10 Глава.Втори очи...

215 21 2
                                    


Яна се разплака и скочи в прегрътките му викайки че съжалява...

-Трябва да отидем на мястото където беше моята първа трансвормация-там има магическа сила която ще премахне раната ми на лицето, но ти трябва да ме заведеш там защото аз не мога..Не ти се сърдя -беше моя вината...

-Ще ти помогна!-каза Яна през сълзи и тръгнаха като ходеха бавно и Яна го напътваше къде да ходи-той й каза че мястото е това където те се срещнаха като вълци преди час...

Щом стигнаха Ридиян вдигна глава към пълнолунието и синя светлина обгърна земята-тя беше силата на пълнолунието.Раната на лицето на Ридиян изчезна.Яна го прегърна.

-Мисля че е време да се разделяме и да се прибираме.-каза притеснено Яна.

-Добре-и върви а аз..ще остана още малко...Чао!

-Чао!-каза Яна.-Последен въпрос ами...как да се трансвормирам на човек обратно?

-Лесно е-просто ами...то трябва да ти дойде отвътре...ъми не съм добър учител...опусни се и се почуствай като човек..спокойно ще му свикнеш.

Яна опита всичко и накрая успя.Превърна се в човешкия си образ ,каза чао на Ридиян и се затича към къщата си.

Щом стигна отново се качи през прозореца на стаята си и цяла нощ не спа а си мислеше за Ридиян.Тя го харесваше, но беше рано да му каже.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ридиян продължаваше да се взира към луната мислейки си за Яна-също я харесваше ,но и той мислеше че е рано да й каже...След малко той се затича към дома си превръщайки се в човек и тихо се качи в стаята си и също цяла нощ си мислеше за Яна...

Behind you...(ЗАВЪРШЕНА)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant