Adrien odasında, bilgisayarından Titana Saldırı'yı izliyordu.
Ve bölümünü rahatsız eden bir telefon çaldı.
Söylenerek telefonu açınca Marinette'in sesi ile karşılaştı.
"Alo?"
"Adrien..."
"Neler oluyor?"
"En sonki haberlere bak"
Adrien onun emrini uyguladı ve televizyonunu haber kanalına çevirdi.
"Nathaniel Kurtzberg'in hapisten kaçtığını size bildirmek için buradayız. Bir partneri varmış gibi görünüyordu, çünkü Felix Agreste adında sarışın bir mahkum da kaçtı. Bu suçlulardan herhangi biriyle bağlantınız varsa, lütfen derhal polise başvurun. Şimdi hava durumu."
"Kutsal b*k kutsal b*k!"
"ADRİEN!"
"Marinette bu gerçekten kahrolasıca bir sorun. Nathaniel'ın kaçması bir yana kardeşim de onunla beraber."
"O...O senin k-kardeşin mi?"
"Evt."
"Parkta buluşabilir miyiz?"
"Yolumun üstünde"
Adrien telefonu kapattığında ilk olarak birkaç volta attı. "S*ktir. S*ktir. S*ktir. S*ktir. S*ktir. S*KTİR!"
Adrien abisi hakkında düşünmeyi sevmiyordu. Çünkü abisi onu her zaman kızdırırdı ve Adrien bundan nefret ederdi.
Adrien'ın ikiz kardeşi Felix'in kız arkadaşı Bridgette ölmüştü, Bridgette her zaman Felix'e karşı iyi olurdu. Ve Bridgette öldüğünde, Felix yas tutmaya başladı. Felix her zaman kendini belaya sokardı. Normalde bir şeyler çalardı. Bir gün bu olayda yakalanan Felix, tutuklandı... Her zaman Gabriel'in favorisiydi. Adrien'in annesi, Adrien ve Felix'e daha çok benziyordu. Adrien'ın annesi onları bıraktığında, Felix Adrien'ı suçlayacağını bildiğinden beri küsmüşlerdi.
Adrien ayağa kalktı ve şarkı söyleyerek Marinette'in yanına gitmek amacıyla yürümeye başladı.
~°~Nathaniel'ın Ağzından~°~
(Çığlıklar gelsin sonunda yeni birinden sjsj)
Felix bana sordu. "Onu bulduğunda ne yapacaksın?"
"Bilmiyorum. Acı çektiği sürece iyiyim." Felix sırıttı.
Felix "Ellerini kıza götürdüğünde ne yapacaksın?" diye sordu.
"Ona bir ders vereceğim"
Marinette. Marinette'im. Benden kurtulmaya çalışırsan ne olacağını öğreneceksin. Sen benimsin, sadece benim. Kimse sana dokunamaz.
Sonunda Felix ve ben, onun teyzesine ait terk edilmiş bir kulübede saklandık.
Başka birinden de yardım alıyorduk.
"Peki şu... 'Vuruş' ânı ne zaman olur?" Felix sırıttı.
"Bunu zaman gösterecek"
Ve bu... Çok yakında olacak...
~°~3. Kişinin Gözünden~°~
Marinette izlendiğini hissediyordu. Belki de Nathaniel onu takip etmişti!
Marinette kendi kendine konuşuyordu. "Derin nefesler al Marinette. Derin nefesler..."
Caddeyi geçerken, tam hızla giden bir araba gördü.
Bacakları hareket etmiyordu, pes etmiş gibi görünüyordu. Çünkü araba geldiğinde tam şokla öylece duruyordu. Er ya da geç geldi, ardından yerde bilinçsiz bir Marinette bıraktı.
Marinette'in en son gördüğü şey bir sarışındı. Doğrudan ona gülümsüyordu.