#3# Odpověd

40 2 0
                                    

Mamka se Fleur zeptala:"Broučku, chtěla bys už tento rok jet do Krásnohůlek?" a Fleur jí na to odpověděla:"samozřejmě mami!!!!".

Paní Delacourová si povzdechla a vzala brk s pergamenem. A začala psát:

Milá paní ředitelko.

Dobrý den paní ředitelko,
Naše Fleur se rozhodla přijmout nabídku studovat osm místo sedmi let studia. jak jsem se dozvěděla z toho dopisu, co jste poslali všem rodičům*. Je pro nás veliká pocta, že byla zvolena právě Fleur!!! Chtěly bychom Vám za to mocrát poděkovat a ještě jednou sem napsat "ANO"!!!

Apolline Delacour

To paní Delacourová

*Dobrý den.

Rozhodly jsme se, že tento rok vememe do Krásnohůlek jednu studentku už od deseti let. To znamená, že bude studovat o rok déle než ostatní. Tomu vyvolenému zašleme zvláštní formu přihlášky. Myslím, že to určitě poznáte.

Vaše ředitelka akademie čar a kouzel v krásnohůlkách Madame Olympa Maxime

Paní Delacourové přes rameno koukala Gabrielle, Fleuřina sestřička.
"Mami, ale když Fleur odjede do Krásnohůlek už letos, já budu děsně dlouho bez ní," zasténala a smutně se dívala na Apolline.

"Promiň broučku, už jsem to potvrdila," hlesla Apolline.
"Ale nene!" Rozkřičela se Gabrielle, vzala Apollininu odpověď, polila ji inkoustem a pak ji roztrhala.
"Gabrielle!" Rozkřikla se Apolline. "Co to děláš?!"
"Přijde mi, že máte Fleur radši než mě, ale mám jí ráda a když jsem s ní, tak je všechno v pohodě!!!" Odpověděla Gabrielle.
"Ale Gab, teď to budu muset psát znovu! A mimochodem, ten inkoust, co jsi vylila, mě stál docela dost! Mazej do pokoje!"
Gabrielle tedy znechuceně oddupala po schodech do pokojíčku a mamka se vrhla na psaní souhlasu, že Fleur bude studovat v Akademii čar a kouzel v Krásnohůlkách o rok déle.

Omlouvám se za kratší kapitolu po tak dlouhé době...
Nějak jsem se na tento profil moc nedostala, psala jsem se svojí kamarádkou SMS příběh na profilu Ravenclaw_BronyGirls. Díky za pochopení 😉

Hermiona

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 24, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Fleur Delacour a moje dětstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat