5-10 dakika koştuktan sonra bir arasoğa girdik.İkimizde nefes nefese kalmıştık.
''Sen başına nasıl bir dert açtığının farkında mısın!''Bir anda bağırınca açıkçası şaşırmıştım.Oysaki teşekkür etmesi gerekmez miydi?
''Ben sadece yardım et-''
''Kes sesini,benim yardıma falan ihtiyacım yoktu.Sadece biraz oyun oynuyordum o kadar!''
''Yapma ya,hiçte öyle görünmüyordu.'' dedim yüzüme alay maskesini takarak.Birden kolumu tuttu ve kendine çekti.
''Bırak kolumu yoksa olanlara katlanırsın.'' Yeşil gözlerini yüzüme dikti.Ah yüzü berbat halde.Çağlar birden kolumu ittirircesine bıraktı.
''Sen başına açtığın belanın farkında-''
''Merak etme.Kaybedicek birşeyim yok.''Yaklaşık 2-3 dakika yüz yüze kaldıktan sonra sessizliği bozdum.
''Kolun kanıyor.''Elime kolunu aldığımda yüzünü buruşturarak geri çekildi.
''Temizlemeliyiz.Buralarda bir evim var gidelim istersen.''
''Beni eve mi atıyorsun?'' Sırıttı.
''Gelmeyebilirsin.Zaten gecem mahvoldu.''
Gözlerimin içine baktıktan sonra ''İyi gidelim'' dedi.Elime telefonumu alıp bir taksi istedim.Taksi gelince hızlıca bindik ve adresi verdim.Çağlar'a gerçekten yardım etmek istiyordum.Durumu kötüydü.
Eve vardığımızda taksi parasını ödemek için tam çantama elimi atmıştım ki Çağlar sert bakış atıp parayı hemen ödedi.Taksiden inerek eve doğru yürümeye başladım.Arkamdan gelmediğini fark ettiğimde omzumdan başımı çevirdim.'
''Böyle bir eve sahip olduğuna göre önemli birisinin kızı olmalısın.''
''Öyle.Şimdi gelde pansumanını yapalım.''Çantamdan anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım.İçeri girdim ve hızla odama çıktım.Kapıyı kapatıp ''Sen burda bekle ben malzemeleri alıp geldiyorum dedim ve çıktım.5 dakika sonra odama girdiğimde yatağımda tişörtünü çıkarmış uzanıyordu.BENİM YATAĞIMDA.
"Biraz doğrulursan pansumanını yapabilirim.''diyip yanına oturdum.Bana bakarak yatakta biraz doğruldu.Kolunun durumuna bakmak için elime aldım.Ah cidden kötüydü.Muhtemelen bıçak sıyırmasıydı.Yumruk kadar pamuğun üstüne oksijenli suyu döktüm.Kolunu dikkatlice temizliyordum.Ben temizlerken oda beni izliyordu.İşte kolunu bitirmiştim,sıra yüzüne gelmişti.Yüzüne yakın olmak için tam önüne diz üstü çöktüm.
''Bu kadar iyi yara temizlemeyi nereden biliyorsun?" Şaşırmıştı.
"Başım belaya girdiğinde kendi pansumanımı kendim yaparım."dedim dudağının kenarını temizlerken.
"Senin gibi birinin başı nasıl belaya girebilir ki?" Acıdan dolayı yüzünü buruşturdu.
"Boşver."Elimi çektim.Artık yüzü daha iyiydi.
"Bu arada tanışamadık ben Alev Tolunay." Elimi uzattım.
"Çağlar Atahan" elimi sıktı.
"Pek hoş bir karşılaşma olmadı Çağlar.Bugün benim odamda kalabilirsin.Üstüme de-" Sözümü telefon sesi kesmişti.Tamamen unutmuştum Tolga ve Pelin'i.İnleyerek telefonu elime aldım.
"Efendim Tolga."
"Canım neredesin?Çok merak ettim."
"Bimem Tolga neredeyim acaba? Yanındaki kıza sormayı düşünseydin!"Çağlar yüzüme sırıtarak bakıyordu.
"Bebeğim ne k-"Cümlesini bitirmesine izin vermeden suratına kapattım.
"Noldu çok mu hoşuna gitti?"dedim sırıtarak bakan Çağlar'a.
"Evet." Yerimden sinirle kalkıp dolaba yöneldim.Rastgele aldığım pijamalarımla banyoma doğru ilerledim.Siyah bez parçası gibi duran şortumu ve siyah kısa tişörtümü giyip saçımı at kuyruğu yaptım.Elime yüz temizleyicimi alıp makyajımı temizlemeye başladım.Zaten Pelin'in zoruyla yapmıştım.İşim bitince elbisemi bir köşeye atıp hızla çıktım.Çağlar komidinin üstünde duran küçüklük fotoğrafıma bakıyordu.
"Ne kadar da çirkinmişsin böyle."
"Haha.Sağol."dedim ve elinden fotoğrafımı alıp bir köşeye attım.
"Birşeyler atıştıracağım.Sende yer misin?"
"Olur."dedi kafasını sallarken.Mutfağa doğru yürümeye başladık.Geldiğimizde raflardan makarna buldum ve yaptım.Salçaya bulayıp tabaklara koydum.Oda bana yardım ediyordu.Birlikte masayı hazırladıktan sonra oturup yemeğe başladık.
"Demek lise mezuniyeti.Eğlenceli yıllar."Gülüyordu.
"Sen nerden biliyorsun?"Şaşırmıştım.
"Benim mekanımı kiralayanları bilmem garip değil."Ağzım ufak bir -o- olmuştu.
"Öyle büyük biryere sahipsen önemli birinin oğlu olmalısın."
"Öyle."Beni taklit ediyordu.
"O adamların seninle ne sorunu vardı?"
"Sorunlar tükenmez."
"Daha dikkatli olmalısın." dedim ağzıma bir kaşık makarna sokuştururken.
"Bence artık sen olmalısın."
"Nedenmiş o?" Ağzımda makarna vardı.Bu halime gülmüştü.
"Sen o adamın boynunda sigara söndürdün.Muhtemelen seni kız arkadaşım sanıp üstüne gelecekler.Birkaç gün ortalarda gözükmesen senin açından iyi olur."
"Kız arkadaş" kelimesi yüzünden boğazımda makarna kaldı.Çağlar gülerek bir bardak su verdi.Hepsini bir dikişte içtim.
"Sevgilimle dışarı çıkarsam sorun kalmaz umarım."
"Bir çirkinin sevgilisi olduğuna inanmak zor."
"Çirkinlerede bakan oluyormuş demekki." diyip tabaklarımızı bulaşık makinesine ittirdim.
"Ben salonda yatıyorum.Birşey olursa seslenirsin.İyi geceler."
"İyi geceler."Arkamdan ilerleyerek odama gitti.Bende televizyonu açıp koltuğa çarşaf serdim.Masadan bir sigara aldım ve yaktım.Çok iyi geldi.Bitince küllüğe bastırıp söndürdüm,yorganı üstüme çekip bugün yaşadıklarımı düşündüm.Mezuniyetim başlamadan bitmişti,Tolga'yla küsmüştüm,başıma bela açmıştım ve şuan tanımadığım bir adam odamda uyuyordu.Düşüncelerimi kenara iterek kendimi uykuya bıraktım...
*******
Direk gözlerime gelen güneş ışığı rahatsız ettiği için diğer tarafa dönmeye çalıştım.Sadece çalıştım çünkü sanki üstümde bir ağırlık vardı.Tam burnumun dibine ise mis gibi erkek jeli kokusu geliyordu.Ne olduğuna bakmak için gözlerimi araladım.Karnımda bir el beni ahtapot gibi sarıyordu.Hızla kafamı arkaya çevirdiğimde Çağlar'ın uyur haliyle karşılaştım.Panik yapıp kalkmaya çalıştım fakat karnımdaki eller izin vermiyordu.
"Biraz daha uyuyalım."
"Ben çok özür dilerim.En son lavoboya kalkmıştım.Alışkanlık işte."
"Hiç bu kadar güzel kokan birşeyle uyumamıştım.İzin verde biraz daha uyuyım çirkin."Hem güzel kokuyorsun diyordu hem çirkin diyordu.Bende bu sıcaklıktan mahrum kalmamak için gözlerimi geri kapattım..