ÇİRKİN

656 15 8
                                    

Multimedia:Alev ve Tolga uyumu.

Ben Alev Tolunay.18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim.Şu anda mezuniyetime hazırlanıyorum,en yakın arkadaşım Pelin ile.Hayatım ailem dışında güzel diyebilirim.Yakışıklı bir sevgilim,Güzel bir evim ve Pelin var.

''Harika Oldun Aleev.''

''Ah bana diyene bakın.''

Evet arkadaşlarım ve sevgilim tarafından çok övülen bir güzelliğim var ama ben kendimi hiçte beğenmiyorum.Küçükken baya bir kilo problemlerim falan vardı.Daha doğrusu yoktu ama ailem yüzünden öyle sandım ve depresyona girdim.14-15 yaşlarındayken ailem denen şahıslar beni başka bir aileye sattılar.Aslında benimde işime geldi.En azından burda harika bir evim ve bana karışmayan üvey babam var.Üvey annem öldüğünden beri üvey babam kendine gelemedi ve kendini sürekli şirkete attı.

Pelin ile son kez aynaya bakarak merdivenlerden aşşağı inmeye başladık.Pelin pembe,sırtı baya bir dekolteli,ultra kısa elbise tercih etti.Bende siyah alta doğru kabarık bir elbise giydim.Sürekli siyah giyerim,pekde konuşkan değilimdir.

Aşşağı indiğimizde sevgilim yani Tolga bizi karşıladı.Ne kadarda harika olmuş böyle!

Sarılarak ''Harika olmuşsun bebeğim.'' dedi Tolga.-öhöhö- sesiyle ''Tabi sende'' derken Pelin'e göz kırptı.Kıkırdayarak birlikte arabaya bindik.

Tolga herkesin isteyeceği türden bir sevgili.Bana oranla çok daha konuşkan,güleryüzlü.Liseye başladığımdan beri yanımda.Ona çok şey borçluyum.

 15-20 dakikada kutlayacağımız sahil kenarı diskoya ulaştık.Tolga belimden tutarak kendine sabitledi.Gerçekten çok uyumluyuz ve bugün olduğundan bile yakışıklı.İçeri girer girmez müthiş bir kalabalık,yüksek oran alkol ve baş döndürücek ışıklandırmalar.Yan tarafta bizimkiler duruyordru.Yanlarına ilerlerken insanlara çarpmamaya özen gösteriyordum fakat mümkün değildi.

''Heey selam millet.'' dedi çocuklardan biri.''Selam'' dedim en sevecen halimle.İnsanlar baya bir eğleniyordu,dans ediyorlardı.Ben etrafı keserken Pelin kolumu dürttü.

''Şş ayık olsana kızım,sevgilin elinden gidiyor farkında değilsin.''Gözlerini takip ettim,baktığı Tolga ve ufak tefek bir kızı fark ettim.Hem sarılıyorlar,hem kıkır kıkır gülüyorlardı.

''Ben dışarıdayım'' diyerek kendimi dışarı attım.Ben fazla kışkanç bir insanım ama bugünü berbat etmek istemiyorum.Üzüldüğümde kendi canımı yakmam direk üzenin canını yakan bir insanım.Zaten salya sümük ağlamayıda beceremem.Bu gibi durumlarda bana en iyi gelen sigaramdır.

Eteğimi dert etmeden çimenlerin üstüne bir güzel yayıldım.Çantamdan sigaramı çıkartıp yaktım.Birazda olsun sakinleşmiştim.Bu durumlarda Pelin pek yanıma yaklaşmaz çünkü çıtkırıldım kızlarından olmadığım için önüme gelen herkesi kırarım.

Boş boş gecenin karanlığına bakarken bir patırtı duydum ve hemen ayağa kalktım.Sesin geldiği yöne doğru ilerlemeye başladım.

''Senin soyadın bana sökmez Çağlar!'' diyerek 2 kişinin zor zaptettiği adama bir tekme attı.Ne yani 3 kişi bir adamı mı dövüyor? Daha doğrusu çalışıyor,adamı bıraksalar onları öldürür.

''Noldu Çağlar,yoruldun mu?'' der demez bir yumruk geçirdi ve iğrenç bir kahkaha attı.Yeter,bir yol bulup adama zaman kazandırmam lazım.Bir anda aklıma harika bir fikir geldi ve vuran adama doğru arkasından yavaş adımlarla yaklaştım.Bu sıradada o adama kaş göz işareti yaptım.İğrenç kahkahalar atan adama yaklaşarak boynunda sigara söndürdüm.Sanki o Çağlar'da bunu bekliyormuşcasına onu tutanlardan birine öyle bir geçirdi ki ben olsaydım çoktan diğer tarafı boylamıştım.

Bu sıradada boynunda sigara söndürdüğüm adam eli boynunda bana doğru ilerlemeye başladı.Adamın tam orasına öyle bir tekme attım ki çocuğu olma riski bile azalmış olabilir.Tam önüme orasını tutarak yere çöktü,bende fırsattan istifade birkaç tekme daha geçirdim.Kendimi öyle kaptırmışım ki Çağlar'ın yanıma yaklaştığını görmedim.Elimi tuttu ve hızla koşmaya başladı.Bende bir iki tökezledim ama sonunda ayak uydurdum.

Elimden mi tutuyordu?

ÇİRKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin