#19 maraton 5/5

441 41 1
                                    

Od razu przepraszam, że ostatni rozdział dostał downa i nie chciał się wstawić, teraz piszę na telefonie i powinno działać.

_______________________

"-Odzywaj się szeptem.

-Dobrze ci. Ty przynajmniej masz otworek.

-Straszne. Siedzi tu ze mną rycerz, którego oblazły mrówki, uskarża się na skurcze mięśni i nawet nie ma otworka, żeby sobie popatrzeć."

~Will i Horace
______________________

"-George! Dobrze się czujesz?

-Nie! Wcale nie! Ogromna strzała wbiła mi się w ramię i boli mnie jak wszyscy diabli! Czy ktokolwiek mógłby czuć się dobrze w takich okolicznościach?"

~Horace i George
_________________________

"-Na początek przynieś nam tuzin jagnięcych szaszłyków... Wy też coś zamówicie?"

~Stig

_____________________

I tym sposobem kończymy maraton. Jeszcze raz przepraszam za problemy techniczne z tym rozdziałem. Musiałam dać tu krótkie teksty, bo pisanie na telefonie to koszmar, cały czas przełączam z Wattpada na galerię ehh. W każdym razie wow, włączyłam Wattpada, aby napisać ten rozdział, a ta książka ma już prawie 250 gwiazdek. Ludzie, jak?? Bardzo dziękuję za każdą gwiazdkę, bo jest do dowód uznania dla pracy, którą wykonuję, aby przepisać te wszystkie sceny i teksty z książek i jeszcze wyszukiwać jakieś fajniejsze. Ja czytam Zwiadowców i Drużynę na e-booku i jak są fajne teksty to robię screeny. Mam na to osobny album z galerii xD. Te screeny powoli mi się kończą, więc muszę przeczytać całą serię od nowa, aby wszystko wyłapać ;)

Dziękuję za aktywność pod tą książką, oczywiście zapraszam do gwiazdkowania i komentowania, możecie też do mnie pisać, ja nie gryzę. Aha, a jak są tutaj jacyś hejterzy, którzy coś do mnie mają to śmiało, pokłócę się z debilami. Gaszenie idiotów to fajna rozrywka na wolny czas ^^

Ajj, zawalam książkę niepotrzebnym tekstem, więc Bayo!






Zwiadowcy I Drużyna- cytaty i najlepsze sytuacje.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz