(Hikaye sonundaki soruma cevap verirseniz sevinirim canlar 😄
İyi okumalar ❤)
Hakim açıkladı:
"Nathaniel Kurtzberg'i beyan ederim, suçlu"
Marinette rahatladı. Nathaniel'ın olması gereken yerde olacağını bilmek iyi hissettirdi.
Adrien yanındaydı.
Adrien Marinette'in hayatını kurtarmıştı.
Adrien kendisini bulamasaydı Nathaniel başka ne yapardı kim bilir...
Adrien mırıldandı: "Sonunda... Amma da zaman aldı"
"Evet."
"Marinette... Sen ve ben hakkında, konuşabilir miyiz?"
Marinette başını salladığında fırınlarına gidip kruvasan almaya karar verdiler. Sonra da onları parkta yemeğe...
Marinette fısıldadı. "Peki, neyden bahsetmek istedin?"
Adrien doğru kelimeleri bulmaya çalışıyordu. "Uh ben... Biz neyiz'i merak ediyordum. Asla bir araya gelmediğimizi biliyorum, ama yine de..."
Marinette yere baktı. "Adrien ben... Seninle bir ilişkiye hazır olduğumu düşünmüyorum."
"Ne? Ama neden?"
Sesi kısıldı ve kesik kesik konuştu Marinette. "Adrien, şu anda tekrar biriyle çıkmaya hazır olduğumu sanmıyorum. Özellikle de
N-Nathaniel olayından sonra"Adrien başını salladı, ne demek istediğini anlıyordu. Bunu kabullenmek zorundaydı.
Yine de biraz üzgündü ve hayal kırıklığına uğramıştı.
Marinette ayağa kalktı. "O halde... Sonra görüşürüz?"
"Tabi, görüşürüz"
Marinette evine döndü, biraz korkuyordu. Onu almak* için daha fazla insan olup olmadığını hiç bilmiyordu.
~•~Adrien'ın Ağzından~•~
Başka bir ilişkiye hazır olmadığını bilmeliydim.
Onunla sadece konuşmaya karar vermiştim, henüz bir ilişkiye başlamak için doğru zaman değilmiş, onun açısından. Belki de sadece, Nathaniel'in durumu hakkında onu rahatlatırım.
Endişelenmesi gereken bir şey olmadığı yönünde...
Onu güvende hissettirmek istedim. Onun için orada olmak istedim.
Nino'nun Chloe'yle çıkmak ile ilgili olan planlarına asla uymamam gerektiğini biliyordum.
Ayrıca Chloe'den bahsetmişken, kendisi de bir şekilde kayboldu. Son zamanlarda görünürde değil.
Bu durumdan şikayet etmiyorum bile 😇
Nathaniel'in hapisten çıkması durumunda neler olacağını merak ediyorum.
Marinette'i tekrar kaçırır mı?
Beni öldürür mü?
Hem Marinette'i hem de beni öldürür mü?
Kafamda deli sorular. Endişelendim.
~°~Sonraki Hafta~°~
~•~Marinette'in Ağzından~•~Terler içinde uyanıp hızlı nefesler aldım.
Kabus gördüm. Ama sıradan bir kabus değildi bu.
Nathaniel hakkında bir kabustu.
"Senin için geliyorum Marinette. Yakında geliyorum. Dikkat et. Bana geri geleceksin ve bu sefer seni kimse kurtaramayacak."
Yakında geliyorum derken ne demek istediğini merak ediyordum.
O hapishanede, kaçabilmesinin hiçbir yolu yok.
Kaçması imkansız.
Aşağı indim. "Günaydın anne"
"Günaydın Marinette, televizyonu açar mısın?"
Başımı salladım ve uzaktan kumandaya yöneldim. Televizyonu açtığımda bir haber kanalındaydı.
"Nathaniel Kurtzberg'in hapisten kaçtığını size bildirmek için buradayız. Bir partneri varmış gibi görünüyordu, çünkü Felix Agreste adında sarışın bir mahkum da kaçtı. Bu suçlulardan herhangi biriyle bağlantınız varsa, lütfen derhal polise başvurun. Şimdi hava durumu."
Gözlerim şok ve korkuyla genişledi.
Ama bu nasıl mümkün olabilir? Güvende olduğumu mu sandım?
Anneme baktığımda onun da benim kadar korkmuş olduğunu fark ettim.
"Marinette, odana git. Biri de seninle olmalı, hiçbir zaman yalnız kalmayacaksın" diye emretti.
Korkuyla başımı sallayıp merdivenlerden yukarı çıktım.
Hemen telefonumu alıp Adrien'i aradım.
"Geliyorum Marinette. Bu sefer yalnız değilim"
~~~
Almak* Saldırı,tecavüz anlamında. Cümlenin tamamında ise kendisine tekrar tecavüz eden birinin olup olmayacağını bilemediğinden bahsediyor.
Soru:
"Gözünden" mi "Ağzından" mı yazayım? Yani 3. Kişi Ağzından mı 3. Kişi gözünden mi mesela?