită, îmi place că nu-ți pasă de parerile celorlalți și că ești sigură pe faptele și pe vorbele tale, îmi place că ai stilul tău", nu asta ar trebui să exprime cuvintele "te plac"?
'Ar trebui să-i dau mesaj' nu-mi pot scoate aceste cuvinte din minte. Mă îndrept spre telefon, îl iau în mâna și îl deschid. Oo, am un mesaj!
-'Neața! Ce faci?
E un mesaj de la Anto! Cum de s-a trezit atât de repede?
-'Neața! Cum de te-ai trezit?
-Nu am putut dormi! Tu de ce nu mai dormi?
-Nici eu nu am putut! Se pare că avem aceeași problemă..auzi, în legătură cu ce s-a întâmplat aseară...
-S-au întâmplat multe, despre ce faza vorbești?
-Îmbrătisarea..
-A..ce e cu ea?
-Nu știu ce m-a apucat! Scuze dacă te-am făcut să te simți prost!
-E ok! Nu mai făcut să mă simt prost. Dar..de ce ai făcut-o?
-Habar n-am, așa am simțit. După ce am vorbit, am simțit că vreau să te strâng în brațe și așa am făcut
-Și care e faza cu Biia? Ce îmi ascundeți?
-Nimic...nu e nimic
Credeam că a uitat! Nu cred că ar trebui să-i spun că am vorbit cu Biia despre ea, s-ar simți prost, și eu m-aș simți!
-Nimic??Aflu eu până la urmă!
-Mult noroc, o să ai nevoie!
-Hai, pa!!
Ok...asta a fost ciudat. Nu cred că ar trebui să o las să afle. Pe zi ce trece o îndrăgesc tot mai mult!!
E ora 10:00....Doamneee, ce greu trece timpul!! Vreau să mai dorm dar am prea multe teme!!
-Abia aștept să fie săptămâna viitoare și să mă întorc la țară, gândesc cu voce tare.
A trecut ziua de azi cum a trecut, dar partea proastă, mâine e luni! Defapt...azi. E ora 01:00, ce fac treaz la ora asta? A..da, vorbesc cu Mark ca și între "băieți".
-Când mai vii? întreabă Mark
-Vineri, de ce?
-A întrebat Anto..
-Serios? De ce nu m-a întrebat pe mine?
-Nu știu. Doar tu poți știi asta, nu mă întreba pe mine..
-Bine spus, doar eu pot știi asta, dar se pare că nu...nu știu
-Îți place de ea?
-Ce e cu întrebarea asta?
-Zi, îți place sau nu? Serios Lucas? Suntem prieteni de când eram la grădiniță
-Da, da..o plac
-Și nu ai de gând să-i spui?
-Ba da. 'Hei Anto, îmi place de tine! Și..cum mai e viața ta?'
-Vorbesc serios! Nu te mai preface că totul e bine, nu te preface că totul e roz chiar dacă jumătate din rozul ăla e negru!
-Și ce ai vrea să fac?
-Să vă cunoașteți mai bine..
-Și cum intenționezi să facem asta?
-Săptămâna viitoare când vii, vorbește cu ea. Nu o lasă în ceață
'Nu o lasă în ceață' ce vrea să însemne asta? Eu am bagat-o primul în ceața? Defapt...dacă m-ar prinde o persoană de trei ori înainte să cad și eu aș fi confuz
***
Ce repede a trecut săptămâna!! E vineri, iar acum sunt în autobuz; mai avem puțin și ajungem

Băiatul misteriosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum