Voteler çok azaldı bu gidişle yeni bölüm atmayacağım gibi geliyor ya neyse.İyi okumalar!
Uykum kandığında gözlerimi hafif araladım.Karnımda eller yoktu.Hızla yatağın diğer tarafını elimle yokladım fakat yoktu.Gözlerimi ovuştura ovuştura kalktım.Banyoya doğru yürümeye başladım.Musluğu tam açıcaktım ki yanında ufak bir kağıt buldum.Hızla okumaya başladım.
"Dün yanımda uyuduğun için teşekkür ederim çirkin.Dışarıya birkaç gün çıkmasan iyi olur.Birdaha birilerinin işine burnunu sokmaman dileğiyle :) -Çağlar."
Sinirle notu yere atıp musluğu açtım.Ardı ardına suyu yüzüme çarptıktan sonra musluğu kapattım.Neymiş birdaha birilerinin işine burnumu sokmayacakmışım! Siktir edip aşşağıya inmeye başladım.Nasıl olsa birdaha Çağlar'ı görmeyecektim.
"Günaydın güzelim."Başımı yukarı kaldırmamla üvey babamı masada gördüm.
"Günaydın yakışıklı."Gidip yanağına kocaman bir öpücük verdim.Karşısına oturdum.Üvey babamla aram çok iyiydi.Üvey annem ölmeden önce çok mutluyduk.Öldükten sonra ikimizde baya bir çökmüştük ve üvey babam ondan bir hatıra olduğumu düşünür,her istediğimi yapardı.
"Nasılsın kızım? Mezuniyetin nasıl geçti?"Haha tabikide berbat geçti.
"İyiyim baba.Çok güzel geçti.Sen nasılsın?"Cevabını bildiğim halde sormuştum.
"İyiyim kızım.İş güç işte.Yeni ortağımla anlaşmaya çalışıyorum."
"Kimmiş yeni ortak?"Ağzıma biraz peynir attım.
"Tunç Atahan.Aslında bügün sizi tanıştırmayı düşünüyordum.Onunda oğlu varmış."
Atahan.Tunç Atahan.Çağlar Atahan.Bir an o kadar şaşırmıştım ki sadece masaya bakıyordum.
"Alev iyi misin kızım? İstersen gelmeyebilirsin,benim için önemli olmasaydı söylemezdim."Babamın sözü beni kendime getirdi ve başımı kaldırdım.Evet gitmek istemiyordum fakat babam benden ilk defa birşey istemişti.Onu kırmayacaktım.
"Iım nerde tanışıcaz peki?" hafifçe gülümsemiştim.Nadir güldüğüm için babam biraz şaşırmıştı ama ardından suratına kocaman bir gülümseme yayıldı.
"Ortakların oluşturduğu güzel bir parti.Aslında cici bir elbise alsan iyi olur.Şortlarınla gelmeni istemem."Bu sözü üzerine baya bir gülüştük ve kahvaltımızı bitirdik.
"Müsaade ederseniz kalkmalıyım babacığım.Daha elbise almam gerekiyor."
"Tamam kızım.Saat 9'da hazır ol.Unutma cici birşeyler."Kafamı hızla sallayıp yanağına bir öpücük kondurduktan sonra hızla odama çıktım.Telefonumu buldum ve Pelin'in numarasını çevirdim.
"Efendim yavrum."Gülümsedim.
"Napıyorsun?"
"Kahvaltı yapıyorum.Birşey mi oldu?"
"Size gelicem.Hem anlatıcaklarım var hemde alışveriş yapmamız lazım."Alışverişi duyduğunda baya bir cırladı.Kulağımı hala hissetmiyorum.
"Tamam yavrum,bekliyorum."Telefonu kapatıp banyoya gittim.1 saatlik bir duştan sonra saçımı düzleştirdim.Dolabımın önüne geçtim.Kot kısacık bir şort onun üstüne beyaz,göbeğimi açıkta bırakıcak bir tişört ve spor ayakkabılarımı giydim.Çanta sevmediğim için kredi kartımı ve telefonumu cebime sıkıştırdım.Aşşağıya indim ve hizmetçimiz Ayşe teyzeye seslendim.